Maar niet als je een andere zone in wilt met die persoon?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:25 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Juist wel, het enige wat je niet kan doen is traden (met cross-server mensen, that is).
Het is volgens mij vandaag pas echt geactiveerd. Als ik zo de forums lees.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Waar hang je uit, Isabeau? Ben ook wel benieuwd nu waar het opeens zo druk is. goldshire gewoon?
Gisteren was ik nog bezig op Bloodmyst Isle, maar daar kwam ik geen cross realm meuk tegen.
Volgens mij als je gegroupt bent dan kan dat gewoon. Je kan ook met cross-realm friends een groep opzetten van wat ik gelezen heb, dus het klinkt alsof het gewoon kan :pquote:Op donderdag 20 september 2012 11:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maar niet als je een andere zone in wilt met die persoon?
Ik ben aan het questen in Uldum.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Waar hang je uit, Isabeau? Ben ook wel benieuwd nu waar het opeens zo druk is. goldshire gewoon?
Gisteren was ik nog bezig op Bloodmyst Isle, maar daar kwam ik geen cross realm meuk tegen.
Dalaran is ook gedeeld zie ik nu iddquote:Op donderdag 20 september 2012 11:35 schreef Junglebeast het volgende:
Nou niks te zien op Turalyon. Behalve dat ik iemand zag van de Mentor Guild uit Aggramar in Dala.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oh vet Auchindoun zit dus met Frostmane? Dat is gezellug
Alleen servers van het zelfde type (pvp/pvp, pve/pve etc) worden aan elkaar gekoppeld, dat kan het misschien verklarenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik snap alleen écht niet, gewoon écht niet, waar Blizzard zit met zijn gedachten. Om een aantal van de grootste populated servers met elkaar te verbinden.....
Dat is toch een open deur intrappen? Iedere malloot kan toch zien dat het gewoon voor zware problemen gaat zorgen in specifieke gebieden? Wat voor mensen werken er daar eigenlijk?![]()
Wij zitten nu samen met een paar medium servers (wij zijn low), maar het is nog altijd gewoon....normaal te doen. Voor zover ik het bekeken heb.
Maar ook gewoon.....5 servers aan elkaar koppelen. Dat is gewoon to much.
Bloodfeather is PVP, en degene die gekoppeld zijn aan ons ook. Maar we zijn Low en Medium.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Alleen servers van het zelfde type (pvp/pvp, pve/pve etc) worden aan elkaar gekoppeld, dat kan het misschien verklaren
Als ik van blizzard dan 250 euro krijg om 10 characters te verhuizen, primaquote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook niet enthousiast; ook geen idee waarom het 'nodig' was. Als je je server te leeg vond, dan ga je toch ergens anders heen. En ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die juist een lege server kozen omdat ze dat prettig vonden.
quote:Cross-Realm zones were designed to fix lower level zones that are dead, not low population realms. The game isn't likely to support people that want to opt out of Cross-Realm zones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |