SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Omdat je het heel erg ziet omdat het opkruiptquote:
Oh das ook niks neequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je het heel erg ziet omdat het opkruipt![]()
Dus ik doe wat anders aan
Ahw, je kan vast wel iets regelen met veiligheidsspeldjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je het heel erg ziet omdat het opkruipt![]()
Dus ik doe wat anders aan
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:26 schreef Renesite het volgende:
Pfff... heb in ieder geval mijn auto terug.
Anyhoeeeee
HEEL VEEL PLEZIER!
Nergens voor nodigquote:
Ik pieker d'r niet overquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ahw, je kan vast wel iets regelen met veiligheidsspeldjes.
Kijk eens in de spiegel, ik heb alle redenen om zenuwachtig te zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
ThanksZullen jou en Pat missen!
[..]
Nergens voor nodig
Stel je niet aan, piemelquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:30 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel, ik heb alle redenen om zenuwachtig te zijn
Dadelijk word ik dooe Cat22 opgepikt, val ik helemaal stil, zeg ik de hele reis niksquote:
Tot zooooo!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga Gb ophalen van het station en dan nog ff naar huis om de zooi op te halen en dan met Roozjee afspreken![]()
Ik ben heel benieuwd hoe jij in het echt bentquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dadelijk word ik dooe Cat22 opgepikt, val ik helemaal stil, zeg ik de hele reis niksVraagt ze waarom ik zo stil ben, kan ik alleen "J-j-jij ook" terug mompelen
Ik moest er hardop om lachenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker d'r niet over
Whatsapp:
Qwea: Doe deze effe uploaden, lukt hier niet
Greys: Photobucket foutmeldingen
Qwea: Ok jammer, hoer ook
Greys: Je bent zelf een hier
Qwea: I lolled
Hoog niveau
Ik zit hier doodsangsten uit te slaan manquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe jij in het echt bent
Ik ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik zit hier doodsangsten uit te slaan man
Cat kennende praat die wel hoor, zeker met takkedinges erbij. Het is mij ook ooit gelukt om toen ik r nog niet kende anderhalf uur in een auto te zittenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dadelijk word ik dooe Cat22 opgepikt, val ik helemaal stil, zeg ik de hele reis niksVraagt ze waarom ik zo stil ben, kan ik alleen "J-j-jij ook" terug mompelen
Dit dus ,alles komt goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cat kennende praat die wel hoor, zeker met takkedinges erbij. Het is mij ook ooit gelukt om toen ik r nog niet kende anderhalf uur in een auto te zitten.
Spannend!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:43 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik ben ontvoerd door twee dames!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:43 schreef MrMonkeyman het volgende:
Wmb 14:01quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb hongerrrrr, hoe laat is die vlaai
Vraag es of ze het mes heb?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:43 schreef MrMonkeyman het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb zo'n zin
zo es ff kijken of mijn nagellak inderdaad bij mijn topje pastik vraag me serieus af wat er met de normale M_M gebeurd is, ik ben vandaag zo tutterig
Ik hoor ze lachen, een mechanische robotstem die instructies uitdeelt en Abba achtige muziek zachtjes op de achtergrondquote:[img]http://i.fokzine.net/
p/0s.gif[/img] Op zaterdag 15 september 2012 12:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Spannend!
Dealquote:
Ja godver het is echt niet normaalquote:
Ik ben zo underdressedquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja godver het is echt niet normaal
ik denk zelf dat het komt omdat ene Qwea ons uitgenodigd heeft aan haar tafel, dat is natuurlijk het toppunt van populariteit dus ik moet wel ala mean girls vol uitgedost verschijnenn..
Want Q is ook zo opgetutquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja godver het is echt niet normaal
ik denk zelf dat het komt omdat ene Qwea ons uitgenodigd heeft aan haar tafel, dat is natuurlijk het toppunt van populariteit dus ik moet wel ala mean girls vol uitgedost verschijnenn..
Ja maar jij bent dan ook de Regina George van het Halve Maatje natuurlijk, iedereen is jouw bitch en jij komt zelfs met sweatpants nog aan de topquote:
Ik denk dat je beter voor de dood van cat kan kiezen, want als je mijn vlaai opvreet is wat cat bij je gaat doen peanutsquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik voel hem op mijn keel
Ik moet de vlaai opeten, anders...ik wil niet weten wat
Te laatquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter voor de dood van cat kan kiezen, want als je mijn vlaai opvreet is wat cat bij je gaat doen peanuts
Proest, ik loop er altijs bij als een zak hooiquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:53 schreef Greys het volgende:
Ik loop er nog bij als een zak hooi.
Dat moet allemaal in het hotel nog goed komen![]()
Ze kunnen zelfs tegen vals zingen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cat kennende praat die wel hoor, zeker met takkedinges erbij. Het is mij ook ooit gelukt om toen ik r nog niet kende anderhalf uur in een auto te zitten.
Ik voel me stuk minder zenuwachtig nuquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:03 schreef Oognip het volgende:
Ik heb m'n jurk aan en voel me een slet met m'n tieten zo in het zicht
Noem je ons nou een groep skeletten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:04 schreef Renesite het volgende:
Je bedoelt: ik heb een jurk aan dus ik blend zo goed in de groep!
Volgende meet wordt Zombfestivalquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh mijn telefoon kent sletten niet en maakt er skeletten van.
Dat is bij mij morgenochtendquote:
Ze zijn héél rustig vind ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou Mr.monkeyman al bezweken zijn onder het getetter van Cat en Takaiki?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:28 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme!!! Zijn we bij schiphol, komt STOMBO erachter dat ze de doos is vergeten!
"Ze is zelf een doos" werd er hier geslaaktquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:28 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme!!! Zijn we bij schiphol, komt STOMBO erachter dat ze de doos is vergeten!
ik gok verdwaaldquote:
Nu heb ik geen accessoires en moet ik als mezelf gaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:28 schreef Qwea het volgende:
Wij wilden om drie uur weg, maar ik moet mn haar nog doen en mijn jurrekkie aan, de meneer moet zijn overhemd nog strijken en douchen en dan moeten we Percy nog uitlaten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:44 schreef Greys het volgende:
We liepen voor op schema, nu komen we als laatste straks![]()
Nee, ik heb net wc-eend in m'n toilet gedeponeerd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
Iedereen die nog niet weg is met twee benen in een broekspijp in paniek rond aan het hoppen?
er waren net twee afzeggers helder lichtquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik jouw plekje al
Zonde MB en Re, maar uiteraard begrijpelijk. Veel beterschap
Ik heb net al geld overgemaakt naar Greys maar nemen liesje en ll nu onze plekken? Hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er waren net twee afzeggers helder licht
Alleen ik denk ik, want LL had al mijn plekje.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb net al geld overgemaakt naar Greys maar nemen liesje en ll nu onze plekken? Hoe werkt dat?
eh... Zien we na weekend wel denk ik? Ole heeft ook afgezegd nlquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:18 schreef MissBliss het volgende:
Maar had ik dat geld over moeten maken of niet? Want dan is er geen eten over lijkt me, als onze plekken (of 1 plek) door iemand anders Genomen wordt.
Oké. Anders vind ik het wel zonde namelijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh... Zien we na weekend wel denk ik? Ole heeft ook afgezegd nl
Veel beterschapquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:26 schreef Re het volgende:
Hoi MB hier. Sorry, wij gaan afzeggen![]()
Re heeft best wel veel last van z'n schouder/rug na de behandeling van donderdag en helemaal naar Rotterdam is gewoon een beetje teveel nu. Heel jammer dus
Greys ik zal het geld aan je overmaken.
En ik hoop hier wat foto's te zien want ik ben superbenieuwd naar alle outfits!
Geen idee, er waren inderdaad 2 afzeggers voor MB en Re, waar jij nu dus weer wel weer van komt. Maar volgens mij was eentje sowieso al doorgegeven aan Henk? Nou ja, maakt ook niet uit, denk dat zoals Tombo zegt na vanavond even kijken het handigste is.misschien schuift er onverwacht nog iemand aanquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen ik denk ik, want LL had al mijn plekje.
Ik zal er op letten vanavondquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef Muis006 het volgende:
Also, ik ben pantyloos want het zag niet uit.
En wij rijden over 5 minuten aan!
Vrouwlief werkt. Ik kan wellicht die kinderen ook een borrel geven. Met z'n 3'en zijn ze 18... ishquote:
Jammer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:26 schreef Re het volgende:
Hoi MB hier. Sorry, wij gaan afzeggen![]()
Re heeft best wel veel last van z'n schouder/rug na de behandeling van donderdag en helemaal naar Rotterdam is gewoon een beetje teveel nu. Heel jammer dus
Greys ik zal het geld aan je overmaken.
En ik hoop hier wat foto's te zien want ik ben superbenieuwd naar alle outfits!
maar missbliss heeft het al overgemaakt dus dan kun je dat er toch bijleggen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:40 schreef Greys het volgende:
Loveless ging al op de plek van Ole, Liesje valt alsnog niet af dus die gaat gewoon op haar eigen plekje.
De enigen zijn jullie dan nog MB en Re (jammer dat jullie niet komen![]()
)
Mochten er geen eters meer bij komen moet ik zelf die 2 eters bijleggen.
Volgende keer gaan we het toch maar weer anders doen met geld en eten want dit leek makkelijker maar is toch weer chaos
of je geeft ze nu een borrel en slingert ze naar bedquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vrouwlief werkt. Ik kan wellicht die kinderen ook een borrel geven. Met z'n 3'en zijn ze 18... ish
Weet anders wel een oppas, zit nu tegenover me.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
of je geeft ze nu een borrel en slingert ze naar bed
Best wel druk in je eentje feestje bouwenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou, ik ben er hoor.
Als enige.
Da's wel zielig voor jouquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou, ik ben er hoor.
Als enige.
Ja al gedaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar missbliss heeft het al overgemaakt dus dan kun je dat er toch bijleggen?
lijkt mij dat dat de bedoeling was van dat overmaken
Dat moet het wel zijn. Kan je nog terug naar huis voor een verkleedpartij? Zo niet: strak voor je uitkijken en doen of het zo hoortquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
volgens mij zie ik er stom uit want mensen kijken allemaal raar naar me. Ongemakkelijk.
nee dat kan niet meer! Ik kijk stug naar mijn mobielquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn. Kan je nog terug naar huis voor een verkleedpartij? Zo niet: strak voor je uitkijken en doen of het zo hoort
begin dan! of heb je een wortel nodig?quote:
Goed zo; je kan hetquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee dat kan niet meer! Ik kijk stug naar mijn mobiel
mensen riepen 'gefeliciteerd' en 'gaan jullie trouwen' naar onsquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
volgens mij zie ik er stom uit want mensen kijken allemaal raar naar me. Ongemakkelijk.
Hater!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rrrright.... we hoeven geen foto's hoor
Sp3c is er nog niet eensquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
ja hoor sp3c vindt het overdreven netjes. Gelukkig was ik nog niet zenuwachtig ofzo
Te laat man, heb al meerdere orgasmes gehad.quote:
Het duurde niet lang.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's wel zielig voor jou
Kusje erop
Smsquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi; hou haar ff vast, dan kom ik nog ff
Aaaahw ik jou ook hoor mopje!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Zo, was weer geweldig leuk
Qwee ik mis je nu al
met jou altijd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaahw ik jou ook hoor mopje!
Ynske, kom je al??
Je linker achterlicht is stuk, wist je dat?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi; hou haar ff vast, dan kom ik nog ff
mooi zo, q en ik ook bijnaquote:Op zondag 16 september 2012 00:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Lig nu lekker in bed , veel plezier nog
Nee! Q vertelde het me net (nou ja, ze typte het). Zal 'm maandag laten vervangen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Je linker achterlicht is stuk, wist je dat?
Dat moet je eigenlijk aan de rest vragen, want ik heb alleen de laatste anderhalve minuut meegemaakt, maar op basis daarvan: niet anders dan op TV. Erg leuk, super gezongen (gewoon buiten op het terras) en ik vond haar lievquote:
kusje voor Dog22.quote:
Zit er nog een orgasme in, of ben je ondertussen voldaan?quote:Op zondag 16 september 2012 01:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
kusje voor Dog22.Wij doen nog een biertje/roseetje!
quote:Op zondag 16 september 2012 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zit er nog een orgasme in, of ben je ondertussen voldaan?
Ooh jij hebt ook al aan die van greys lopen voelen??quote:Op zondag 16 september 2012 01:15 schreef ElisaB het volgende:
Over orgasmes gesproken: ik geloof dat ik het vandaag voor elkaar heb gekregen eens niet aan een niet nader te noemen paar tetten te zitten! Ik ga vooruit
Q heeft de honneurs waargenomenquote:Op zondag 16 september 2012 01:15 schreef ElisaB het volgende:
Over orgasmes gesproken: ik geloof dat ik het vandaag voor elkaar heb gekregen eens niet aan een niet nader te noemen paar tetten te zitten! Ik ga vooruit
ook alzou ik het willen, ik zouy het niet meer kúnnen vanaaf!quote:Op zondag 16 september 2012 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zit er nog een orgasme in, of ben je ondertussen voldaan?
Kusje terug van Dog22!quote:Op zondag 16 september 2012 01:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
kusje voor Dog22.Wij doen nog een biertje/roseetje!
Juist voor de verandering eens een keertje nietquote:Op zondag 16 september 2012 01:16 schreef Qwea het volgende:
Ooh jij hebt ook al aan die van greys lopen voelen??
quote:Op zondag 16 september 2012 01:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Kusje terug van Dog22!
[ afbeelding ]
En proost!
twitter:JoanFranka twitterde op zondag 16-09-2012 om 00:53:47Vanavond de leuke mensen van het FOKforum verrast
nu slapen met papiotjes! Morgen dwdd recordings <3
reageer retweet
Ze staan haar best leukquote:Op zondag 16 september 2012 01:24 schreef hole1988 het volgende:
twitter:JoanFranka twitterde op zondag 16-09-2012 om 00:53:47Vanavond de leuke mensen van het FOKforum verrast
nu slapen met papiotjes! Morgen dwdd recordings <3 [ link | afbeelding ] reageer retweet
Sowwiequote:Op zondag 16 september 2012 01:32 schreef Cee het volgende:
En nu ga ik douchen want ik riek naar Fok!kers.
quote:Op zondag 16 september 2012 01:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Kusje terug van Dog22!
[ afbeelding ]
En proost!
quote:Op zondag 16 september 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
En afgezien van de mensen die ik het vertelde viel het volgens mij niemand op dat mijn handtasje eigenlijk het tasje van mijn epilady was.
quote:Op zondag 16 september 2012 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik riek naar algemene tofheid, en een beetje sigaar.
quote:Op zondag 16 september 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
En afgezien van de mensen die ik het vertelde viel het volgens mij niemand op dat mijn handtasje eigenlijk het tasje van mijn epilady was.
1 keer had ik het in mijn zak maar ik had een deftige broek met lange pijpen aan voor de verandering en dat past gewoon nietquote:Op zondag 16 september 2012 01:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Nee, niet opgevallen, het was me wel opgevallen dat Sp3c volleerd met jouw handtasje rondliep
![]()
Het stond je wel hoor, daar niet vanquote:Op zondag 16 september 2012 01:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
1 keer had ik het in mijn zak maar ik had een deftige broek met lange pijpen aan voor de verandering en dat past gewoon niet
de epilady 'handtas' ?quote:Op zondag 16 september 2012 01:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het stond je wel hoor, daar niet van
ik werd ook niet gerickrolledquote:
weet ik veel, ik ben geen kennerquote:
En zoals ik je al probeerde uit te leggen staat een rugzak net wat minder bij zo'n jurkje.quote:Op zondag 16 september 2012 01:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ben geen kenner
ik dacht dat je ze altijd over je schouder kon hangen maar schijnbaar zijn er meerdere variaties
Jep. Dit was een clutch, om precies te zijnquote:Op zondag 16 september 2012 01:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ben geen kenner
ik dacht dat je ze altijd over je schouder kon hangen maar schijnbaar zijn er meerdere variaties
Het leek net een echt handtasje.quote:Op zondag 16 september 2012 01:52 schreef sp3c het volgende:
nee de epilady bag is c00le shit wilde je zeggen?
een clutch?quote:Op zondag 16 september 2012 01:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Dit was een clutch, om precies te zijn
nee een clutch!quote:Op zondag 16 september 2012 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het leek net een echt handtasje.
en je dropjes!quote:
het was meer een etui!quote:Op zondag 16 september 2012 02:05 schreef Cee het volgende:
Ik probeer me al zeker een half uur liesje's epitasje voor de geest te halen.
Je zat er ongeveer met je neus bovenop.quote:Op zondag 16 september 2012 02:05 schreef Cee het volgende:
Ik probeer me al zeker een half uur liesje's epitasje voor de geest te halen.
Ik weet het niet meer, ik weet alleen dat er een ding lag voor een epilady.quote:Op zondag 16 september 2012 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zat er ongeveer met je neus bovenop.
quote:Op zondag 16 september 2012 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk ben ik benieuwd of het vriendje van het zusje van Joan nog wat over ons getweet heeft.
"eindelijk weer thuis broddersquote:Op zondag 16 september 2012 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk ben ik benieuwd of het vriendje van het zusje van Joan nog wat over ons getweet heeft.
Lord_V!!!!!!!quote:
Net chips gegeten, werd wakker van maagzuur en had niets anders voor handen .quote:
quote:
Chocokersen likeur!quote:Op zondag 16 september 2012 05:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Eindelijk in bed, nog even een fles kersenlikeur op het balkon genuttigd.
Zonder mij had je nooit Erik geknuffeld!quote:Op zondag 16 september 2012 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een enorm leuke avond was het!
TMM is een schatje en Mrmonkeyman een grapjas. Samen met Cee onder mijn sjaal gezeten, en als klap op de vuurpijl Erik nog geknuffeld. En dat Joan zong vond ik echt zo tof, nog nooit zo;b grote groep FOK!kers zo stil gezien. Bijna een intiem momentje.
alweer wakker of niet geslapen?quote:
ik ookquote:Op zondag 16 september 2012 08:19 schreef Steve het volgende:
Jammer dat het ontbijt nog dicht was. :p.
Oh wat was het leuk.. Benieuwd naar alle foto's.
.
Alweer wakker, ik slaap vanmiddag thuis nog wel even.quote:
Wat een bikkelquote:Op zondag 16 september 2012 08:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alweer wakker, ik slaap vanmiddag thuis nog wel even.
Voel me eigenlijk, behalve wat moe, wel prima.
Geen ontbijt? Dat is echt low budgetquote:Op zondag 16 september 2012 08:19 schreef Steve het volgende:
Jammer dat het ontbijt nog dicht was. :p.
Oh wat was het leuk.. Benieuwd naar alle foto's.
.
en al bezig?quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 08:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alweer wakker, ik slaap vanmiddag thuis nog wel even.
Voel me eigenlijk, behalve wat moe, wel prima.
k vond m zelfs redelijk wakker uitzienquote:
quote:Volgens mij slaapt onze Maanvis nog.
ik inmiddels ookquote:Op zondag 16 september 2012 08:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vond m zelfs redelijk wakker uitzien
[..]dat weet ik wel zeker
Dunne muren?quote:
ligt tussen ons inquote:
geen muren.quote:
dat gaat mobiel ook, knopje open nieuw topicquote:http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 september 2012 08:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
geen muren.
Ik zit mobiel, wie opent een nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |