Moet ik ook.quote:
Ik heb ook geen zin, maar tis al ff geledenquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moet ik ook.
Geen zin.Doe ik volgende week wel. Toch eerst even een nieuw oliefilter hebben. Plus dat ik er laatst nog een liter nieuwe in heb gegooid, omdat hij dat eruit gekotst had vanwege die gebroken bout in het klepdeksel..
Even een ritje maken, en dan de ketting maar weer eens goed smerenIs alweer een ruime 500 km terug
Altijd leuk zulke burenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:56 schreef WhiteJoker het volgende:
Motor is afgetankt, afgewassen (niet gepoetst), bandenspanning op 2.5/2.9 gebracht (wat een verschil) en de ketting gesmeerd.
Wel grappig tijdens het smeren kwam een buurman naar me toegelopen: Kijk da's belangrijk! Bleek dat hij ook motor rijdt (een antieke Harley) maar hij heeft hem in een garagebox staan.
3? Wutquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier liggen de oliefilters klaar. Alledriedezelfde ook nog.
SD z'n motor, de mijne en die van m'n vaderquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
3? Wut
Ik ga er zo toch maar even aan beginnen.
2 kon ik bedenken, maar die van je pa nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:29 schreef Anne het volgende:
[..]
SD z'n motor, de mijne en die van m'n vader.
Hij laat z'n fantasie weer gaan hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:29 schreef Salatrel het volgende:
en jij straks helemaal onder de gebruikte motorolie?
Nehquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 kon ik bedenken, maar die van je pa niet. Vandaag nog doen?
nee jij want als ik dat had gedaan had er iets heel anders gestaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij laat z'n fantasie weer gaan hoor
Okequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee jij want als ik dat had gedaan had er iets heel anders gestaan
Dat ging snel (not)quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:38 schreef Mickeys het volgende:
Terug van de kapper. even late lunch gedaan. Zo omkleden en even tanken met de motor en daarna de ketting smeren. Dan moet ik wel klaar zijn voor morgen
Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:41 schreef Dekatria het volgende:
Zo, het rek zit weer in de verf. Nu laten bakken in de zon, en dan vanavond monteren
Waarom is dit nou dan weer meteen een barrel?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik vind dat nog redelijk veel, ¤1850 voor zo'n barrel. Voor ¤300 meer heb ik een Suzuki Bandit van 2002, die hier in de buurt te koop staat.Die er overigens erg gaaf uit ziet..
--
Ben net terug van rijles trouwens. In het begin miezerde het een beetje, maar daarna was het heerlijk om te rijden.
Ik moet dat ook eens gaan doen. Linker laars isal half weggeschuurdquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
Er naast gaan hangenMaar dat vind je instructeur niet zo tof denk ik
Tenen op het stepje
Quickshift is iets anders dan schakelen zonder koppeling schatquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:42 schreef Gokhan03 het volgende:
Die BMW motoren hey, je zit er echt op als een koning haha.
Ik hou het voorlopig bij mn R6. Laatst leren quickshiften. Dat rijdt geweldig!
Doe je goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik moet dat ook eens gaan doen. Linker laars isal half weggeschuurdHeb die Verdomme net 4 maanden ofzo..
Nog 7 uurtjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:06 schreef Mickeys het volgende:
Stukje gereden, getankt en zojuist de ketting ingespoten. De rest moet het er maar mee doen.. Is het al zondag?
Hehehehe.... Ketting slaat aan alle kanten wit uit.... dat alleen aan de binnenkant van de ketting spuiten is nog niet zo makkelijk en dan moet het nog dun ook... tja....quote:
Wit is juist makkelijk, zie je wat je al gehad hebtquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehehe.... Ketting slaat aan alle kanten wit uit.... dat alleen aan de binnenkant van de ketting spuiten is nog niet zo makkelijk en dan moet het nog dun ook... tja....dat is niet helemaal gelukt.
Had ditmaal wederom veel aandacht bij de benzinepomp maar ook ineens hier in de straat. Voelde me wel even heel watWas even gezellig kleppen hier voor de deur. Zo leer je de mensen nog eens kennen die bij je in de straat wonen.
Ja dat wel inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wit is juist makkelijk, zie je wat je al gehad hebt
Word je daar nou niet moe van, van al die aandacht?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehehe.... Ketting slaat aan alle kanten wit uit.... dat alleen aan de binnenkant van de ketting spuiten is nog niet zo makkelijk en dan moet het nog dun ook... tja....dat is niet helemaal gelukt.
Had ditmaal wederom veel aandacht bij de benzinepomp maar ook ineens hier in de straat. Voelde me wel even heel watWas even gezellig kleppen hier voor de deur. Zo leer je de mensen nog eens kennen die bij je in de straat wonen.
Ja, want ik wou mijn ketting smeren, maar het streelt toch ook wel je ego. Bij de benzinepomp vond ik het ook niet zo leuk. word ik nerveus van en wil dan juist geen fouten maken...quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Word je daar nou niet moe van, van al die aandacht?
Rechtse idd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Ai Vin, da's kut! Heb jij dan zo'n losse filter? Zeg maar de rechtse. Want anders heb ik geen idee waar een oliefilterdeksel zit
[ afbeelding ]
Hier zijn alle motorzaken het weekend gewoon open, en maandag dicht?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rechtse idd.
Kut want zaterdag dus maandag pas motorzaak open en pas om 10 uur en er zijn mensen op vakantie, great.
Deze is maandag gelukkig wel open. Morgen sowieso dicht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hier zijn alle motorzaken het weekend gewoon open, en maandag dicht?
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:09 schreef WhiteJoker het volgende:
Ja, had je nou maar vanochtend je oliefilter vervangen (of gewoon helemaal niet) want de motorzaak was tot 17.00 uur open.
Nice Dekaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:06 schreef Dekatria het volgende:
Da's mooi klote, Vinhoe is dat zo gebeurd?
Overigens, voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rek linksachter dus gelast, gestript en herspoten. Wat een pret om zoiets weer in mekaar te zetten
Thanksquote:
Hehehe... al doende leert men en word je steeds handiger in dat soort dingen. Ik spiek het maar mooi even bij jou af. Er kan bij mij wel een plaat aan de motor voor een topkoffer maar niet voor afneembare zijkoffers. Ik zou best wel een keertje met de motor op vakantie willen en dan heb je als vrouw natuurlijk meer nodig om mee te nemen dan als man zijnde... ook al zou ik wel bed&breakfasts doen en niet kramperen... dat heb ik nu wel genoeg gedaan in mijn levenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Thankswas voor mij ook weer een nieuwe ervaring om ineens een frame te spuiten. Gewoon een wasrek gebruikt als spuitrek, ging als tierelier
Dat is kut, ook op zo'n lekker tijdstip; zaterdagavondquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
GODVERDOMME. Schroefdraad van het oliefilter deksel naar de haaien dus ik kan niet mee en heb geen woonwerk vervoer
Zou je dan niet iets meer vermogen overwegen, mocht je zijkoffers nemen? Een 250 an sich kan prima op vakantie, maar als je daarbij ook nog eens een paar tig kilo bagage (excl. het stijgerwerk wat ervoor nodig is om het op je motor te krijgen) mee wil nemen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe... al doende leert men en word je steeds handiger in dat soort dingen. Ik spiek het maar mooi even bij jou af. Er kan bij mij wel een plaat aan de motor voor een topkoffer maar niet voor afneembare zijkoffers. Ik zou best wel een keertje met de motor op vakantie willen en dan heb je als vrouw natuurlijk meer nodig om mee te nemen dan als man zijnde... ook al zou ik wel bed&breakfasts doen en niet kramperen... dat heb ik nu wel genoeg gedaan in mijn leven
Als ik nou vanmorgen mijn olie had vervangen, dan had ik het dus eerder gewetenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is kut, ook op zo'n lekker tijdstip; zaterdagavond
Klopt, maar daar kan je nu niks meer aan doen. Is ook niet iets wat je zou verwachten ofzo, lijkt mij tenminste.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik nou vanmorgen mijn olie had vervangen, dan had ik het dus eerder geweten
Misschien heb ik een maat die iets voor me kan betekenen. Hij heeft M6 helicoils liggen, maar je kunt er nogal lastig bij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kan je nu niks meer aan doen. Is ook niet iets wat je zou verwachten ofzo, lijkt mij tenminste.
Het zal ook wel lastig zijn om iemand te vinden die daar nu nog iets aan zou kunnen doen, draadtappen oid?
Strings zijn niet zo zwaar hoor hahahaha en mijn schoenen wegen ook niet zoveel. Maar ik weeg zelf ook net aan 57/58 kilo dus er kan wat gewicht nog bijquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zou je dan niet iets meer vermogen overwegen, mocht je zijkoffers nemen? Een 250 an sich kan prima op vakantie, maar als je daarbij ook nog eens een paar tig kilo bagage (excl. het stijgerwerk wat ervoor nodig is om het op je motor te krijgen) mee wil nemen...
*leest wat ie wil lezen*quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Strings zijn niet zo zwaar hoor hahahaha en mijn schoenen wegen ook niet zoveel. Maar ik weeg zelf ook net aan 57/58 kilo dus er kan wat gewicht nog bij
Lol, we hadden het over bagage lummel!quote:
Weet ik, maar boos/teleurgesteld enzulks. Kan wel beetje opgevrolijkt wordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, we hadden het over bagage lummel!
Het is net wat je zelf wilquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Strings zijn niet zo zwaar hoor hahahaha en mijn schoenen wegen ook niet zoveel. Maar ik weeg zelf ook net aan 57/58 kilo dus er kan wat gewicht nog bij
Scheelt toch al een kilo of 10-15 denk ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is net wat je zelf wilde Alp vind het bijvoorbeeld niet al te leuk om volbeladen boven de 120 te komen. Hoef ikzelf dan ook weer niet, dus mij maakt het niet uit... maar ik kan me zo voorstellen dat je met een 250 daar al op een lagere snelheid issues mee gaat krijgen.
Dat gezegd hebbende zal jij geen zaken als tent, slaapzak of luchtbed mee hoeven nemen, dus dat scheelt al.
Watvooreen gaat dat worden?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
Volgende motor is een motor met extern filter, die gaat niet zo snel kadoekEn dan komen er dikke aluminium koffers op
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt toch al een kilo of 10-15 denk ik
Klopt. Leek mij bijvoorbeeld handig om de topkoffer zo leeg mogelijk te laten zodat je onderweg bij bijvoorbeeld een stop je helm in op te bergen en dat ik mijn kleding en zo in de zijkoffers zou hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is net wat je zelf wilde Alp vind het bijvoorbeeld niet al te leuk om volbeladen boven de 120 te komen. Hoef ikzelf dan ook weer niet, dus mij maakt het niet uit... maar ik kan me zo voorstellen dat je met een 250 daar al op een lagere snelheid issues mee gaat krijgen.
Dat gezegd hebbende zal jij geen zaken als tent, slaapzak of luchtbed mee hoeven nemen, dus dat scheelt al.
Het enige wat in mijn topkoffer gaat, ook kijkende naar gewichtsverdeling, is m'n rugzak waar de electronica-zooi (laptop, camera-accu's, etc) in zit. Zo kan ik bij een evt. stop meteen de dure zooi uit m'n motor halen door de rugzak mee te nemen, danwel achter slot en grendel opbergen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Mickeys het volgende:
Klopt. Leek mij bijvoorbeeld handig om de topkoffer zo leeg mogelijk te laten zodat je onderweg bij bijvoorbeeld een stop je helm in op te bergen en dat ik mijn kleding en zo in de zijkoffers zou hebben
Voor jou is dat inderdaad helemaal van belang. Mogelijk zal ik dat ook hebben dan. Wil denk ik wel mijn laptop mee hebben dus die kan daar dan inquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het enige wat in mijn topkoffer gaat, ook kijkende naar gewichtsverdeling, is m'n rugzak waar de electronica-zooi (laptop, camera-accu's, etc) in zit. Zo kan ik bij een evt. stop meteen de dure zooi uit m'n motor halen door de rugzak mee te nemen, danwel achter slot en grendel opbergen.
Dat gezegd hebbende laat ik op reis zelden m'n motor alleen, en áls het moet (bijv op een ferry) zorg ik dat ik het nodige erafhaal danwel zolang mogelijk erbij blijf. Redelijk neurotisch, maar op reis is die motor alles wat ik heb
Hmja, met alleen bedoel ik dan ook 'voor langere tijd'. Tijdens sanitaire stops of tankstops kan je ook niet anders soms, maar die zijn dan ook wel redelijk kort doorgaans.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Voor jou is dat inderdaad helemaal van belang. Mogelijk zal ik dat ook hebben dan. Wil denk ik wel mijn laptop mee hebben dus die kan daar dan in
En ja, ik zou ook niet mijn motor alleen willen laten, maar soms wil je ook iets eten onderweg of moet je naar het toilet.
Whehe, die neiging had ik met Luxemburg weekend ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, met alleen bedoel ik dan ook 'voor langere tijd'. Tijdens sanitaire stops of tankstops kan je ook niet anders soms, maar die zijn dan ook wel redelijk kort doorgaans.
Ik weet nog goed dat ik in Edinburgh, toen ik sliep in een hotel, even naar beneden gegaan ben om te checken of het beest er nog was... en dat terwijl'ie bijna in de hotelingang stond
Vooral bij Echternach, met al die schreeuwende kinderen overalquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vond het met een weekendje Luxemburg al moeilijk om mijn motor zonder koffers/bagage achter te laten
Inderdaad. En toen we weg wilden en onze motoren stationair lieten draaien gingen ze piepenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Vooral bij Echternach, met al die schreeuwende kinderen overal
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. En toen we weg wilden en onze motoren stationair lieten draaien gingen ze piepen
Oh dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:03 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Maar dat vond ik nog niet eens het ergste, dat dat mens kwam klagen. Ik vond het vooral asociaal van de manier waarop. Dat ze met die andere mensen Engels sprak, ziet dat wij geen Duitse kentekenplaten hebben maar wel Duits tegen ons praat
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, met alleen bedoel ik dan ook 'voor langere tijd'. Tijdens sanitaire stops of tankstops kan je ook niet anders soms, maar die zijn dan ook wel redelijk kort doorgaans.
Ik weet nog goed dat ik in Edinburgh, toen ik sliep in een hotel, even 's nachts naar beneden gegaan ben om te checken of het beest er nog was... en dat terwijl'ie bijna in de hotelingang stond
Tis m'n "kindje" en die behoor je goed te verzorgen en heel erg goed op te lettenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een relatie hebben wij toch met onze motoren
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tis m'n "kindje" en die behoor je goed te verzorgen en heel erg goed op te letten
+1quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef BlackLining het volgende:
Ik weet niet wat ik zou doen als de mijne gejat was. Volgens mij zou ik werkelijk de hele buurt kort en klein slaan en alles afbreken tot ik hem gevonden heb, om vervolgens de dader aan zijn eigen darmen in een boom te knopen
+1quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tis m'n "kindje" en die behoor je goed te verzorgen en heel erg goed op te letten
Dat laatste sowieso, de buurt zou ik in tact laten geloof ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef BlackLining het volgende:
Ik weet niet wat ik zou doen als de mijne gejat was. Volgens mij zou ik werkelijk de hele buurt kort en klein slaan en alles afbreken tot ik hem gevonden heb, om vervolgens de dader aan zijn eigen darmen in een boom te knopen
Ik denk dat de deuren het niet overleven thuis.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, de buurt zou ik in tact laten geloof ik
Ik ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef Mickeys het volgende:
Maar ik vind het nog steeds jammer dat je morgen er niet bij bent.
Patty Brardquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
Godver wat is dat sterren springen toch een kut programma. "Jij krijgt van mij een 10" met zo'n simpele kut sprong (ook al is het vanaf 10m)
Volgens mij heb ik hetzelfde overtrek nu op m'n bed liggen. Alleen de brommert ontbreekt, maar die krijg ik de trappen niet op.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ie in ieder geval nergens heen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hetzelfde overtrek nu op m'n bed liggen. Alleen de brommert ontbreekt, maar die krijg ik de trappen niet op.
There, I fixed itquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
Godver wat is SBS6 toch een kut campingzender dat sterren springen toch een kut programma. "Jij krijgt van mij een 10" met zo'n simpele kut sprong (ook al is het vanaf 10m)
Met een beetje geluk laat iemand het zwembad leeglopen voor die hoer springt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die komt zo misschien weer ja. Hopen dat ze weer faalt
Zo ziet ie eruit. Niet mijn type.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom is dit nou dan weer meteen een barrel?
Heb je de Bandit al opgehaald?
Lol... lekker wijf op een gave motor?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zo ziet ie eruit. Niet mijn type.![]()
Heb op het moment niet het geld voor die Bandit.Zo jammer, zo'n gaaf ding! Heb (nog) helemaal geen motor.
--
Maar Mickeys, hoezo trek jij zoveel aandacht dan bij het benzinestation?
Ja maar jij kent mij (van de foto's), en einschtein mij nog nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wou net zeggen, zo moeilijk is dat toch niet te raden? Vrouw + motor = aandacht
Weet je dat ik eigenlijk nog helemaal niet uitbundig je foto's bekeken heb?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja maar jij kent mij (van de foto's), en einschtein mij nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |