SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
De enorme Col van Tyger-girl
Bruidje van Dottey
Polischstarttasje van MizzEnroe
Een eendjesverzameling van de Koningin
*Blink-Blink* 2 schattige blinkies van Kniertje22
Hook on!
[ Bericht 5% gewijzigd door Dottey op 15-09-2012 11:29:38 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Die kikker!quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:29 schreef Muck het volgende:
Leuk idee!
Mijn eerste haaksel was deze kikker:
[ afbeelding ]
En daarna deze:
[ afbeelding ]
Proeflapjes heb ikzelf nooit gemaakt, dat vond ik een beetje saai lijken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:28 schreef Kniertje22 het volgende:
Iedereen bedankt voor de leuke reacties op m'n beestjes!![]()
EsseEi; wat een schattig bruidje heb je gemaakt, en die tas is heel mooi!![]()
Nadat ik eerst wat proeflapjes had gemaakt om de steken te leren, was dit mijn eerste haaksel:
[ afbeelding ]
Ik had toen nog maar een paar kleuren katoen en geen veiligheidsoogjes enzo, vandaar de paarse oogjes en 't paarse snaveltje.
Ja, mooi he?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Die kikker!
![]()
Moest even gniffelen! Herken die opplakoogjes ook nog wel! Die flopte er redelijk snel bij mij af ^^.
Wat een verbeteringen maakt iedereen toch snel! Dat vind ik zo leuk om te zien
Volgens mij haakte je ook alleen in de buitenste loop ofzo..quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, mooi he?
Hij komt uit één of ander boekje, wat ik vrij rap heb weggegeven
Ja, schiet mij maar lek, er klopte in elk geval weinig vanquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Volgens mij haakte je ook alleen in de buitenste loop ofzo..
maar wel dapper om gelijk kleuren te wisselen enzo!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, schiet mij maar lek, er klopte in elk geval weinig van
Maar inmiddels heb ik het ruimschoots goedgemaakt, toch?
Op zicht niets, het is mooie glanskatoen. Maar door de dikte en relatieve stijfheid niet geschikt voor amis. Maar ja, wist ik veel, katoen is katoen dacht ik toen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef Dottey het volgende:
Angel: Wat is er verkeerd aan dat konijnengaren?
Ja is dat niet de waterlelie van eaton blocks?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:07 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vorig jaar een heleboel van deze bloemenhangers gemaakt, maar ik heb echt geen idee meer hoe dat nou ook alweer ging... Ze vormen normaal het midden van een square met opstaande bloemblaadjes, maar ik kan dat patroon nergens meer vinden.
Heeft één van jullie een idee?
Dot, je verdient een lintjequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja dat is de waterlelie van eaton blocks?
althans het begin ervan zo te zien..
heb nog wel ergen een beschrijving van hoe je de bloem ongeveer moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |