abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126838051
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef RobertNL het volgende:
Tja, eens kijken hoe dat zit...

[..]

Vandaag gewoon geprobeerd. Bleek een bekend probleem bij VW busjes uit die jaartallen ;)
Stuur niet eens er af hoeven slopen, het paste met wat beter druk en buig werk ook zonder demonatie. Toen ik de meters er uit had heb ik hem thuis even open gedraaid. 3 contactpuntjes even voorzien van wat nieuw tin zou nu weer moeten werken.

[..]

Die van ons gaat zaterdag onder het mes, sponsor voor vervangen van de homokineet gevonden :D Nu nog even kijken hoe we hem daar krijgen :')! (proberen even groene kentekens te lenen).

Ach die omvormer zoeken we nog wel eens even uit, nog genoeg tijd :D

[..]

Goed de voorwaarden checken. Vaak is het gewoon niet uitgesloten.
Tijdens een puzzeltocht ben je toch ook verzekerd?
Beter, goed gedaan dan ^O^ Die T3-tjes zullen inderdaad niet bijster complex in elkaar zitten :P

In de meeste voorwaarden staat idd iets van dat je niet deel mag nemen aan evenementen waarvan het resultaat afhankelijk is van snelheid of tijd. Ik zou alleen oppassen als het zo geformuleerd wordt zoals AllSecur het dan kennelijk doet. Voor de rest is het een veredelde toerrit/puzzelrit, geen rally/race of wat dan ook.

En wat betreft die 12V-->230V omvormers; die zijn inderdaad vrij goedkoop, maar hebben een gemodificeerde sinus en geen zuivere sinus. Dat kan problemen met apparaten (en in sommige gevallen schade) opleveren. Er zijn omvormers met zuivere sinus, maar die zijn wel ruim het dubbele in prijs. Die zijn dan wel weer het veiligst en best in gebruik voor je apparatuur. Ik schaf er misschien eentje aan in combinatie met een zwaar-capaciteit koelbox - ik ben dat 12V 'koel'ding van ons dat je iedere keer een ram moet geven om de ventilator aan te laten slaan helemaal beu :')
  † In Memoriam † dinsdag 21 mei 2013 @ 23:28:47 #202
25682 2cv
Niet subtiel
pi_126838537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Goed de voorwaarden checken. Vaak is het gewoon niet uitgesloten.
Tijdens een puzzeltocht ben je toch ook verzekerd?
Tijdens een puzzelrit v/d BX club wel, tijdens de Carbagerun niet. Dat heb ik reeds uitgevonden. Toegegeven, ik heb nog niet HEEL diep gegraven, maar i.v.m. een verzekering op chassisnummer heb ik deze vraag meteen even meegenomen en gesteld aan 'mijn' verzekeringsboer. Maar zoals gezegd kende die het fenomeen verzekeren op chassisnummer niet eens.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:59:34 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126840226
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef Dingest het volgende:

[..]

Beter, goed gedaan dan ^O^ Die T34-tjes zullen inderdaad niet bijster complex in elkaar zitten :P
Het is de eerste uitvoering van de T4, 1.8D ;)
Kan het morgen helaas pas testen want we hadden iets te veel apparaten aan gehad met te weinig kilometers O-)
Hij hangt nu aan de lader dus morgen meer :D
quote:
In de meeste voorwaarden staat idd iets van dat je niet deel mag nemen aan evenementen waarvan het resultaat afhankelijk is van snelheid of tijd. Ik zou alleen oppassen als het zo geformuleerd wordt zoals AllSecur het dan kennelijk doet. Voor de rest is het een veredelde toerrit/puzzelrit, geen rally/race of wat dan ook.
Daarom, wij kunnen hem ook gewoon verzekeren aangezien het geen tijd/snelheid meespeelt.
Bij AllSecur mag je dus als je het wat ruim interpreteert niet eens met een puzzeltocht meedoen :+
quote:
En wat betreft die 12V-->230V omvormers; die zijn inderdaad vrij goedkoop, maar hebben een gemodificeerde sinus en geen zuivere sinus. Dat kan problemen met apparaten (en in sommige gevallen schade) opleveren. Er zijn omvormers met zuivere sinus, maar die zijn wel ruim het dubbele in prijs. Die zijn dan wel weer het veiligst en best in gebruik voor je apparatuur. Ik schaf er misschien eentje aan in combinatie met een zwaar-capaciteit koelbox - ik ben dat 12V 'koel'ding van ons dat je iedere keer een ram moet geven om de ventilator aan te laten slaan helemaal beu :')
Ah thanks, nu zit er tussen een laptop nog wel een omvormer natuurlijk, of laat die die wisselingen ook door ;)? Anders maar eens kijken wat een 12v laptop lader kost.

Wij halen maar gewoon een 12V koelbox denk ik, kunnen niet alles gaan aanschaffen :P.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef 2cv het volgende:

[..]

Tijdens een puzzelrit v/d BX club wel, tijdens de Carbagerun niet. Dat heb ik reeds uitgevonden. Toegegeven, ik heb nog niet HEEL diep gegraven, maar i.v.m. een verzekering op chassisnummer heb ik deze vraag meteen even meegenomen en gesteld aan 'mijn' verzekeringsboer. Maar zoals gezegd kende die het fenomeen verzekeren op chassisnummer niet eens.
Waarom tijdens de CBR niet en de BX club wel?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  † In Memoriam † woensdag 22 mei 2013 @ 00:24:38 #204
25682 2cv
Niet subtiel
pi_126841313
Moet je
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]

Waarom tijdens de CBR niet en de BX club wel?
Moet je de verzekeringsboer vragen ;)
pi_126844647
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ja, en dan krijg je een ongeluk met je met Carbagerun stickers bestickerde barrel. "Helaas meneer, daar bent u niet voor verzekerd". Daar heb ik geen zin in.
Die kans is klein.
Bijvoorbeeld, de polisvoorwaarden van Zelf.nl:
quote:
U bent niet verzekerd:
Als uw auto wordt gebruikt voor rijden op een circuit, het oefenen voor of deelnemen aan wedstrijden, behendigheidsritten of snelheidsproeven.
Je rijdt niet op een circuit. Het is geen wedstrijd, immers er zit geen winstelement aan in de vorm van tijd of km's. Het is geen snelheidsproef. En het heeft ook niets met de behendigheid van de auto te maken.

Pak ook de uitleg van de CR-site erbij:
quote:
Het resultaat is nooit afhankelijk van snelheid en/of tijd.

In vijf dagen doorkruisen we Nederland, Duitsland, Zwitserland, Italië, Frankrijk, Andorra en Spanje. Een rit van ruim 3.000 km door 7 verschillende landen. Per dag vertrekken we van punt A naar punt B de finishplaats. Een gedeelte van de route is vrij en voor sommige trajecten geven wij je een route mee waardoor je er zeker van bent dat je over de meest fantastische wegen gaat rijden.
Kortom: komt echt wel goed.
Schip ahoy!
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 18:25:50 #206
25682 2cv
Niet subtiel
pi_126956658
Ja, tot je je auto in de prak rijdt en de verzekeringsmaatschappij niet thuis geeft omdat zij vinden dat de CarbageRun een race is. Dan heb je een serieus probleem en daar zit ik niet op te wachten.

Maar ... Is het wellicht een idee om collectief een verzekering af te sluiten ? Niet dat ik daar heel veel verstand van heb hoor.
pi_126957253
Dat mogen ze dan tot aan de rechter uitvechten. En ik ben wel zo'n eikel die denkt dat te gaan winnen.
Schip ahoy!
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 18:53:14 #208
25682 2cv
Niet subtiel
pi_126957659
Ja, maar deze eikel heeft de ervaring dat je al genaaid wordt als je één getalletje verkeerd invult ergens en is ook zat van een hele hoop gezeur en gezeik (UWV, need I say more ? ). Dus ik zoek een verzekering die expliciet aangeeft dat je bij hun ook tijdens de CBR verzekerd bent.
  Spellchecker zaterdag 25 mei 2013 @ 17:05:28 #209
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_126990217
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:25 schreef 2cv het volgende:
Ja, tot je je auto in de prak rijdt en de verzekeringsmaatschappij niet thuis geeft omdat zij vinden dat de CarbageRun een race is. Dan heb je een serieus probleem en daar zit ik niet op te wachten.

Maar ... Is het wellicht een idee om collectief een verzekering af te sluiten ? Niet dat ik daar heel veel verstand van heb hoor.
Waarom moet je perse vermelden dat je aan de CR meedeed? Je was gewoon in een georganiseerde toertocht door Europa aan het meerijden. Dat is de CR (formeel gezien dan, geen idee of het informeel mss anders ligt) ook ;)
Tevens -purist.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 25 mei 2013 @ 22:21:31 #210
39237 crew  H_T
2733
pi_127003630
Ik heb vandaag mijn PA-speaker ontvangen *O*. Zonder enige vorm van handleiding, dus hoe ik het kan installeren moet ik zelf maar uitzoeken. Gelukkig zijn het niet heel veel draadjes
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_127008044
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:05 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Waarom moet je perse vermelden dat je aan de CR meedeed? Je was gewoon in een georganiseerde toertocht door Europa aan het meerijden. Dat is de CR (formeel gezien dan, geen idee of het informeel mss anders ligt) ook ;)
Waarom dat vermelden? Je reed gewoon ergens in Europa met een versierde auto.
Het zal zo'n vaart echt allemaal niet lopen.
Schip ahoy!
  Spellchecker zondag 26 mei 2013 @ 00:11:20 #212
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127008774
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Waarom dat vermelden? Je reed gewoon ergens in Europa met een versierde auto.
Het zal zo'n vaart echt allemaal niet lopen.
Ook goed. Gedachte is duidelijk in ieder geval ;)
Tevens -purist.
  zondag 26 mei 2013 @ 00:57:39 #213
94346 Northside
We'll see
pi_127010189
Zo, wij hebben vandaag ook onze auto afgehaald. Een chrysler voyager uit '88, fantastische wagen voor zoiets als een carbagerun. Helaas geen diesel, 't is een benzinebak, maar je kan niet alles hebben. Volgens weekend even wat technische mankementjes verhelpen en dan kan het grote pimpen eindelijk beginnen. :)
Ja, ik generaliseer.
  † In Memoriam † zondag 26 mei 2013 @ 01:15:08 #214
25682 2cv
Niet subtiel
pi_127010644
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:05 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Ja, maar als ze daar achteraf achter komen kunnen ze achteraf moeilijk gaan doen. Daar heb ik geen zin in.
  Spellchecker zondag 26 mei 2013 @ 01:16:07 #215
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127010675
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 01:15 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ja, maar als ze daar achteraf achter komen kunnen ze achteraf moeilijk gaan doen. Daar heb ik geen zin in.
Snap ik, maar bel ze dan gewoon even op, dan weet je in ieder geval zeker waar je aan toe bent.
Tevens -purist.
  † In Memoriam † zondag 26 mei 2013 @ 01:17:24 #216
25682 2cv
Niet subtiel
pi_127010712
Ik heb vrijdag middag de hele middag aan de telefoon gehangen met dat doel ;) Maar wellicht had iemand hier al ervaringen met een goede verzekeringsboer.
pi_127041893
Daarom bel ik dus niet. Je moet die toko's niet wijzer maken dan ze zijn :) Zelfde geldt voor de ANWB.
Schip ahoy!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 5 juni 2013 @ 16:09:42 #218
39237 crew  H_T
2733
pi_127444615
Ik heb net AllSecur gebeld en het omschreven als een meerdaagse puzzeltocht door Europa. De telefonist vertelde me dat het wel verzekerd is, omdat AllSecur het als een autovakantie ziet en niet als race. Prima dus :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_127450896
Hehe. Tenminste niet van die azijnpissers.
Schip ahoy!
  † In Memoriam † woensdag 5 juni 2013 @ 20:42:50 #220
25682 2cv
Niet subtiel
pi_127456488
Ik heb een verzekeringsmaatschappij gevonden die de BX voor een prikkie wil verzekeren. Ook nadat ik gemeld heb dat we de CarbageRun gaan rijden met het ding. M'n teamgenote mag nu proberen een nóg goedkopere verzekering te regelen.
pi_127457031
Run, race, rally... als iemand iets vraagt waren we bezig met een puzzeltocht.
Ja, ik generaliseer.
  † In Memoriam † woensdag 5 juni 2013 @ 20:54:52 #222
25682 2cv
Niet subtiel
pi_127457195
... en als ze er achter komen dat die puzzeltocht de CarbageRun was kunnen ze besluiten dat dat niet onder de dekking viel en ben jij met terugwerkende kracht onverzekerd.
pi_127457482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef 2cv het volgende:
... en als ze er achter komen dat die puzzeltocht de CarbageRun was kunnen ze besluiten dat dat niet onder de dekking viel en ben jij met terugwerkende kracht onverzekerd.
Jij ziet overal beren op de weg hè?
Schip ahoy!
  † In Memoriam † woensdag 5 juni 2013 @ 21:01:15 #224
25682 2cv
Niet subtiel
pi_127457586
Neehoor, niet overal. Alleen op plaatsen waar ze er echt zijn.
pi_127483979
38 meter plakplastic besteld, binnenkort wat te doen :+
pi_127507377
38 meter? Ga je je huis beplakken? :D
Schip ahoy!
pi_127507613
Zo ongeveer :P Het lijkt bizar veel, maar voor de 126 hadden we ook al iets van 24 meter (bij 45 cm) nodig :D

Had wel ineens een check engine-melding tijdens het rijden. Een reserve DI-cassette hadden we al, maar een reserve-exemplaar van de Jetronix-ECU is misschien ook geen slecht idee want die melding hadden we al :X
pi_127516195
Wij hebben inmiddels ook zo'n lampje ja :D. Waarschijnlijk resetten bij de dealer, maar we proberen het nog wel even met een accu-reset.

En voor die folie: wij hebben voor jaar een MPV beplakt en hadden aan een meter of twintig genoeg ;). Breedte was ook ongeveer een halve meter. Hebben jullie de oppervlakte wel uitgerekend?
Schip ahoy!
pi_127520417
Ik heb wel ruime maten genomen zodat we iig niet te weinig hebben, maar de auto is al 1,77 breed en met stroken van ongeveer 40 centimeter (rekening houdend met overlap, ook omdat het anders gaat wijken) over een lengte van 4,7 meter heb je al 11x1,77 = 19,5 meter nodig. Gaat wel wat ruiten vanaf en zo, maar dan moeten de voor-, zij- en achterkanten ook nog. Het gaat er ook niet heel efficiënt op omdat het slecht hoeken/bochten kan volgen dus je hebt veel overlap. Van de 24 meter die we vorig jaar voor de 126 besteld hadden, bleef een half metertje ongebruikt ;)
pi_127525887
Dan hebben wij vorig jaar dus heel efficiënt geplakt :D. Al moet ik toegeven dat we het dak geskipt hebben ivm tijd en je ziet het toch niet bij zo'n grote bak.
Schip ahoy!
pi_127526161
Motorkap en kofferbak zijn ook geen kleine stukjes bij deze auto ;)
Ik weet niet wat voor type jullie hadden, en waar jullie het weggehaald hebben. Misschien hadden jullie wat geschikter materiaal en/of meer vlakkere stukken. Ons spul geeft (in dit patroon) een leuk resultaat, maar we moeten dus eerst een kriegelrandje aanleggen rondom de ruiten/lijnen/hoeken en dan met grotere stukken tot ong. een A4tje opvullen. Anders krijgen we er steeds lucht onder of lelijke vouwen. Nadeel is dus ook dat je een boel overlap hebt :P

Al bedenk ik mij nu dat 2 meter minder ook nog wel had gekund; we hoeven dit keer geen wieldoppen te beplakken :+ We spuiten de velgen even zwart of zo.
pi_127587691
'Even voorwielen eraf halen'. Maar goed dat ik de oude uitlaat van mijn 96 heb bewaard als hefboom, zoals die bouten vastzaten konden we langs de kant van de weg ook niets beginnen bij een lekke band _O- Velgen zijn nu zwart gespoten en van de week de voorbanden even laten balanceren.

Stationairregeklep er ook even uitgehaald en schoongemaakt, misschien dat dit ook helpt tegen de foutmelding. Hij was in ieder geval goed vies, dus kwaad kon het niet. De rit erna geen last van gehad in ieder geval, maar ik ga nog wel uitkijken naar een Jetronic-ECU.

En na lang methodes bedenken hoe we geen gaten in de auto hoeven te boren maar wel een Dixie-claxon konden installeren, werd het alsnog 'fuck it, gewoon keurig 5 gaatjes in de motorkap en die na afloop met een dopje weer dichten, zo strak is de lak/plaatwerk nou ook weer niet' :D :+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 juni 2013 @ 19:01:38 #233
39237 crew  H_T
2733
pi_127589698
Ik heb ook een klusdagje gehad. Voor: (foto komt uit november)

Tijdens:

Na:

Later komt er nog een finishing touch voor het oranje en komen er tijgerstrepen op :s)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_127590033
Ziet er goed uit ^O^
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 juni 2013 @ 19:11:55 #235
39237 crew  H_T
2733
pi_127590093
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:10 schreef Dingest het volgende:
Ziet er goed uit ^O^
Dank je *). Op de foto's ziet het er wel beter uit dan in het echt. Maar goed, we hebben nog genoeg oranje verf op voorraad en met tactisch geplaatste strepen kan je ook het een en ander camoufleren :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_127607314
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Dat is wel heel creatief. Zo'n CR is wel iets voor jou om aan mee te doen :D.
:P
pi_127621379
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef 2cv het volgende:
Toevallig vorig jaar de wagen in de prak gereden en nergens last van gehad. Dus nee, ik maak me geen zorgen.
Ja, ik generaliseer.
pi_127622375
Daarom. De CR is gewoon geen rally, en helemaal niet op basis van tijd/snelheid. Als dat zo in je voorwaarden omschreven staat dat juist die niet gedekt worden breek je feitelijk geen van je voorwaarden, dat kan niet met terugwerkende kracht anders 'besloten' worden :P

Wat betreft de campings, wie gaat ze reserveren? Ik heb ze even bekeken en twijfel nog, vorig jaar viel her en der toch wel tegen.
Dag 1: Op het vliegveld van Mengen. Dat lijkt hoofdzakelijk gras, van uitgaande dat we niet op de startbaan zelf hoeven te liggen.
Dag 2: Op het terrein van een klein circuit in Bruino, in de buurt van Turijn (ik kan het op Maps zelf niet vinden). Van wat ik kan zien van foto's omringt door gebieden van gras en (hard) zand bij de parkeerplaatsen. Zou daar wel eens vrij beperkt kunnen zijn met ruimte.
Dag 3: De pinpoint geeft een plaats midden in een gebied van weilanden/velden. Vorig jaar heb ben ik daar langsgekomen en op een camping daar aan zee gestaan, ik betaalde toen wel voor m'n eentje 30 euro voor 1 nacht :X
Dag 4: Grandvilara circuit in Andorra, en dat ziet er heel erg uit zoals op Rijeka. Dat vond ik echt geen succes eigenlijk :P
  maandag 10 juni 2013 @ 16:27:02 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127623309
Wij gaan boeken, maar wellicht met hotel in Andorra
pi_127628798
Wij boeken ook, maar als het kut is rijden we zo verder naar de dichtstbijzijnde hostel o.i.d.
Ja, ik generaliseer.
pi_127629600
Dat sowieso, als wij ze ook boeken is dat meer ter reserve dan dan we er met alle geweld willen staan :P

Expansievat van de radiateur begint een heel klein beetje te lekken. Die is in het verleden al eens dichtgesmolten geweest bij een lekje zo te zien, en dat begint nu weer te begeven.
pi_127630793
Wij boeken in principe ook gewoon de campings, maar als ik de locaties zo zie, ga ik nog twijfelen over hostels op 1km wandelen. Vooral omdat we ook nog tentjes moeten kopen, dus dan kunnen hostels uiteindelijk nog voordeliger zijn ook.

Edit: het valt eigenlijk wel mee. De eerste drie plaatsen heb je wel grond of zand, lijkt het. Mits je niet om 23.00u pas aan komt. Andorra ziet er inderdaad weer primitief uit. Al is dat nog geen ramp als het niet al te hard waait. Een windkracht 3 of 4 overleef je wel als je een paar scheerlijnen aan de auto vast maakt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Piet__Piraat op 10-06-2013 20:01:42 ]
Schip ahoy!
  † In Memoriam † dinsdag 11 juni 2013 @ 02:51:38 #243
25682 2cv
Niet subtiel
pi_127649750
Oh, fuq, we moeten ook nog ergens slapen -O-
  dinsdag 11 juni 2013 @ 09:12:45 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127652785
Nou alles is hier voor elkaar zover ik nu zie:
- Camping geboekt
- Hotel Andorra geboekt (ze bellen net, krijg vandaag/morgen bevestiging )
- Hotel / appartement Barcelona geboekt (90 euro voor 5 personen)
- Appartement Lloret (week).
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 11 juni 2013 @ 18:01:34 #245
39237 crew  H_T
2733
pi_127672330
Ik heb vandaag keurig een kleurwijziging op het kentekenbewijs aangevraagd bij RDW :). Als ze zich keurig aan de beloofde termijn van 5 werkdagen houden kan ik volgende week de (dan volledig) beschilderde Bird uit de schorsing halen en er een paar testritjes mee maken voor de Run :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_127676403
Nice! Onze cabrio is al uit de schorsing maar staat nog in reparatie. Komt ergens in de komende anderhalve week weer op de weg. Zou fijn zijn als het dan nog even dit weer blijft O+
Schip ahoy!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:43:54 #247
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127678238
Lekker ;)
Die van ons gaat morgen uit de schorsing dacht ik. Zodat we zaterdag die kant op kunnen.

Hier ook nog mensen die heen gaan?
pi_127680270
Ik ga wel, maar zonder onze CR-bak. Gewoon even een kijkje nemen en stickers + shirts e.d. in ontvangst nemen, meer niet.
Schip ahoy!
pi_127681353
Ik woon er 15 km vandaan, dus voor mij is het een klein stukkie :P Ik neem de Fiat mee, de 9000 is nog niets aan gedaan eigenlijk omdat het spul nog niet binnen is.
pi_127681430
Oh da's peanuts. Ik ben 150km onderweg :+
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')