Beter, goed gedaan danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef RobertNL het volgende:
Tja, eens kijken hoe dat zit...
[..]
Vandaag gewoon geprobeerd. Bleek een bekend probleem bij VW busjes uit die jaartallen![]()
Stuur niet eens er af hoeven slopen, het paste met wat beter druk en buig werk ook zonder demonatie. Toen ik de meters er uit had heb ik hem thuis even open gedraaid. 3 contactpuntjes even voorzien van wat nieuw tin zou nu weer moeten werken.
[..]
Die van ons gaat zaterdag onder het mes, sponsor voor vervangen van de homokineet gevondenNu nog even kijken hoe we hem daar krijgen
! (proberen even groene kentekens te lenen).
Ach die omvormer zoeken we nog wel eens even uit, nog genoeg tijd
[..]
Goed de voorwaarden checken. Vaak is het gewoon niet uitgesloten.
Tijdens een puzzeltocht ben je toch ook verzekerd?
Tijdens een puzzelrit v/d BX club wel, tijdens de Carbagerun niet. Dat heb ik reeds uitgevonden. Toegegeven, ik heb nog niet HEEL diep gegraven, maar i.v.m. een verzekering op chassisnummer heb ik deze vraag meteen even meegenomen en gesteld aan 'mijn' verzekeringsboer. Maar zoals gezegd kende die het fenomeen verzekeren op chassisnummer niet eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Goed de voorwaarden checken. Vaak is het gewoon niet uitgesloten.
Tijdens een puzzeltocht ben je toch ook verzekerd?
Het is de eerste uitvoering van de T4, 1.8Dquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Beter, goed gedaan danDie T34-tjes zullen inderdaad niet bijster complex in elkaar zitten
![]()
Daarom, wij kunnen hem ook gewoon verzekeren aangezien het geen tijd/snelheid meespeelt.quote:In de meeste voorwaarden staat idd iets van dat je niet deel mag nemen aan evenementen waarvan het resultaat afhankelijk is van snelheid of tijd. Ik zou alleen oppassen als het zo geformuleerd wordt zoals AllSecur het dan kennelijk doet. Voor de rest is het een veredelde toerrit/puzzelrit, geen rally/race of wat dan ook.
Ah thanks, nu zit er tussen een laptop nog wel een omvormer natuurlijk, of laat die die wisselingen ook doorquote:En wat betreft die 12V-->230V omvormers; die zijn inderdaad vrij goedkoop, maar hebben een gemodificeerde sinus en geen zuivere sinus. Dat kan problemen met apparaten (en in sommige gevallen schade) opleveren. Er zijn omvormers met zuivere sinus, maar die zijn wel ruim het dubbele in prijs. Die zijn dan wel weer het veiligst en best in gebruik voor je apparatuur. Ik schaf er misschien eentje aan in combinatie met een zwaar-capaciteit koelbox - ik ben dat 12V 'koel'ding van ons dat je iedere keer een ram moet geven om de ventilator aan te laten slaan helemaal beu
Waarom tijdens de CBR niet en de BX club wel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tijdens een puzzelrit v/d BX club wel, tijdens de Carbagerun niet. Dat heb ik reeds uitgevonden. Toegegeven, ik heb nog niet HEEL diep gegraven, maar i.v.m. een verzekering op chassisnummer heb ik deze vraag meteen even meegenomen en gesteld aan 'mijn' verzekeringsboer. Maar zoals gezegd kende die het fenomeen verzekeren op chassisnummer niet eens.
Moet je de verzekeringsboer vragenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom tijdens de CBR niet en de BX club wel?
Die kans is klein.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je een ongeluk met je met Carbagerun stickers bestickerde barrel. "Helaas meneer, daar bent u niet voor verzekerd". Daar heb ik geen zin in.
Je rijdt niet op een circuit. Het is geen wedstrijd, immers er zit geen winstelement aan in de vorm van tijd of km's. Het is geen snelheidsproef. En het heeft ook niets met de behendigheid van de auto te maken.quote:U bent niet verzekerd:
Als uw auto wordt gebruikt voor rijden op een circuit, het oefenen voor of deelnemen aan wedstrijden, behendigheidsritten of snelheidsproeven.
Kortom: komt echt wel goed.quote:Het resultaat is nooit afhankelijk van snelheid en/of tijd.
In vijf dagen doorkruisen we Nederland, Duitsland, Zwitserland, Italië, Frankrijk, Andorra en Spanje. Een rit van ruim 3.000 km door 7 verschillende landen. Per dag vertrekken we van punt A naar punt B de finishplaats. Een gedeelte van de route is vrij en voor sommige trajecten geven wij je een route mee waardoor je er zeker van bent dat je over de meest fantastische wegen gaat rijden.
Waarom moet je perse vermelden dat je aan de CR meedeed? Je was gewoon in een georganiseerde toertocht door Europa aan het meerijden. Dat is de CR (formeel gezien dan, geen idee of het informeel mss anders ligt) ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:25 schreef 2cv het volgende:
Ja, tot je je auto in de prak rijdt en de verzekeringsmaatschappij niet thuis geeft omdat zij vinden dat de CarbageRun een race is. Dan heb je een serieus probleem en daar zit ik niet op te wachten.
Maar ... Is het wellicht een idee om collectief een verzekering af te sluiten ? Niet dat ik daar heel veel verstand van heb hoor.
Waarom dat vermelden? Je reed gewoon ergens in Europa met een versierde auto.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waarom moet je perse vermelden dat je aan de CR meedeed? Je was gewoon in een georganiseerde toertocht door Europa aan het meerijden. Dat is de CR (formeel gezien dan, geen idee of het informeel mss anders ligt) ook
Ook goed. Gedachte is duidelijk in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Waarom dat vermelden? Je reed gewoon ergens in Europa met een versierde auto.
Het zal zo'n vaart echt allemaal niet lopen.
Ja, maar als ze daar achteraf achter komen kunnen ze achteraf moeilijk gaan doen. Daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waarom moet je perse vermelden dat je aan de CR meedeed? Je was gewoon in een georganiseerde toertocht door Europa aan het meerijden. Dat is de CR (formeel gezien dan, geen idee of het informeel mss anders ligt) ook
Snap ik, maar bel ze dan gewoon even op, dan weet je in ieder geval zeker waar je aan toe bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, maar als ze daar achteraf achter komen kunnen ze achteraf moeilijk gaan doen. Daar heb ik geen zin in.
Jij ziet overal beren op de weg hè?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef 2cv het volgende:
... en als ze er achter komen dat die puzzeltocht de CarbageRun was kunnen ze besluiten dat dat niet onder de dekking viel en ben jij met terugwerkende kracht onverzekerd.
Dank jequote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat is wel heel creatief. Zo'n CR is wel iets voor jou om aan mee te doen.
Toevallig vorig jaar de wagen in de prak gereden en nergens last van gehad. Dus nee, ik maak me geen zorgen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef 2cv het volgende:
... en als ze er achter komen dat die puzzeltocht de CarbageRun was kunnen ze besluiten dat dat niet onder de dekking viel en ben jij met terugwerkende kracht onverzekerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |