Klopt; verlengen van de schorsing is een behoorlijk stuk goedkoper dan de initiële schorsingquote:Op maandag 18 februari 2013 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het lijkt er ook op dat een tweede schorsing binnen een jaar bij een oude auto niet duurder is dan de eerste schorsing. Je hoeft daarvoor dus maar 24 euro te lappen. Interessant...
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:43 schreef Dingest het volgende:
309 euro voor een team van 2 man, als ik het mij goed herinner.
quote:Daarnaast gaan we strenger controleren op de waarde van de auto. Hoewel een exacte waardebepaling onmogelijk is zullen we proberen de (veel te) dure auto’s te weren. Hou hier rekening mee!
Zeg, zijn er nog tips wanneer ik die bak morgen uit de stalling haal? Het enige wat ik gedaan heb is namelijk de accu losgekoppeld.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
yeahhhhh! Wij gaan maandag de auto weer uit de stalling halen!
Nicequote:Op woensdag 1 mei 2013 20:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
De Polizwei-Audi is ook dit jaar weer van de partij; een paar weken geleden kregen we een mailtje van de organisatie of we nog altijd geïnteresseerd waren (we stonden op de reservelijst) en daarna was het binnen een paar dagen rond. Binnenkort de ontsteking en brandstofpomp vervangen en hopelijk blijft 'ie dan gewoon lopen; momenteel slaat 'ie nl. minimaal één keer per dag af tijdens het rijden...
Nice! Tofquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
De Polizwei-Audi is ook dit jaar weer van de partij; een paar weken geleden kregen we een mailtje van de organisatie of we nog altijd geïnteresseerd waren (we stonden op de reservelijst) en daarna was het binnen een paar dagen rond. Binnenkort de ontsteking en brandstofpomp vervangen en hopelijk blijft 'ie dan gewoon lopen; momenteel slaat 'ie nl. minimaal één keer per dag af tijdens het rijden...
24 pk/17 kw (met lekke koppakking/slechte verdeler)quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hoeveel pk hadden jullie ook alweer?
En 45kw is 60pk... op een bus met redelijk gewicht is dat weinig hoor. Wij hadden afgelopen jaar al moeite met 100pk op krap twee ton. Wel benzine. En waarschijnlijk wat paardjes overleden.
Wat prutsen lukt wel, trek morgen wel een keer de stoute schoenen aan en draai het even openquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:21 schreef Dingest het volgende:
Hangt er vanaf wat het probleem isMet een beetje geluk kan je zelf die tellerunit losschroeven en een andere erin plaatsen.
Leuk is dat, welk auto'tje hadden jullie? Heb op aankomst en vertrek gekeken dus wellicht herken ik de autoquote:[..]
24 pk/17 kw (met lekke koppakking/slechte verdeler)Het voordeel van zo'n diesel is dat die het koppel dan al vrij vroeg heeft, dus ik denk dat die wel gestaag de bergen overkomt. Terwijl je met zo'n ondergemotoriseerd benzine-ding eerst vrij veel toeren moet maken. En als je dan écht zo weinig vermogen hebt, kan dat al lastig zijn om dat te bereiken; wij redden het op de steilste stukken amper nog in z'n 1
In Hannover werden we door de echte polizei klem gezet op de parkeerplaats van een tankstation, maar dat was meer uit nieuwsgierigheid vanwege al die rare, oude barrels met Nederlands kenteken in de stad.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
NiceVorig jaar ook nog een keer problemen gehad bij de buren? Of viel het mee.
[..]
Owja die heb ik wel gezien. Respect om daar een week in te bivakkerenquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:03 schreef Dingest het volgende:
Wij hebben op de "DeLorean" gestemd voor de originaliteitsprijs, mede omdat die vleugeldeuren zo briljant erin geprutst waren
Afgelopen jaar waren we in de voorste, deze zomer gaan we in de middelste (die er denk ik ongeveer hetzelfde uit komt te zien):
[ afbeelding ]
Dan schrik je eerst wel evenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
In Hannover werden we door de echte polizei klem gezet op de parkeerplaats van een tankstation, maar dat was meer uit nieuwsgierigheid vanwege al die rare, oude barrels met Nederlands kenteken in de stad.
Nog een tijdje met de "collega's wetsdienaar" gebabbeld en met hun op de foto gegaan, waarna ze ons een goede reis en veel plezier wensten. Bovendien hadden ze de politie in het gehele Bundesland op de hoogte gesteld, waardoor er niet veel reden meer was om ons of andere CR-auto's aan te houden om andere redenen dan verkeersovertredingen.
Het enige probleem onderweg was het feit dat de dynamo er in de buurt van Dresden er mee ophield. Uiteindelijk met acht uur vertraging, ontzettend veel hulp van lokale garages en sloperijen, een dynamo uit een sloop Audi 80 en een onvergetelijk ervaring verder (op het moment dat de "nieuwe" dynamo voldoende laadstroom genereerde, brak de zon door na een enorme plensbui) kwamen we toch nog in Polen op de eindbestemming aan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan schrik je eerst wel evenMaar mooi dat je geen problemen hebt gehad onderweg
Een beetjequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat wordt wel een stuk comfortabeler. Best leuk, zo in de bergen. Alpen en Pyreneeën met dat kleine barrel zou wel een gigantische uitdaging zijn
Wij werden met onze vervangend vervoer-bak, een Up! op Duitse platen, ook door de politie bij een tankstation weer aan de kant gezet. Ik zag ze al met ons gelijk oprijden. Even papiertjes controleren, vragen of we met drugs/politie in aanraking waren geweest en toen mochten we weer verderquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
In Hannover werden we door de echte polizei klem gezet op de parkeerplaats van een tankstation, maar dat was meer uit nieuwsgierigheid vanwege al die rare, oude barrels met Nederlands kenteken in de stad.
Nog een tijdje met de "collega's wetsdienaar" gebabbeld en met hun op de foto gegaan, waarna ze ons een goede reis en veel plezier wensten. Bovendien hadden ze de politie in het gehele Bundesland op de hoogte gesteld, waardoor er niet veel reden meer was om ons of andere CR-auto's aan te houden om andere redenen dan verkeersovertredingen.
We hebben ons best vermaakt hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Owja die heb ik wel gezien. Respect om daar een week in te bivakkerenDan heb je dit jaar een zee aan ruimte (in verhouding).
We hebben in ieder geval ruimte zat met de busNu alleen nog een (half) thema
Dat wordt wel opletten geblazen, zeker in Zwitserland. Daar zijn ze niet zo blij met rariteiten op de weg, en boetes zijn er niet aan de lullige kant...quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wel een lekkere bak om mee op reis te gaan, die Audi.
En mooi inderdaad, dat er nog dienders bestaan met gevoel voor plezier in het leven. Ik las dat er afgelopen winter ook weer mensen waren die hun complete geluidsinstallatie moesten afbreken...dan ben je zuur.
Mwha, we zitten een beetje te kijken naar een T.V. bus, niet heel spannend verderquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
We hebben ons best vermaakt hoorEn die kleine binnenruimte wen je heel erg aan, net als het beperkte vermogen, we hadden er eigenlijk echt geen last van. Alles zat wel stampvol natuurlijk met onze spullen, maar dat is ook wel geinig. Iedere dag in de weer om dat imperiaal weer in te pakken en zorgen dat alles weer op de juiste optimale manier op de 'achterbank' is weggestopt. Die 9000 is dan ineens van binnen wel gigantisch ja
![]()
En zo'n bus gaat helemaal lekker natuurlijk qua ruimte. Al een thema in gedachten? Wij konden niets origineels verzinnen (op budget) en aangezien we hetzelfde team als vorig jaar zijn, gaan we gewoon in hetzelfde thema verder!
SPOILER: een ideeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar was niet iedereen het mee eens. Dus nu opzoek naar iets nieuws
Zijn nu nog opzoek naar een paar dingen, die we zeker nodig zijnAls iemand nog iets weet te vinden
![]()
• Omroepsysteem (luidsprekers) graag met lijn in voor de radio oid. Zonder zijn ze wel te vinden
Heb hier onderstussen al wat naar gezocht maar de meeste lijken geen audio in te hebben (alleen sirene + spreken). Wellicht toch maar zo'n ding bestellen dan
• Antenne voor de 27mc, nu zo'n magneet voet antennetje die niet verder dan 50 meter lijkt te komen
Hier heb ik dus echt de ballen verstand van. Als iemand hier meer verstand / een goed type antenne weet dan hoor ik het graag
• Stickers (zou zoiets de twee weken volhouden, dacht het wel toch?)
• deel van de rechter aandrijfas (Dit lijkt niet te duur)
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 02-05-2013 23:35:19 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat geloof ik wel ja. Bij ons viel het dan nog mee, maar we waren in Boedapest ook pas tegen 23.00u binnen. Incl regen e.d. Dat willen we niet nogmaals. Daarom dit jaar iets meer comfort, zelfde pk's, maar een paar honderd kilo minder mee dan vorig jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Een beetjeDe 9000 is in alle opzichten het tegenovergestelde.
Maar dat kleintje heeft wel zo z'n charme. Op zich zou ik er best zo'n tocht weer mee willen/durven rijden - ook al had het ding het wel zwaar in de bergen afgelopen zomer - maar het probleem van de CR is dat je aan vaste plaatsen gebonden zit. En dan wordt het wel lastig en ga je lange dagen maken als je per se ergens moet zijn. De laatste paar dagen, na de Run, konden we gewoon rijden en rond 18:00 een camping in de buurt opzoeken, en dat was echt prima![]()
Wij gaan ook budgettair verantwoord. Paar stickers plakken, wat opvallende items erbij en that's it. Auto moet daarna weer verkocht worden en we zijn, mede doordat we met twee man zijn, budgettair beperkter dan afgelopen jaar (vier man).quote:En zo'n bus gaat helemaal lekker natuurlijk qua ruimte. Al een thema in gedachten? Wij konden niets origineels verzinnen (op budget) en aangezien we hetzelfde team als vorig jaar zijn, gaan we gewoon in hetzelfde thema verder!
[..]
Dat wordt wel opletten geblazen, zeker in Zwitserland. Daar zijn ze niet zo blij met rariteiten op de weg, en boetes zijn er niet aan de lullige kant...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, we zitten een beetje te kijken naar een T.V. bus, niet heel spannend verderMaar we hebben geen idee welke zender
Wat een fantastisch ideeSPOILER: een ideeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar was niet iedereen het mee eens. Dus nu opzoek naar iets nieuwsTopontwerp!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Deze heeft zo te zien gewoon een minijackaansluiting voor de microfoon. Zou die ook geschikt zijn als lijn-in?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
• Omroepsysteem (luidsprekers) graag met lijn in voor de radio oid. Zonder zijn ze wel te vinden
Heb hier onderstussen al wat naar gezocht maar de meeste lijken geen audio in te hebben (alleen sirene + spreken). Wellicht toch maar zo'n ding bestellen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |