abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 15 september 2012 @ 03:08:37 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116807187
ow ik ben naief :')

spreek me over 4 maanden nog maar is aan met de vraag of er iets is veranderd _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116807251
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:08 schreef sp3c het volgende:
ow ik ben naief :')

spreek me over 4 maanden nog maar is aan met de vraag of er iets is veranderd _O-
Ik vind 4 maanden wat kort dag maar je kunt niet stellen dat we nog in dezelfde wereld leven als voor 9/11. Dus er verandert genoeg maar we worden er tot nu toe niet echt persoonlijk door geraakt, behalve wat overlast op straat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator zaterdag 15 september 2012 @ 03:18:41 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116807274
11 september waqs ook iets groter dan dit :')
pi_116807277
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 02:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja Irak en Afghanistan waren ook binnen een dag klaar namelijk :')

waarom zouden we het hele MO uberhaupt klaren?
Uitmoorden/decimeren/eventueel nuken is wat anders dan een land onder controle houden met zo min mogelijk slachtoffers te maken, wat moesr om de internationale media/politiek blij te houden. De vs heeft miljarden gepompt in precisiewapentuig alleen hierom al. Maar ze hebben ook leukere, fatalere shit ontwikkeld... wacht dacht je van lasercanons! Laserbeam!!
  Moderator zaterdag 15 september 2012 @ 03:20:44 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116807279
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Uitmoorden/decimeren/eventueel nuken is wat anders dan een land onder controle houden met zo min mogelijk slachtoffers te maken, wat moesr om de internationale media/politiek blij te houden. De vs heeft miljarden gepompt in precisiewapentuig alleen hierom al. Maar ze hebben ook leukere, fatalere shit ontwikkeld... wacht dacht je van lasercanons! Laserbeam!!
het is niet mogelijk

niet in Irak, niet in Afghanistan en al helemaal niet in het hele midden oosten
pi_116807287
Wat niet mogelijk ? Ze hadden beide landen binnen een week bezet met onwijs weinig burgerslachtoffers. Als slopen van die landen het doel is, dan zijn ze binnen een dag klaar.
pi_116807291
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:18 schreef sp3c het volgende:
11 september waqs ook iets groter dan dit :')
Haha, ik denk ook dat niemand deze rellen ziet als iets groots. Moslims rellen altijd wel. Je hoeft maar een scheet te laten die naar Mohammed ruikt en je bent de lul. Het valt nu alleen op omdat het overal ter wereld op 't zelfde moment gebeurt. Dit feit duidt echter wel op een gevaarlijk symptoom van zulke sektes.
  Moderator zaterdag 15 september 2012 @ 03:23:55 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116807293
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:23 schreef LelijKnap het volgende:
Wat niet mogelijk ? Ze hadden beide landen binnen een week bezet
nee
  Moderator zaterdag 15 september 2012 @ 03:25:25 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116807305
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Haha, ik denk ook dat niemand deze rellen ziet als iets groots. Moslims rellen altijd wel. Je hoeft maar een scheet te laten die naar Mohammed ruikt en je bent de lul. Het valt nu alleen op omdat het overal ter wereld op 't zelfde moment gebeurt. Dit feit duidt echter wel op een gevaarlijk symptoom van zulke sektes.
je hoeft in die landen idd maar een scheet te laten en ze staan op straat met fakkels en hooivorken

dit is niets nieuws, dit weten we allang maar we willen nu eenmaal goedkope olie
pi_116807335
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

je hoeft in die landen idd maar een scheet te laten en ze staan op straat met fakkels en hooivorken

dit is niets nieuws, dit weten we allang maar we willen nu eenmaal goedkope olie
Misschien is 't een plot van de OPEC. :+ Ze maken een anti-islam filmpje en kunnen weer meer vragen voor olie. :+
pi_116807343
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee
:')
Maar je ontkent dus naast dit, dat het westen (vs, aus, euro, evt. jap) het MO niet zouden kunnen slopen (binnen een dag of een minuut of 5) ?? ff buiten politieke verhaaltjes betreffende china, rus, india, braz, nkorea om
pi_116807361
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:31 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

:')
Maar je ontkent dus naast dit, dat het westen (vs, aus, euro, evt. jap) het MO niet zouden kunnen slopen (binnen een dag of een minuut of 5) ?? ff buiten politieke verhaaltjes betreffende china, rus, india, braz, nkorea om
Buiten politieke complicaties om kunnen wel meer landen elkaar compleet vernietigen. Niet alleen de VS heeft atoombommen. :+
pi_116807389
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Buiten politieke complicaties om kunnen wel meer landen elkaar compleet vernietigen. Niet alleen de VS heeft atoombommen. :+
neh nu ff n hypothese zonder nukes...pakistan is wel kutjes trouwes vrget altijd dat ze ook wmds hebben
pi_116807402
waarom herverdelen de grootmachten de wereldbol eig niet... ieder n stukje azie, afrika, mo, z-a...(oost-europ)
pi_116807468
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:40 schreef LelijKnap het volgende:
waarom herverdelen de grootmachten de wereldbol eig niet... ieder n stukje azie, afrika, mo, z-a...(oost-europ)
Ik heb jouw posts zitten lezen en die zijn niet bepaald snugger. Waarom herverdelen ze de wereldbol niet? Are you kidding? :')

Ooit gehoord van soevereiniteit en het recht op zelfbeschikking? Ik ga er niet verder over uitweiden. Zoek het maar op en verdiep je erin. Ook zijn de meeste volkenrechtelijke organisaties ontstaan na de Tweede Wereldoorlog, die hadden een bepaald doel voor ogen. Alles wat jij in dit topic spuit, zou dat teniet doen. Praat niet over het wereldtoneel als je geen verstand hebt van het internationale (publiek)recht en doctrine. Dat ligt een stuk complexer en genuanceerder in elkaar dan zomaar met lasercanons landen veroveren/verwoesten.

Tevens als ze de wereldkaart zullen verdelen, dan zullen ook China en Rusland op hun achterste poten staan en hameren op hun soevereiniteit en dat landen hun grenzen moeten behouden. Aangezien die landen heel veel bevolkingsgroepen huisvesten die een eigen staat willen. Daarnaast denk je dat die landen dat zullen toestaan? Nee, roep maar in de rondte. Je weet er totaal niks vanaf.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jellereppe op 15-09-2012 03:56:47 ]
pi_116807493
buiten de doos denken is eng he :')
verder zeg ik toch grootmachten ? zijn china en rusland dat niet ?
verder wel leuk dat juridische geneuzel. heb ook s op n blauwe maandag rechten gestudeerd

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2012 03:57:59 ]
pi_116807511
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:54 schreef LelijKnap het volgende:
Ga slapen, jong. Je maakt jezelf belachelijk. Ik had je bij mijn vorige post al op wat feiten kunnen wijzen, maar heb mijn post heel kort gehouden, aangezien je over dit onderwerp heel veel kunt zeggen.
pi_116807524
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 03:54 schreef LelijKnap het volgende:
verder zeg ik toch grootmachten ? zijn china en rusland dat niet ?
verder wel leuk dat juridische geneuzel. heb ook s op n blauwe maandag rechten gestudeerd
Als je goed had gelezen, dan had je kunnen lezen dat het wel wat meer dan juridische geneuzel is. Dat juridische geneuzel zorgt er wel voor dat jij bepaalde rechten hebt, waar je niet eens bij stil staat en die je zo vanzelfsprekend vindt.

Jij wil het hele Midden-Oosten herverdelen. Damn, je bent zo niet wijs. Dan jaag je de hele wereld inclusief China en Rusland tegen het Westen op. Die hameren al jaren op soevereiniteit.

Je moet niet denken dat je achter je playstation zit.
pi_116807529
Als ik kon slapen, dan lag ik nu te slapen. Mr goed, gezien t blijkt dat mijn wijsheden niet over te brengen zijn middel n touchscreen sloop ik je tekstje morge wel fftjes achter me pctje
pi_116807539
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 04:02 schreef LelijKnap het volgende:
Als ik kon slapen, dan lag ik nu te slapen. Mr goed, gezien t blijkt dat mijn wijsheden niet over te brengen zijn middel n touchscreen sloop ik je tekstje morge wel fftjes achter me pctje
Ja, ik wil niet veel moeite steken in mijn posts, en doe dat ook niet. Want jouw posts zijn allesbehalve inhoudelijk. Zodra je posts wat beter worden, zal ik ook wat inhoudelijker en veel uitgebreider gaan reageren. Dus doe je best morgen.
pi_116807554
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 04:01 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Als je goed had gelezen, dan had je kunnen lezen dat het wel wat meer dan juridische geneuzel is. Dat juridische geneuzel zorgt er wel voor dat jij bepaalde rechten hebt, waar je niet eens bij stil staat en die je zo vanzelfsprekend vindt.

Jij wil het hele Midden-Oosten herverdelen. Damn, je bent zo niet wijs. Dan jaag je de hele wereld inclusief China en Rusland tegen het Westen op. Die hameren al jaren op soevereiniteit.

Je moet niet denken dat je achter je playstation zit.
ik zeg toch net dat china en rusland bij de herverdelers cq grootmachten behoren...
pi_116807558
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 04:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

ik zeg toch net dat china en rusland bij de herverdelers cq grootmachten behoren...
Laat ook maar. Het is laat. Ik heb geen zin om hier op in te gaan. Teveel stof om nu nog op te gaan ratelen.
pi_116807561
Die foto in de OP :')

Islam will rule the world...not in your wettest dreams. _O-

En die tweede kreet...freedom can go to hell...daar ben ik het dan weer deels mee eens, die kankerbaard had nooit de vrijheid moeten krijgen dat bord omhoog te houden, hij had ruim vantevoren al samen met zijn vriendjes neergemaaid moeten worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116807568
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 04:09 schreef Hathor het volgende:
Die foto in de OP :')

Islam will rule the world...not in your wettest dreams. _O-

En die tweede kreet...freedom can go to hell...daar ben ik het dan weer deels mee eens, die kankerbaard had nooit de vrijheid moeten krijgen dat bord omhoog te houden, hij had ruim vantevoren al samen met zijn vriendjes neergemaaid moeten worden.
Eindelijk iemand die alles in perspectief ziet. Die mannen op de foto behoor je niet zo serieus te nemen. .
pi_116807575
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 september 2012 04:10 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die alles in perspectief ziet. Die mannen op de foto behoor je niet zo serieus te nemen. .
Ondanks dat ik ze niet serieus neem, zo ik dolgraag een vol magazijn op ze willen leegpompen, en daarna nog een, en dan nog een...
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')