SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Het is laat, het is je vergeven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:30 schreef LompeHork het volgende:
Oh kut, hij was een paar seconden dichtsorry. Verkeerde knopje
Ik zie nergens een topicstatus dat hij centraal is gezet door Cosmoquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Op zaterdag 15 september 2012 @ 00:30 door LompeHork:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Klopt, ik ben geen moderator en derhalve niet mijn taak.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zie nergens een topicstatus dat hij centraal is gezet door Cosmo
Jij bent moderator?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben moderator en derhalve niet mijn taak.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Autocorrect is een bitch. Zomaar een woord verwijderen.
Geen zin in.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar jij mag deze van mij best centraal gooien
Ik streel haar altijd op centraal, dat vind ze fijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gooien? Met liefde behandelen AUB.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik streel haar altijd op centraal, dat vind ze fijn
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heerlijk nummahhhh
trusten iedereen ik ben out of here
grquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heerlijk nummahhhh
trusten iedereen ik ben out of here
Kijk uit daar krijg je een note voor!!!11!!11122234quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Duurde lang, had bijna je topic gekapt.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kijk uit daar krijg je een note voor!!!11!!11122234
Volgende keer eten we weer daar xoxoquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
KB is een wulpse falafelhapper.
gewoon adblock gebruiken terwijl je abo hebt, vecht het systeemquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:38 schreef leeell het volgende:
geen adblock hebben
tevens reneschatje
Er komp bloed uut me orequote:
haten opquote:
Buig maar even voorover kquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:42 schreef Beach het volgende:
Wolfrolf lekkere autistische neger van me
mag ik ook?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:49 schreef wolfrolf het volgende:
Neen dan duw ik mijn dikke negerstaaf even naar binnen natuurlijk
eh faffi jatog niggur, sick gefeund met debois op zuidje vanmiddag p: lkkr assie geklapt, kanon alles was chillquote:
Een vijftig jarige neger. Ziek getelefoneerd met Deborah in het zuiden vanmiddag. Lekker aso's in elkaar geslagen. Met een kanon geschoten. Twee smarties gekregen van mijn opa.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
eh faffi jatog niggur, sick gefeund met debois op zuidje vanmiddag p: lkkr assie geklapt, kanon alles was chill2 smatjes kwamen langs ff ippa gekregen
Wat doe jij hier ? Beetje deze slowchat bedriegen met die walgelijke andere waar je nu komt kssshtquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 00:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een meisjeEn wou stiekem met je gaan daten
Maar als je zo reageert hoeft het van mij niet meer hoor
Hier trouwens nog even een foto van mij
[ http://img199.imageshack.us/img199/9243/sisterbysmeege.jpg (copy/paste deze link) ]
Ik ben al wegquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ? Beetje deze slowchat bedriegen met die walgelijke andere waar je nu komt ksssht
Gemeen hoor Janquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ? Beetje deze slowchat bedriegen met die walgelijke andere waar je nu komt ksssht
Ik doe toch niet gemeen? ;'(quote:
Altijd toch Snowbeeb.quote:
Haarlemmerstraat jungquote:Op zondag 16 september 2012 12:36 schreef 2Happy4U het volgende:
he iel
waar in Leiden kan je wolvenshirts halen?
Okok thanks bradaquote:Op zondag 16 september 2012 13:03 schreef leeell het volgende:
[..]
Haarlemmerstraat jung
Vlak voor de multisnack
quote:Op zondag 16 september 2012 13:21 schreef JanPiraat het volgende:
Papier in laten binden bij een reisbureau #yolo
Ja super eigenlijk. Blij met naar school gaan, nieuwe mensen leren kennen enzo.quote:Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef leeell het volgende:
Flipsels , hoe staat het leven mn deerne
oh tofquote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja super eigenlijk. Blij met naar school gaan, nieuwe mensen leren kennen enzo.En bij jou?
Met een paarse plukquote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef leeell het volgende:
ew nee, loop ik straks kort en pittig rond
quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Om te beginnen is er die dikke pens
waz met jou vandaagquote:
Druk en bewogen is ook wel prettig. Beter dan helemaal geen flikker te moeten doen, maar wel zonde dat je niet toe komt aan simpele dingen zoals de kapper. Stiekem wel benieuwd hoe afro er uit zietquote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef leeell het volgende:
[..]
oh tof
ja goed goed, erg druk en bewogen wel de laatste tijd, kom nergens meer aan toe
hik al 4 weken tegen het feit aan dat ik naar de kapper moet, komt ondertussen tot mn schouders als het nat is, en anders is het een afro aan het worden
Welke pens?quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Om te beginnen is er die dikke pens
apathischquote:
wat kook je zoalquote:
alles, behalve schaaldieren en zeevruchten en dat soort ongeinquote:
macaroni was ook lekker bij dastan toenquote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef leeell het volgende:
[..]
alles, behalve schaaldieren en zeevruchten en dat soort ongein
Nee.quote:
enkeltje hel voor jouquote:
quote:
Gaan jullie elkanders kledij aantrekken en.dan lollige foto's maken voor Facebook ?quote:
neger alsjeblieft, kokos is casualiteit in vruchtvormquote:
je hoofd is een kokosquote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef leeell het volgende:
[..]
neger alsjeblieft, kokos is casualiteit in vruchtvorm
er is ruziequote:Op zondag 16 september 2012 23:04 schreef LompeHork het volgende:
Hoe gaat het met mijn piratenvrinden?
Wutquote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef JanPiraat het volgende:
Klinka mag ik in je bijten morgen ? :c
tussen mij en leellkokoshoofd, hij doet flauw (apaties) tegen mijquote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wut? Tussen wie en waarom? Ik tolereer geen ruzie
Ik zou hem gewoon klappen, maar hij is wel schattigquote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tussen mij en leellkokoshoofd, hij doet flauw (apaties) tegen mij![]()
dit jaquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
Dat is normaal toch kb, als hij opeens aardig en lief doet is het pas echt misD:
Hier moet ik bij zijn!quote:Op zondag 16 september 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
28 september geef ik wel een golden shower in de stairway
Staat in de agenda.quote:Op zondag 16 september 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
28 september geef ik wel een golden shower in de stairway
Doe je het dan ook door een douchekop? Dan is het een eckte eckte!quote:Op zondag 16 september 2012 23:40 schreef JanPiraat het volgende:
Shit dat wordt veel bier drinken anders red ik het niet hoor
#Zwaar leven.. in Afrika zijn de hongerkinderen een collecte begonnen voor dit onrecht dat jou getroffen heeft deze ochtendquote:Op maandag 17 september 2012 08:36 schreef mc-Piel het volgende:
Wat als je om 8 uur 's ochtends al helemaal klaar staat om naar de bus te lopen, nog even je rooster checkt en erachter komt dat je eerste 2 uren wegvallen.. fml
om half 5, beat thatquote:Op maandag 17 september 2012 10:24 schreef Furdinand het volgende:
ik moest om 5 mijn bed uit om 9 uur geprikt te worden.
jullie struggles zijn niets vergeleken met die van mij.
Ik zie mogelijkheden nu.quote:Op maandag 17 september 2012 10:37 schreef Furdinand het volgende:
B. de derde en tevens de laatste. Nu kan ik nooit meer ziek worden of soa's krijgen!
Over welke film gaat dit?quote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zullen wij heel veel kinderen maken en die dan laten werken in onze speelgoedfabriek?
Waat, het probleem is dat de bak ijs te groot is, dan is het toch geen groot probleemquote:
Je moeder is een vieze smaakquote:
quote:
Oei, niet fijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Middelvingerkootje tussen de deur, goeiemiddag
lkikrebtsongingdfsf wat ben je allemaal aan het doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Middelvingerkootje tussen de deur, goeiemiddag
stomme deur, was bij hoorcollegezaal, ik ben met pokerface naar mn plek gelopenquote:
automutilatie jwzquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lkikrebtsongingdfsf wat ben je allemaal aan het doen
straks onder de metroquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:43 schreef leeell het volgende:
leven vol struggles KB, eerst krijg je progeria en nu je vinger tussen de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |