quote:Op zondag 19 september 2010 23:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay, bij deze verlaat ik Fok! dan maarWie weet tot ziens. Misschien dat ik ooit nog een nieuw account aanmaak
Ga ik nu eerst even lekker SBS6 kijken om vervolgens een Wilders aanhanger te worden om mijn niveau te verlagen
Toch nog een kusje van mij
Je mag bij dezen toch blijvenquote:Op zondag 19 september 2010 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is 'bij dezen' maar verder wel een goed verhaal.
Met mij erbij is er alleen maar kwaliteit.quote:Op zondag 19 september 2010 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd hoe je het aan zou pakken, steven. Wellicht doe ik een goed woordje voor je.
Ik krijg een warm gevoel van jouquote:
Dudequote:Op zondag 19 september 2010 23:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik krijg een warm gevoel van jouEn wil jou nu ook een warm gevoel geven
Dit klinkt gewoon als dé ideale mod. Andere gegadigden typen in veelvoud schitterende volzinnen en ons Steven hier doet dat meer op zijn geen woorden, maar daden-achtigs.quote:Op zondag 19 september 2010 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met mij erbij is er alleen maar kwaliteit.
Aangezien ik dan zelf niet meer zal baggeren, ookal doe ik dat niet in vbl.
Ik ben eigenlijk een meisjequote:
Ja dat dus!quote:Op zondag 19 september 2010 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit klinkt gewoon als dé ideale mod. Andere gegadigden typen in veelvoud schitterende volzinnen en ons Steven hier doet dat meer op zijn geen woorden, maar daden-achtigs.
Helder dat verhaal eens wat op, dat verhaal is onbekend bij mij namelijk.quote:Op maandag 20 september 2010 00:01 schreef o.us het volgende:
Steven, vertel ze eens over jouw FA-ervaringen. Hoe het ging, of alles wel okee was, inhoud etc etc.
Ik was dus FA op poixie.tk en daar ging het gewoon goed.quote:Op maandag 20 september 2010 00:01 schreef o.us het volgende:
Steven, vertel ze eens over jouw FA-ervaringen. Hoe het ging, of alles wel okee was, inhoud etc etc.
Ik had een forum dat wel storm liep in het begin voor een paar wekenquote:Op maandag 20 september 2010 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Helder dat verhaal eens wat op, dat verhaal is onbekend bij mij namelijk.
restecpe bro!quote:Op maandag 20 september 2010 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was dus FA op poixie.tk en daar ging het gewoon goed.
Geen bagger glipte er door mijn FA handjes heen.
Iedereen had restecpe voor mij!
Ah, met zo'n crew heb je geen users nodig.quote:Op maandag 20 september 2010 00:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had een forum dat wel storm liep in het begin voor een paar wekenWas gewoon een pure kopie van FOK!. Met Steven, Drinky als FA en Paul was mod
.
We hadden er een stuk of 100.quote:Op maandag 20 september 2010 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ah, met zo'n crew heb je geen users nodig.
Paul en Drinky gingen weg (gedwongen) en toen hadden we alleen ik, steven en ChiefBigFoot over.quote:Op maandag 20 september 2010 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ah, met zo'n crew heb je geen users nodig.
Geen-woorden-maar-daden-mentaliteit hebben, en dan alsnog Feyenoord verkeerd schrijvenquote:Op zondag 19 september 2010 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit klinkt gewoon als dé ideale mod. Andere gegadigden typen in veelvoud schitterende volzinnen en ons Steven hier doet dat meer op zijn geen woorden, maar daden-achtigs.
+1quote:Op maandag 20 september 2010 00:08 schreef o.us het volgende:
Maar om ontopic te blijven: Als steven zijn taak als admin goed kan doen, waar ik de anderen niet op betrapte, kan hij zeker wel modje kunnen worden op FOK!.
Grappenmaker.quote:Op maandag 20 september 2010 00:08 schreef o.us het volgende:
Maar om ontopic te blijven: Als steven zijn taak als admin goed kan doen, waar ik de anderen niet op betrapte, kan hij zeker wel modje kunnen worden op FOK!.
Nee serieus. Ik ben nu alles terug aan het lezen en zij konden zich daar wel gedragen. Idk why.quote:
Ous is niet grappig en dus serieus.quote:
Je deed het daar goedquote:Op maandag 20 september 2010 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was dus FA op poixie.tk en daar ging het gewoon goed.
Geen bagger glipte er door mijn FA handjes heen.
Iedereen had restecpe voor mij!
Nou vertel!quote:Op maandag 20 september 2010 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga het eens ff met mijn eigen ogen aanschouwen.
Alsof Geert Wilders een lans brak voor het behoud van de kopvodden.quote:
Misschien je op FOK! dan ook eens gaan gedragen zoals jij je daar achter de schermen voordoet.quote:Op maandag 20 september 2010 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zou gewoon een goede mod zijn, geef het maar toe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |