Wutquote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef JanPiraat het volgende:
Klinka mag ik in je bijten morgen ? :c
tussen mij en leellkokoshoofd, hij doet flauw (apaties) tegen mijquote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wut? Tussen wie en waarom? Ik tolereer geen ruzie
Ik zou hem gewoon klappen, maar hij is wel schattigquote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tussen mij en leellkokoshoofd, hij doet flauw (apaties) tegen mij![]()
dit jaquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
Dat is normaal toch kb, als hij opeens aardig en lief doet is het pas echt misD:
Hier moet ik bij zijn!quote:Op zondag 16 september 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
28 september geef ik wel een golden shower in de stairway
Staat in de agenda.quote:Op zondag 16 september 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
28 september geef ik wel een golden shower in de stairway
Doe je het dan ook door een douchekop? Dan is het een eckte eckte!quote:Op zondag 16 september 2012 23:40 schreef JanPiraat het volgende:
Shit dat wordt veel bier drinken anders red ik het niet hoor
#Zwaar leven.. in Afrika zijn de hongerkinderen een collecte begonnen voor dit onrecht dat jou getroffen heeft deze ochtendquote:Op maandag 17 september 2012 08:36 schreef mc-Piel het volgende:
Wat als je om 8 uur 's ochtends al helemaal klaar staat om naar de bus te lopen, nog even je rooster checkt en erachter komt dat je eerste 2 uren wegvallen.. fml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |