Hmm, hij heeft tegen Mayer toch wel z'n reeks opgeheven? Had op de US Open pech dat hij Fedje tegenkwam.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:36 schreef Norrage het volgende:
Young wint ook weer eens een pot. Ik zou hem eens tegen roooowbin willen zien.
quote:Op woensdag 26 september 2012 01:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hmm, hij heeft tegen Mayer toch wel z'n reeks opgeheven? Had op de US Open pech dat hij Fedje tegenkwam.
Achteraf vind ik z'n reeks verliespartijen ook niet zo heel slecht, gezien de spelers die tegenover 'm stonden. Isner, Paire, Mathieu, Goffin, Troicki, Belluci, Simon, Dimitrov, Youzhny, Seppi, Chardy en Levine. Toch wel stuk voor stuk puike tennissers. Alleen Baker, Russel en ene Steve Johnson had-ie eigenlijk wel moeten hebben.
Maar dan Haase; Lamine Ouhab.Mate Pavic.
Hiroki Moriya.
Dat is een understatementquote:Op woensdag 26 september 2012 08:07 schreef Morthill het volgende:
[..]Haase is gewoon geen topspeler
Nee, dat is een eufemismequote:
6-1 6-0 eraf tikken waarschijnlijk om Roowbin zijn falen nog dramatischer te makenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:22 schreef Rosario het volgende:
Mij benieuwen wat Tipsarevic gaat doen tegen onze GOAT Moriya.
Ze lopen nog op service.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
6-1 6-0 eraf tikken waarschijnlijk om Roowbin zijn falen nog dramatischer te maken
quote:
Waarschijnlijk hebben we ook de andere 50 takes niet gezienquote:Op donderdag 27 september 2012 09:36 schreef Rosario het volgende:
Best goed geacteerd! Ik zou me dood hebben gelachen!
Het is toch met een verborgen camera?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we ook de andere 50 takes niet gezien.
Ja, maar daar kunnen er ook 25 mislukte van weggeschrapt zijn. Ik zei het ook niet helemaal goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het is toch met een verborgen camera?
quote:
En Sijsling tikt Lopez in de tiebreak! 7-0!quote:Op donderdag 27 september 2012 10:45 schreef XL het volgende:
Bij Sijsling - Lopez in Maleisie zit 1 groepje van 3 Nederlandse idioten tennis te kijken in een lege tennishal....
HOLLAND....HOLLAND.....HOLLAND
Zo! Die volley net. Heerlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:09 schreef XL het volgende:
Ziet niet gemotiveerd uit die Lopez en Sijsling speelt (serveert) erg goed!
Zo doe je dat in Tiebreaks Roowbinquote:Op donderdag 27 september 2012 11:08 schreef Rosario het volgende:
[..]
En Sijsling tikt Lopez in de tiebreak! 7-0!
NIet dat ik weet, ik heb de moeder van Sliceling een keer ontmoetquote:Op donderdag 27 september 2012 11:42 schreef XL het volgende:
Is er eigenlijk een topic voor Sliceling?
Je moet toch wat als je op visvakantie in Maleisië bentquote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef luckass het volgende:
Er gaan bij ieder punt van Sliceling een paar gasten helemaal los daar
Weer een tiebreak
Whehe.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je op visvakantie in Maleisië bent.
En hoe ook, 7-0 en 7-2quote:Op donderdag 27 september 2012 12:05 schreef Norrage het volgende:
Wat een fantastisch contrast met falertje Roowbin, gewoon 2 tiebreaks binnenslepen
doet een keer iemand het goedquote:
De grap inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2012 13:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
doet een keer iemand het goed
Je had 'm moeten zien spelen in de eerste en tot 5-2 tweede set. Had echt fenomenaal mooie ballen en eerste service-percentage van 80% ofzo met constant aces of servicewinners.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom is die Bulgaarse gay dan ontketend als ie 5 games op rij wegpist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |