abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 september 2012 @ 12:38:14 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_117308743
Niet echt veel hoop natuurlijk, maar toch een beetje!

Zoals hij vandaag speelde is natuurlijk fantastisch voor indoorbanen met chip and charge en vele tempowisselingen! Hoe hij 2x met onvoorspelbaar tennis in de tiebreaks Lopez zoekt speelt, dat is gewoon indrukwekkend voor iemand zonder top20 slagen!

Schijnbaar heeft hij ook trouwe fans die hem over de hele wereld, tot in de diepste krochten van Kuala Lumpur, volgen! Prima ingredienten dus voor een top70 finish dit jaar en top50 volgend jaar!

Verder weet ik niet zoveel over hem, hij verliest graag van Ferrer en speelde dit jaar bijzonder aardig op hard court (en nu dus indoor). Hij verdient een topic omdat hij de beste Nederlandse tennisser van het moment is. In tiebreaks staat hij year to date op 5-1, maar hij won nog nooit een deciding set (en als gevolg wint hij altijd alles straigt sets)

Hier nog een plaatje van grotere afstand, want het is geen Rus

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_117309798
Prima kerel die Sijsling, zit er vaak voor spek en bonen bij tijdens de Davis Cup maar is de enige die reageert op kreten uit het publiek.
pi_117309961
Die overwinning vandaag was echt uitstekend! Nu weer tegen Ferrer. :P
pi_117310724
Wtf had ie nog geen topic? :D Hij begint het waarempel te verdienen...Ik vond hem altijd zo'n net niet falertje maar gaat nu wel erg lekker :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117310866
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:47 schreef Norrage het volgende:
Wtf had ie nog geen topic? :D Hij begint het waarempel te verdienen...Ik vond hem altijd zo'n net niet falertje maar gaat nu wel erg lekker :D
Van die hele groep junioren destijds eigenlijk de minst talentvolle, in ieder geval degene waar het minst van verwacht moest worden, en laat nou uitgerekend hij het meest uit zijn carrière aan het halen zijn :D
pi_117310983
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

Van die hele groep junioren destijds eigenlijk de minst talentvolle, in ieder geval degene waar het minst van verwacht moest worden, en laat nou uitgerekend hij het meest uit zijn carrière aan het halen zijn :D
Ach, hij kan nog niet tippen aan wat Thiemo en Roowbin gedaan hebben, maar als hij dit een jaartje volhoudt komt ie in de buurt. En volgens mij was Sliceling altijd wel als een behoorlijk talent gezien hoor...ik kende hem tenminste altijd als het beste na Thiemo om eerlijk te zijn...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117311165
Genoeg mogelijkheden trouwens om zijn ranking nog gevoelig te verbeteren. Hij heeft dit jaar nog maar 10 punten te verdedigen, dus hij blijft sowieso in de top-100. Ook in januari heeft hij maar 16 punten staan. In februari gaat er pas een hap af (170 punten). Richting de top-60 moet zeker kunnen voor februari.

quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:54 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ach, hij kan nog niet tippen aan wat Thiemo en Roowbin gedaan hebben, maar als hij dit een jaartje volhoudt komt ie in de buurt. En volgens mij was Sliceling altijd wel als een behoorlijk talent gezien hoor...ik kende hem tenminste altijd als het beste na Thiemo om eerlijk te zijn...
Ik zei het meest uit zijn carrière halen, dus naar zijn mogelijkheden. De mogelijkheden van Robin en Thiemo schat ik wel wat groter ;)

Hij zat in de pikorde toch wel achter Robin, Antal, Thiemo en Coen van Keulen (wie kent die nog :D) qua mogelijkheden mijns inziens. Als je vroeger naar het spel van die 3 keek en dan naar die van Igor dan zat daar echt nog wel een verschil tussen qua potentie leek het, alhoewel Igor het bij de junioren ook al erg goed deed. Misschien ook juist daardoor dat Igor er voor het gevoel meer uithaalt dan de anderen.
  donderdag 27 september 2012 @ 14:07:32 #8
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_117311407
Met dat spel van vandaag moet hij kanshebber zijn op kleine indoortoernooien... van wie moet hij nu echt verliezen hier in Kuala Lumpur (m.u.v. Ferrer). Er zijn wel doorgaans sterkere spelers, maar de nummer 5 pakt hij probleemloos. Toernooien als Johannesburg, Zagreb, San Jose... waar de nummer 1 seed soms niet eens top20 staat, dat kunnen echt Kitzbuheltjes worden voor hem.

Als Del Potro straks wenen afzegt, of het toernooi van Moskou... daar liggen echt kwartfinale plaatsen en meer voor hem klaar met het spel en de vorm van vandaag.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_117351177
Half 3 mag onze man de baan op tegen Ferrer, voor een halve finaleplaats tegen Benneteau! w/
pi_117351645
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef BlauweBand het volgende:
Half 3 mag onze man de baan op tegen Ferrer, voor een halve finaleplaats tegen Benneteau! w/
Tsja, hoezeer ik ook niks verwacht, ik dacht dat Lopez 'm ook wel zou tikken. En hij heeft Ferrer natuurlijk behoorlijk ver laten gaan in die derde set van hun US Open wedstrijd, tot wel 24 punten in de tiebreak. Als hij ook nog, zoals XL zegt, indoor een voordeel geniet, zit er misschien iets in.

Hoewel ik bang ben dat het ijdele hoop is.
pi_117351822
Als je dan toch tegen Ferrer gaat spelen, doe het dan maar op een snelle indoorbaan. Maar we zullen zien, zou al mooi zijn als ie een beetje aan zijn eigen tennis toekomt.
pi_117352776
Zozo nette haartjes hoor. Duidelijk naar de kapper geweest.
pi_117352899
Direct de break voor Igor :o
pi_117352917
Doet ie leuk! :)
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:45:17 #15
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_117352944
Sijsling is indoor sterk, maar ik vind Ferrer op indoor ook ijzersterk. Hij haalt veel resultaat op gravel, maar het is echt geen puur gravel kanon! Met zijn snelheid en controle past hij misschien op indoor wel beter.
pi_117353094
ah hier zitten we
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_117353141
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef XL het volgende:
Sijsling is indoor sterk, maar ik vind Ferrer op indoor ook ijzersterk. Hij haalt veel resultaat op gravel, maar het is echt geen puur gravel kanon! Met zijn snelheid en controle past hij misschien op indoor wel beter.
Maar als er een ondergrond is waar Igor een echte kans heeft dan is het op zo'n belachelijk snelle indoorbaan.
pi_117353145
Ferrer's spel is er inderdaad voor geschikt, maar de statistieken zeggen toch echt dat het zijn minste ondergrond is. Winstpercentage op hard .614, clay .708, grass .708, indoor .540.
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:53:00 #19
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_117353249
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:50 schreef rhubarb het volgende:
Ferrer's spel is er inderdaad voor geschikt, maar de statistieken zeggen toch echt dat het zijn minste ondergrond is. Winstpercentage op hard .614, clay .708, grass .708, indoor .540.
Twee dingen staan natuurlijk tegen hem op indoor

1) Hij heeft een kutservice voor een top 10 speler
2) Hij heeft voor een top 10 speler een kut-return

Is de bal eenmaal in het spel, dan is hij sterk... maar ja... juist indoor heb je veel korte punten
pi_117353296
Sijsling staat er zo lekker stoicijns bij, alsof ie dit elke dag doet :)
pi_117353505
Hij staat voorlopig weer geweldig te serveren: 4-2.
pi_117353610
Mooi om te zien hoe het tennis leeft in Kuala Lumpur..
pi_117353736
Iemand een streampje?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_117353790
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')