Van die hele groep junioren destijds eigenlijk de minst talentvolle, in ieder geval degene waar het minst van verwacht moest worden, en laat nou uitgerekend hij het meest uit zijn carrière aan het halen zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 13:47 schreef Norrage het volgende:
Wtf had ie nog geen topic?Hij begint het waarempel te verdienen...Ik vond hem altijd zo'n net niet falertje maar gaat nu wel erg lekker
Ach, hij kan nog niet tippen aan wat Thiemo en Roowbin gedaan hebben, maar als hij dit een jaartje volhoudt komt ie in de buurt. En volgens mij was Sliceling altijd wel als een behoorlijk talent gezien hoor...ik kende hem tenminste altijd als het beste na Thiemo om eerlijk te zijn...quote:Op donderdag 27 september 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van die hele groep junioren destijds eigenlijk de minst talentvolle, in ieder geval degene waar het minst van verwacht moest worden, en laat nou uitgerekend hij het meest uit zijn carrière aan het halen zijn
Ik zei het meest uit zijn carrière halen, dus naar zijn mogelijkheden. De mogelijkheden van Robin en Thiemo schat ik wel wat groterquote:Op donderdag 27 september 2012 13:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, hij kan nog niet tippen aan wat Thiemo en Roowbin gedaan hebben, maar als hij dit een jaartje volhoudt komt ie in de buurt. En volgens mij was Sliceling altijd wel als een behoorlijk talent gezien hoor...ik kende hem tenminste altijd als het beste na Thiemo om eerlijk te zijn...
Tsja, hoezeer ik ook niks verwacht, ik dacht dat Lopez 'm ook wel zou tikken. En hij heeft Ferrer natuurlijk behoorlijk ver laten gaan in die derde set van hun US Open wedstrijd, tot wel 24 punten in de tiebreak. Als hij ook nog, zoals XL zegt, indoor een voordeel geniet, zit er misschien iets in.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef BlauweBand het volgende:
Half 3 mag onze man de baan op tegen Ferrer, voor een halve finaleplaats tegen Benneteau!
Maar als er een ondergrond is waar Igor een echte kans heeft dan is het op zo'n belachelijk snelle indoorbaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef XL het volgende:
Sijsling is indoor sterk, maar ik vind Ferrer op indoor ook ijzersterk. Hij haalt veel resultaat op gravel, maar het is echt geen puur gravel kanon! Met zijn snelheid en controle past hij misschien op indoor wel beter.
Twee dingen staan natuurlijk tegen hem op indoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:50 schreef rhubarb het volgende:
Ferrer's spel is er inderdaad voor geschikt, maar de statistieken zeggen toch echt dat het zijn minste ondergrond is. Winstpercentage op hard .614, clay .708, grass .708, indoor .540.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |