quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had
Autisme, geef het de ruimte
Je quote me tochquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voel je je aangesproken of wat?
kawaiiquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had hem al maar hij is te kawaii.
Ja echt hequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had hem al maar hij is te kawaii.
?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Dimens het volgende:
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
KLIK!
quote:Op maandag 17 september 2012 07:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
dit zit bij mij in de klas
Welnee joh! Gewoon doenquote:Op maandag 17 september 2012 07:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb de neiging om m'n wolvenshirt naar school aan te doen.
Maar straks word ik aangesproken door jongens van gamedesign en podiumtechniek
Alleen maar jongens in de klasquote:Op maandag 17 september 2012 09:11 schreef Flippiee het volgende:
Vandaag officiele kontknijpdag._!!!
quote:Op maandag 17 september 2012 08:55 schreef Dientje12 het volgende:
Er is een baby gevonden langs de weg
Homoquote:Op maandag 17 september 2012 10:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alleen maar jongens in de klas
ik voel je, gelukkig ben ik nu weer ondereeg naar huisquote:Op maandag 17 september 2012 11:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik verdoe mijn tijd vandaag op school.
Weet je ook eens hoe ik mij voelquote:Op maandag 17 september 2012 11:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik verdoe mijn tijd vandaag op school.
mag ik langskomen? :$:$:$$::$quote:Op maandag 17 september 2012 09:11 schreef Flippiee het volgende:
Vandaag officiele kontknijpdag._!!!
ik zie het probleem nietquote:
jij bent een probleem ;squote:
ben je aan het skwatten ;$ ;$quote:Op maandag 17 september 2012 11:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werk aan een vrouwenkontje :$ :$
Nu niet maar wekelijks doe ik wel een paar sessies ja :$quote:Op maandag 17 september 2012 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je aan het skwatten ;$ ;$
Oefff ;$quote:Op maandag 17 september 2012 11:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu niet maar wekelijks doe ik wel een paar sessies ja :$
Uft die puftquote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
wietparkiet likt een tiet XD
maar jij mag mee rijden :$;$quote:
Fucking nicequote:Op maandag 17 september 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Flipsels
Ronaldo doet sowieso mee tegen Ajax als ie geen blessure heeft
Zeg dat hij zich moet gaan verdiepen in OSX of linuxquote:Op maandag 17 september 2012 12:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Die gast zeurt altijd over windows
quote:Op maandag 17 september 2012 12:45 schreef Flippiee het volgende:
Hoppa te verdiept in www.treinflirt.nl en ik vergeet om trein uit te stappen. Fml.vooral omdat ik naar mijn werk moet.
Hoppa te verdiept in www.treinflirt.nl en ik vergeet om trein uit te stappen. Fml.vooral omdat ik naar mijn werk moet.
is dat erg danquote:Op maandag 17 september 2012 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
Godver komt lerares langslopen terwijl ik runescape speel
Van welke dan niet?quote:Op maandag 17 september 2012 13:31 schreef Dimens het volgende:
De naam van een film niet kunnen vinden.
Hij heeft alleen maar apple productenquote:Op maandag 17 september 2012 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zeg dat hij zich moet gaan verdiepen in OSX of linux
Echt waarquote:Op maandag 17 september 2012 13:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies zoals ik het me had voorgesteld ja
Eerlijk ja. Maar ook wel kut want jij hebt nog steeds geen baantje.quote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef Dimens het volgende:
Voor het eerst dat ik een mail krijg van iemand die gewoon eerlijk zegt dat ze me niet nodig hebben.
Liever dat dan dat ze niets laten weten. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op maandag 17 september 2012 13:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerlijk ja. Maar ook wel kut want jij hebt nog steeds geen baantje.
Eet je eigen eiwitten opquote:Op maandag 17 september 2012 13:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar kan ik geen brood van kopen.
Ik kan hier wel iets zeggen maar ik houd me inquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om die te produceren, moet ik andere eiwitten eten.
nigger wutquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet brood met mayo en geprakte visstick eten.
Het is duidelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan hier wel iets zeggen maar ik houd me in
Als jij wilt, gewoon doenquote:
Ik vind ET'en niet echt leuk eigenlijk. Ik krijg er altijd een naar gevoel bij.quote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij wilt, gewoon doenMisschien wil Dimmie wel?
Ik speelde het vroeger heel veel. Altijd lekker achter de linies met de sniper kleren wisselen en dan mensen backstabben.quote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind ET'en niet echt leuk eigenlijk. Ik krijg er altijd een naar gevoel bij.
Jij bent wel goed in backstabben ja.quote:Op maandag 17 september 2012 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik speelde het vroeger heel veel. Altijd lekker achter de linies met de sniper kleren wisselen en dan mensen backstabben.
weet ikquote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent wel goed in backstabben ja.
Wie vraag je dat dan?quote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef Snowbells het volgende:
Vragenlijst maken over wat mensen vinden van die experimenten blablabla
Of bij Bunker, meteen na de start met de bazooka vanaf het strand naar binnen schietenquote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Dimens het volgende:
In een hele drukke server met een kleine map gaan en dan met flamethrower lopen.
Ja maar eerste secondes heeft iedereen zo'n schild.quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Of bij Bunker, meteen na de start met de bazooka vanaf het strand naar binnen schietenmeteen 10 kills.
als ikquote:Op maandag 17 september 2012 14:40 schreef Snowbells het volgende:
pz heeft dezelfde glazen als mij :$:$:$
Wat is dit voor een slap onzin verhaalquote:
Ik vond wel lachen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor een slap onzin verhaal
twitter:vmbo4life twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33@Dimens en @Typisch verbetr my niet ;$ ;$ reageer retweet
Ik kan me niet voorstellen dat een meid/dame/vrouw haar rok in haar waistband propt en dat niet merkt.. dan is ook nog de vraag de voor- of achterkant? Dat merk je toch door de frisse/koude lucht tegen je kont..quote:
Godverdommequote:Op maandag 17 september 2012 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:vmbo4life twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33@Dimens en @Typisch verbetr my niet ;$ ;$ reageer retweet
wat zet je mijn twitter op fok S:quote:Op maandag 17 september 2012 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat zet je mijn twitter op fok S:
Voorhuidje naar achter trekken en al die smegma eindelijk weghalen? :$$quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Voorhuidje naar achter trekken en al die smegma eindelijk weghalen? :$$
quote:Op maandag 17 september 2012 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
jij bent echt vies.quote:Op maandag 17 september 2012 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op maandag 17 september 2012 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 17 september 2012 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij bent echt vies.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:57 schreef Bendoe het volgende:
C1000 komt misschien een reclame bij mij thuis opnemen
En dat is leuk.. waarom precies?quote:Op maandag 17 september 2012 14:57 schreef Bendoe het volgende:
C1000 komt misschien een reclame bij mij thuis opnemen
SOADquote:Op maandag 17 september 2012 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
Everybody is going to the party have a real good time
quote:
De C1000 in mijn straat worden alle reclames opgenomen en ze zochten een huis in de buurt,quote:Op maandag 17 september 2012 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat is leuk.. waarom precies?
En waarom bij jou thuis?
Wat schuift dat?
Ik hap waarschijnlijk maar.. System Of A Down. (takkenherriequote:Op maandag 17 september 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
seksueel overdraagbare aandoening dude ?
Gelukkigquote:Op maandag 17 september 2012 15:04 schreef krullenbolletje het volgende:
Hey ik ben vannacht niet gestorven
Ach, de dag boeit in principe niet zoveel. Ben gewoon lichamelijk kapot.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 15:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ach, de dag boeit in principe niet zoveel. Ben gewoon lichamelijk kapot.
wat?quote:
Moest ik aan denken, dus dacht plaats hem. Tevens goed nummer misschien dat je er ietsjes vrolijker van wordt.quote:
Ik heb gewoon een lijf dat niet meewerkt.quote:Op maandag 17 september 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moest ik aan denken, dus dacht plaats hem. Tevens goed nummer misschien dat je er ietsjes vrolijker van wordt.
Deer song tochquote:Op maandag 17 september 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Pushing little children with their fully automatics!!!
quote:Op maandag 17 september 2012 15:16 schreef Snowbells het volgende:
fl heeft alleen maar commentaar op mij
Ja echt niet leukquote:Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. Wat een sukkol! :S
Als je er over wilt pratuh weet je me te vinduh meid, NTB HVJ.
> Damaged goods.quote:Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lijf dat niet meewerkt.
Vorig weekend tering druk geweest, 3 nachten gewerkt, alles. Nergens last van.
Dit weekend 2 nachten gewerkt, helemaal naar de tering.
En het feit dat ik dat niet kan voorspellen, en niet uit kan leggen, zuigt gewoon.
Precies. En dat is nu precies het funeste. Soms kan ik de hele wereld aan en heb ik nergens last van. Soms kan ik de hele wereld aan en ben ik 3 dagen naar de tyfus en soms denk ik dat ik de hele wereld aan kan (maar weet ik wel beter) en ben ik ook 3 dagen naar de tyfus.quote:Op maandag 17 september 2012 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
> Damaged goods.
Maar wel kut ja.. vooral dat onvoorspelbare, als je nou weet van dit of dat krijg ik last dan weet je dat en kan je er rekening mee houden/plannen/het accepteren.
Ik ben helemaal onzeker door hem.quote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ikweet hoe jej e voelt, wat doesnt kill you onli makes u stronger meid! Komt goed, altijd.
Have you ever been mellowwwwwwww?quote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies. En dat is nu precies het funeste. Soms kan ik de hele wereld aan en heb ik nergens last van. Soms kan ik de hele wereld aan en ben ik 3 dagen naar de tyfus en soms denk ik dat ik de hele wereld aan kan (maar weet ik wel beter) en ben ik ook 3 dagen naar de tyfus.
Mijn nummer voor self pity is dan My body is a cage van Peter Gabriel.
Heb inmiddels weer blije muziek opgezet.
Misschien, ga ik vanavond wel een dikke joint roken. Verlicht pijn en alles.quote:Op maandag 17 september 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Have you ever been mellowwwwwwww?
Kun je doenquote:Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien, ga ik vanavond wel een dikke joint roken. Verlicht pijn en alles.
Nee. Dan op de bank hangen en slappe tv kijken en heel veel melk drinken. En dan naar bed.quote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je doen![]()
En dan Tenacious D And The Pick Of Destiny opzettenx honderdmiljoenmiljard
quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
VMBO4Life he.. zijn niet zo snugger, ach Darwin zal blij zijn als ze om komt.
quote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vmbo is zonder hoofdlettersquote:Op maandag 17 september 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begin van een zinquote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij het dan toch met een hoofdletter?
en ik was hem zelf nog vergeten ookquote:
Vmbo hoort in het klein geschreven te worden. vmboquote:Op maandag 17 september 2012 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Toch zou VMBO met hoofdletters moeten. Vind ik.
quote:Op maandag 17 september 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vmbo hoort in het klein geschreven te worden. vmbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |