Ach, de dag boeit in principe niet zoveel. Ben gewoon lichamelijk kapot.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 15:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ach, de dag boeit in principe niet zoveel. Ben gewoon lichamelijk kapot.
wat?quote:
Moest ik aan denken, dus dacht plaats hem. Tevens goed nummer misschien dat je er ietsjes vrolijker van wordt.quote:
Ik heb gewoon een lijf dat niet meewerkt.quote:Op maandag 17 september 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moest ik aan denken, dus dacht plaats hem. Tevens goed nummer misschien dat je er ietsjes vrolijker van wordt.
Deer song tochquote:Op maandag 17 september 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Pushing little children with their fully automatics!!!
quote:Op maandag 17 september 2012 15:16 schreef Snowbells het volgende:
fl heeft alleen maar commentaar op mij
Ja echt niet leukquote:Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. Wat een sukkol! :S
Als je er over wilt pratuh weet je me te vinduh meid, NTB HVJ.
> Damaged goods.quote:Op maandag 17 september 2012 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lijf dat niet meewerkt.
Vorig weekend tering druk geweest, 3 nachten gewerkt, alles. Nergens last van.
Dit weekend 2 nachten gewerkt, helemaal naar de tering.
En het feit dat ik dat niet kan voorspellen, en niet uit kan leggen, zuigt gewoon.
Precies. En dat is nu precies het funeste. Soms kan ik de hele wereld aan en heb ik nergens last van. Soms kan ik de hele wereld aan en ben ik 3 dagen naar de tyfus en soms denk ik dat ik de hele wereld aan kan (maar weet ik wel beter) en ben ik ook 3 dagen naar de tyfus.quote:Op maandag 17 september 2012 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
> Damaged goods.
Maar wel kut ja.. vooral dat onvoorspelbare, als je nou weet van dit of dat krijg ik last dan weet je dat en kan je er rekening mee houden/plannen/het accepteren.
Ik ben helemaal onzeker door hem.quote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ikweet hoe jej e voelt, wat doesnt kill you onli makes u stronger meid! Komt goed, altijd.
Have you ever been mellowwwwwwww?quote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies. En dat is nu precies het funeste. Soms kan ik de hele wereld aan en heb ik nergens last van. Soms kan ik de hele wereld aan en ben ik 3 dagen naar de tyfus en soms denk ik dat ik de hele wereld aan kan (maar weet ik wel beter) en ben ik ook 3 dagen naar de tyfus.
Mijn nummer voor self pity is dan My body is a cage van Peter Gabriel.
Heb inmiddels weer blije muziek opgezet.
Misschien, ga ik vanavond wel een dikke joint roken. Verlicht pijn en alles.quote:Op maandag 17 september 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Have you ever been mellowwwwwwww?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |