Als jij wilt, gewoon doenquote:
Ik vind ET'en niet echt leuk eigenlijk. Ik krijg er altijd een naar gevoel bij.quote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij wilt, gewoon doenMisschien wil Dimmie wel?
Ik speelde het vroeger heel veel. Altijd lekker achter de linies met de sniper kleren wisselen en dan mensen backstabben.quote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind ET'en niet echt leuk eigenlijk. Ik krijg er altijd een naar gevoel bij.
Jij bent wel goed in backstabben ja.quote:Op maandag 17 september 2012 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik speelde het vroeger heel veel. Altijd lekker achter de linies met de sniper kleren wisselen en dan mensen backstabben.
weet ikquote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent wel goed in backstabben ja.
Wie vraag je dat dan?quote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef Snowbells het volgende:
Vragenlijst maken over wat mensen vinden van die experimenten blablabla
Of bij Bunker, meteen na de start met de bazooka vanaf het strand naar binnen schietenquote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Dimens het volgende:
In een hele drukke server met een kleine map gaan en dan met flamethrower lopen.
Ja maar eerste secondes heeft iedereen zo'n schild.quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Of bij Bunker, meteen na de start met de bazooka vanaf het strand naar binnen schietenmeteen 10 kills.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |