Werkelijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:41 schreef Gwywen het volgende:
Ik moet straks bij de burgemeester op bezoek, hebben jullie dat ook gehad kort na je verhuizing?
Als ik in het rijtje "waar heb ik vandaag geen zin in" ga kijken, staat dit uitje eigenlijk best wel bovenaan.
Bij de burgemeester op bezoek? Waarom?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:41 schreef Gwywen het volgende:
Ik moet straks bij de burgemeester op bezoek, hebben jullie dat ook gehad kort na je verhuizing?
Als ik in het rijtje "waar heb ik vandaag geen zin in" ga kijken, staat dit uitje eigenlijk best wel bovenaan.
Geen flauw idee, gewoon een algemene info-avond voor nieuwe inwoners denk ik, ik heb ook niet de illusie dat hij op mij alleen zit te wachten in zijn kantoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Bij de burgemeester op bezoek? Waarom?
Ik kreeg ook kortingsbonnen en zelfs vrijkaartjes voor Musea hier in Bonn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef stroopwafelt het volgende:
Wat schattigIk kreeg gewoon een goodiebag mee met (erg bruikbare) kortingsbonnen enzo, toen ik langsging bij het Einwohnermeldeamt.
Smorgens vroeg gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:51 schreef Hiya het volgende:
Ik kreeg een zure blik toegeworpen en mocht na een uur wachten 20e aftikken.ik wil ook een goodiebag en een hand van de burgemeester!
Ik ben ook vanmiddag bij de burgemeester op bezoek geweest (overigens de eerste keer) maar niet om die reden. Ik heb hem even duidelijk moeten maken dat ik geen bushokje voor m'n huis wil. Gelukkig was hij wel voor rede vatbaar. Nu nog even afwachten of een van de alternatieven mogelijk zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:41 schreef Gwywen het volgende:
in NL zit het gewoon in de belasting weg gemoffeld. over een paar jaar is dat hier ook het geval.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:32 schreef Waldheini het volgende:
[..]
Dit is een interessante link hierover. Ik heb in die ruim 2,5 jaar nog nooit een brief van GEZ ontvangen, dus ik moet me nog maar eens verdiepen hoe dat vanaf 2013 in zijn werk gaat. Wellicht dat het in de Nebenkosten (ik woon gehuurd) verrekend is.
Overigens ben ik van mening dat het zwaar ouderwets en afzetterij is...
Yep wij hebben ook zo'n brief gekregen ongeveer 2 weken geleden, omdat we van HH naar Kellinghusen zijn verhuisd. Aangezien Kellinghusen maar 18km2 is met 8000 inwoners, denk ik niet dat mijnheer de burgemeester ons wat nieuws kan vertellen over deze grote metropool. We gaan het bezoekje dus fijn overslaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:41 schreef Gwywen het volgende:
Ik was er 's morgens vroegquote:
Neuh tis gewoon een info avond lijkt mij en er stond al in de brief dat we moesten aangeven of we wel of niet komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:49 schreef Gwywen het volgende:
Ik dacht dat ze misschien zouden checken wie er wel en niet op kwamen dagen.![]()
Mis je HH stiekem niet een beetje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Yep wij hebben ook zo'n brief gekregen ongeveer 2 weken geleden, omdat we van HH naar Kellinghusen zijn verhuisd. Aangezien Kellinghusen maar 18km2 is met 8000 inwoners, denk ik niet dat mijnheer de burgemeester ons wat nieuws kan vertellen over deze grote metropool. We gaan het bezoekje dus fijn overslaan
Niet echt. Het is veel rustiger hier, geen gehaast, het verkeer is veel prettiger en het is gewoon niet vol/druk hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |