abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116788795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Vind echt dat je nu zwaar overdrijft.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_116788816
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nja, ze moeten 't vooral proberen. Ik zou 't alleen sneu vinden als we slachtoffer worden van onze eigen tolerantie. Een beetje hetzelfde verhaal als met de indianen in Amerika.
Goh tolerantie noem je:

quote:
Tolerantie in een sociale, culturele of religieuze context gebruikte term die de mate aangeeft waarin afwijkend gedrag of leden van bepaalde groepen niet worden gediscrimineerd ondanks hun afwijkend en door de meerderheid verwerpelijk geachte gedrag (of afwijkende meningen
Zodra je over geweld hebt, dan ga je te ver.
pi_116788840
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:43 schreef Stridone het volgende:

[..]

Je hebt er persoonlijk misschien geen moeite mee, maar ik maak me wel zorgen over bijvoorbeeld mijn homoseksuele, vrouwelijke en joodse medemens. De vrijheid van meningsuiting lijdt er nu al zwaar onder, ik zou zelf in ieder geval niet meer de ballen hebben om een anti-islam standpunt in te nemen als politicus. Kan je je leven kosten in ons ooit zo tolerante landje.
Onze grenzeloze tolerantie doet ons de das om.
De ironie :')
pi_116788852
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:47 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Goh tolerantie noem je:

[..]

Zodra je over geweld hebt, dan ga je te ver.
Lees 't dan goed. Wij tolereren een intolerant geloof. Indirect zijn we daarmee tegen onszelf aan 't werk.

Edit: En wij leren daarmee ook intolerantie als iets wat blijkbaar normaal is. Daarmee is het ook de basis voor de groei van LPF/PVV. Intolerantie wordt niet meer gezien als iets geks.
pi_116788967
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Lees 't dan goed. Wij tolereren een intolerant geloof. Indirect zijn we daarmee tegen onszelf aan 't werk.
Ieder geloof is intolerant naar een ander geloof. Is volgens mij de reden waarom je gelooft! Iedereen verbannen die gelooft?
pi_116789012
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:51 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Ieder geloof is intolerant naar een ander geloof. Is volgens mij de reden waarom je gelooft! Iedereen verbannen die gelooft?
Dat zou mooi zijn maar dat kan helaas niet. Gelukkig is het christendom in NL gemarginaliseerd. De islam, hoewel het aantal gelovigen kleiner, trekt een veelvoud van de aandacht en claimt ook een veelvoud van het gekwetst zijn door cartoons en films. Ze zijn gewoon heel erg aanwezig.
pi_116789070
quote:

[..]

De toename in geweld tegen joden en homo's is in ieder geval niet te ontkennen, noch het feit dat bijna niemand zich meer durft uit te spreken tegen de islam uit angst voor repercussies, noch het feit dat een democratisch volksvertegenwoordiger 24/7 bewaakt moet worden wegens kritiek op de islam, noch het feit dat moslims over het algemeen verreweg niet zo liberaal zijn als autochtone Nederlanders. Ik zou willen dat het allemaal wat overdreven was, maar je kan moeilijk ontkennen dat onze maatschappij snel verandert door massa-immigratie, en van integratie is weinig sprake.
pi_116789156
Mwa, we zijn ook allang voorbij de illusie dat de islam kan integreren. Moslims misschien, als ze zo moderate worden dat ze door hun medemoslims worden gezien als afvalligen.
pi_116789171
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:53 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn maar dat kan helaas niet. Gelukkig is het christendom in NL gemarginaliseerd. De islam, hoewel het aantal gelovigen kleiner, trekt een veelvoud van de aandacht en claimt ook een veelvoud van het gekwetst zijn door cartoons en films. Ze zijn gewoon heel erg aanwezig.
Aanwezigheid?

Merk er persoonlijk niks van in mijn dagelijks rites. Sta verdorie altijd in de file als ik naar mijn werk ga.Praat je wel eens met "moslims"? Denk dat je jezelf gewoon te veel van aantrekt en dat mede mogelijk is gemaakt door de beschikbaarheid van media. Bekt toch wat lekkerder zo'n vermoorde ambassadeur, dan dat je over een dodelijk ongeluk leest in de regio, of alweer een inbraakje.
pi_116789193
quote:

[..]

Ik denk het niet.

Binnen de Islam - de sharia - zijn zo veel krachten die zie tegen onze democratie keren, dat dit zeker niet weggaat. De imams uit het Midden Oosten, leren de sharia ook aan moslims in Nederland en genoeg aanhangers van de sharia in Nederland.
pi_116789233
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef rja het volgende:

[..]

Ik denk het niet.

Binnen de Islam - de sharia - zijn zo veel krachten die zie tegen onze democratie keren, dat dit zeker niet weggaat. De imams uit het Midden Oosten, leren de sharia ook aan moslims in Nederland en genoeg aanhangers van de sharia in Nederland.
Was fascisme, communisme, nationalisme ook. Wat wil je ermee zegge?
pi_116789251
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Aanwezigheid?

Merk er persoonlijk niks van in mijn dagelijks rites. Sta verdorie altijd in de file als ik naar mijn werk ga.Praat je wel eens met "moslims"? Denk dat je jezelf gewoon te veel van aantrekt en dat mede mogelijk is gemaakt door de beschikbaarheid van media. Bekt toch wat lekkerder zo'n vermoorde ambassadeur, dan dat je over een dodelijk ongeluk leest in de regio, of alweer een inbraakje.
Probeer je 't nu goed te praten? Moslims hebben een ambassadeur vermoord en vernielen meerdere ambassades. Welk deel begrijp je niet? Een ongeluk is een ongeluk, een inbraak een inbraak. Racistisch/religieus gemotiveerd geweld is echt van een andere orde.
pi_116789284
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:14 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Simpel, we mogen best kritisch zijn op wie we binnen laten. Er zijn ontzettend veel mensen die heel graag in Nederland zouden wonen, dan kunnen we best de "goede" kiezen en de "slechten" weren.

Verder is het normaal dat we Nederlanders anders behandelen dan immigranten. Nederlanders zijn onze verantwoordelijkheid. De Nederlandse staat is er voor Nederlanders. Illegalen zijn ongevraagde gasten en het is doodnormaal dat we die anders behandelen.
Hier ben ik het mee eens hoor. Een illegaal is echter niet gelijk aan een immigrant.
pi_116789317
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Probeer je 't nu goed te praten? Moslims hebben een ambassadeur vermoord en vernielen meerdere ambassades. Welk deel begrijp je niet? Een ongeluk is een ongeluk, een inbraak een inbraak. Racistisch/religieus gemotiveerd geweld is echt van een andere orde.
Misschien hebje me verkeerd begrepen, maar praat nergens geweld goed!
pi_116789348
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Misschien hebje me verkeerd begrepen, maar praat nergens geweld goed!
Ik bedoel te zeggen. Je ziet 't recht voor je ogen gebeuren en dan praat je over een inbraak? 8)7
pi_116789392
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik bedoel te zeggen. Je ziet 't recht voor je ogen gebeuren en dan praat je over een inbraak? 8)7
Jij geeft ""een geloof de schuld. Ik vergelijk alleen maar.
pi_116789442
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:03 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Jij geeft ""een geloof de schuld. Ik vergelijk alleen maar.
Hoezo is 't geloof niet de schuld hier dan? _O- :D _O-
pi_116789484
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoezo is 't geloof niet de schuld hier dan? _O- :D _O-
Dat je alles over de kam scheert met Islam. Zijn veel meer andere factoren die een rol spelen en heeft niks te maken met Islam, maar gewoon met mensen net als jij en ik.
pi_116789508
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:07 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Dat je alles over de kam scheert met Islam. Zijn veel meer andere factoren die een rol spelen en heeft niks te maken met Islam, maar gewoon met mensen net als jij en ik.
Mensen gemotiveerd door een religie van pure waanzin. Met een bepaald geloof ben je veel vatbaarder voor geweld, zeker als 't geloof je een leven in het hiernamaals belooft.
pi_116789541
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Was fascisme, communisme, nationalisme ook. Wat wil je ermee zegge?
Dat er genoeg moslims in Nederland onze democratie en de rechten die in de grondwet staan afwijzen, omdat ze de sharia prefereren op basis van godsdienstige gronden, De basis voor de rellen is het verbod op godslastering binnen de sharia, waar de doodstraf op staat, wie in strijd is met onze vrijheid van meningsuiting.
pi_116789612
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:08 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Mensen gemotiveerd door een religie van pure waanzin. Met een bepaald geloof ben je veel vatbaarder voor geweld, zeker als 't geloof je een leven in het hiernamaals belooft.
Wat een onzin. Dat denk jij maar wat jij zegt baseer je alleen op je onderbuikgevoel. Fascisme had helemaal niks te maken met geloof. Was het toen minder vatbaar voor geweld? Diegene die geloven in het Hiernamaals is alleen maar bedoelt als slachtvee.
pi_116789623
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:09 schreef rja het volgende:

[..]

Dat er genoeg moslims in Nederland onze democratie en de rechten die in de grondwet staan afwijzen, omdat ze de sharia prefereren op basis van godsdienstige gronden, De basis voor de rellen is het verbod op godslastering binnen de sharia, waar de doodstraf op staat, wie in strijd is met onze vrijheid van meningsuiting.
Nog een jaar of 5, dan nemen ze ons over. Voor nu zitten ze in het geheim op hun zolder via een oude radio met de Taliban te communiceren. Zodra ze in de meerderheid zijn verenigen ze zich allemaal en dan is het gedaan met ons landje. ;(
pi_116789648
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:11 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat denk jij maar wat jij zegt baseer je alleen op je onderbuikgevoel. Fascisme had helemaal niks te maken met geloof. Was het toen minder vatbaar voor geweld? Diegene die geloven in het Hiernamaals is alleen maar bedoelt als slachtvee.
Hoe kun je zo naïef kijken naar dit soort dingen? Gelovigen en niet-gelovigen hebben echt wel een andere kijk op geweld waarbij ze mogelijk omkomen.
pi_116789667
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:09 schreef rja het volgende:

[..]

Grondwet veranderen is echt niet makkelijk vooral zo in EU
pi_116789753
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nog een jaar of 5, dan nemen ze ons over. Voor nu zitten ze in het geheim op hun zolder via een oude radio met de Taliban te communiceren. Zodra ze in de meerderheid zijn verenigen ze zich allemaal en dan is het gedaan met ons landje. ;(
Wat ben jij slim joh, een echt probleem bagatalliseren door er een karikatuur van te maken. Ondertussen hebben we toch echt moskees in Nederland waar radicale islams dagelijks hun radicale ideeën prediken, bijvoorbeeld de kerel die om de dood van Theo van Gogh en Ayaan Hirsi-Ali liet bidden. Die man is tot dit jaar nog imam geweest in de betreffende Haagse moskee..
pi_116789758
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoe kun je zo naïef kijken naar dit soort dingen? Gelovigen en niet-gelovigen hebben echt wel een andere kijk op geweld waarbij ze mogelijk omkomen.
Dus "God" mag het behoeden, mocht ik ooit tegen Gelovigen vechten en ik weet dat het gaat om mijn leven.

Dan ben ik ineens een nitwit en ga niet meer vechten? Dat bedoel je? Ik weet niet precies waar je dus zo werkelijk angstig van wordt?
pi_116789803
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:13 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Grondwet veranderen is echt niet makkelijk vooral zo in EU
Nederland is gewoon minder tolerant geworden door toedoen van moslims in Nederland.

Theo van Gogh is vermoord onder invloed van die zelfde doodtraf op godslastering binnen de sharia.

Homo´s kunnen weer de kast, door de doodstraf op homo´s zijn binnen sharia.

En de sharia heeft nu heel wat invloed onder moslims in Nederland.
pi_116789806
http://www.theatlanticwir(...)-around-world/56865/

Amerikaanse reporter in Egypte ook weer aangerand.
pi_116789824
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:15 schreef Stridone het volgende:

[..]

Wat ben jij slim joh, een echt probleem bagatalliseren door er een karikatuur van te maken. Ondertussen hebben we toch echt moskees in Nederland waar radicale islams dagelijks hun radicale ideeën prediken, bijvoorbeeld de kerel die om de dood van Theo van Gogh en Ayaan Hirsi-Ali liet bidden. Die man is tot dit jaar nog imam geweest in de betreffende Haagse moskee..
En ontslagen. Je maakt je veel te druk over dingen die totaal geen invloed hebben in Nederland, je zou je beter druk kunnen maken om de toenemende intolerantie hier. Dát verandert veel.
pi_116789884
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:17 schreef rja het volgende:

[..]

Nederland is gewoon minder tolerant geworden door toedoen van moslims in Nederland.
Wil je de toenemende intolerantie nu ook al de moslims verwijten? :D Het wordt steeds mooier hier.

quote:
Wat bedoel je precies concreet?
pi_116789901
Maar ik vind het erg voor de Nederlandse jeugd dat ze met de Islam, en alle ellende wat het met zich meebrengt, geconfronteerd worden.
pi_116789907
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:17 schreef rja het volgende:

[..]

Theo van Gogh is vermoord onder invloed van die zelfde doodtraf op godslastering binnen de sharia.

Homo´s kunnen weer de kast, door de doodstraf op homo´s zijn binnen sharia.

Ja heel erg, maar gelukkig maar 1 persoon. Laten we aub niet bagatelliseren, maar uitgaan van je eigen krachten als Nederland zijnde. Genoeg mogelijkheden om samen met ,Moslims die in NL wonen goede handelsbetrekkingen op te zetten.

Nog niet zo lang geleden hingen wij ook van alles op. Onwetendheid is iets anders.
pi_116789921
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En ontslagen. Je maakt je veel te druk over dingen die totaal geen invloed hebben in Nederland.
Dat is niet waar.

De imams in Nederland leren de sharia elke dag aan moslims in Nederland , de sharia bevat veel meer dan alleen de politieke en gerechtelijke kanten, maar probeert het leven van moslims te regelen.
pi_116789924
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En ontslagen. Je maakt je veel te druk over dingen die totaal geen invloed hebben in Nederland.
http://www.volkskrant.nl/(...)Soennah-moskee.dhtml

Een moskee kan honderden moslims radicaliseren, je kletst uit je nek.
pi_116789946
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:21 schreef rja het volgende:

[..]

Dat is niet waar.

De imams in Nederland leren de sharia elke dag aan moslims in Nederland , de sharia bevat veel meer dan alleen de politieke en gerechtelijke kanten, maar probeert het leven van moslims te regelen.
En waarin schuilt precies het probleem?
  vrijdag 14 september 2012 @ 19:21:43 #286
241662 Jian
Well, well, well
pi_116789949
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wil je de toenemende intolerantie nu ook al de moslims verwijten? :D Het wordt steeds mooier hier.

Eigenlijk denk ik dat daar wel een kern van waarheid in zit!
  vrijdag 14 september 2012 @ 19:21:46 #287
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116789952
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:15 schreef Stridone het volgende:

[..]

Hij staat er om bekend alles goed te praten wat met probleemgroepen in een jurk te maken heeft.
pi_116789955
Loop gewoon een stel radicalen te verdedigen, moet niet gekker worden hier op FOK!
pi_116789961
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:20 schreef Xa1pt het volgende:
Zo vreemd is 't niet wat hij zegt.
pi_116789993
Nederland is door de komst van de Islam er niet leuker op geworden.
pi_116790029
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En waarin schuilt precies het probleem?
Dat ze ook de politieke en gerechtelijke macht binnen de sharia aan moslims leren, zoals de de doodstaf op godslastering , doodstraf voor praktiserende homo´s , doodstraf op afvallig worden.
pi_116790030
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:23 schreef erik666 het volgende:
Nederland is door de komst van de Islam er niet leuker op geworden.
Wel diverser, daar houden sommige mensen van. Ongeacht of 't leuk is of niet.
pi_116790052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:21 schreef Stridone het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)Soennah-moskee.dhtml

Een moskee kan honderden moslims radicaliseren, je kletst uit je nek.
En wat heeft dat tot nu toe voor gevolg gehad? Last time I checked was er alleen een christelijke partij die een theocratie nastreeft
pi_116790084
Diverser kan leuk zijn, maar dit is niet gezellig, al die haat van moslims.
pi_116790128
Maar goed, als een film je niet aanstaat moet je gewoon een ambassadeur vermoorden en ambassades bestormen. Dan krijg je excuses voor de film en word je gratis op fora verdedigd door de naïefsten op aarde. :P
pi_116790130
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zo vreemd is 't niet wat hij zegt.
Klopt, ik zou ook alles wat me niet bevalt bij een ander zoeken.
pi_116790141
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:23 schreef rja het volgende:

[..]

Dat ze ook de politieke en gerechtelijke macht binnen de sharia aan moslims leren, zoals de de doodstaf op godslastering , doodstraf voor praktiserende homo´s , doodstraf op afvallig worden.
Bullshit.
pi_116790146
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De moslims doen 't en krijgen excuses. :Y
pi_116790161
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nice 1
pi_116790179
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:20 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Ja heel erg, maar gelukkig maar 1 persoon. Laten we aub niet bagatelliseren, maar uitgaan van je eigen krachten als Nederland zijnde. Genoeg mogelijkheden om samen met ,Moslims die in NL wonen goede handelsbetrekkingen op te zetten.

Nog niet zo lang geleden hingen wij ook van alles op. Onwetendheid is iets anders.
Het is een gek die Theo van Gogh vermoord heeft.

Maar genoeg moslims in Nederland, die deze moord terecht vonden onder de sharia aanhangers.

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')