Dus jij hebt een klusje dit weekend?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:03 schreef SP22 het volgende:
Toch leuk, ineens een persaccreditatie toegestuurd te krijgen, waar ik niets vanaf weet. Wel leuk, de 4 mijl van Groningen.
Leuk he... Ik waag de sprong binnenkort. Alle spullen heb ik toch al...quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik zit nog steeds een beetje in mijn maag met de kwestie eigen zaak... Wat houd je allemaal bij voor de kwartaalbelasting, wat mag je wel aftrekken, wat niet, wanneer mag je uberhaupt aftrekken (iets met minimaal aantal uren). Staat een hoop info op de diverse websites, maar ik zie door de bomen het bos even niet meer.
14e pas, weet alleen nog niet of ik wel kan. En wie dan mijn klant zou zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dus jij hebt een klusje dit weekend?
fotoapparatuur.nl al geprobeerd?quote:Op zondag 30 september 2012 21:31 schreef Coke. het volgende:
Nu op zoek naar een nieuwe, mocht iemand er eentje overhebben?
Sorry, gaat geen belletje rinkelen. Goeiemorgen allemaal!!quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek een bekende zwart-wit foto van een man met een hoed. Het hoed besloeg de volledige bovenkant van de foto, het gezicht van de man het midden, en z'n jas het onderste. Zoek 'em al een tijdje, want het is namelijk de foto die ik bij een fotografie presentatie op school 3 jaar geleden zag en mijn interesse in fotografie heeft gestart
Ja, stond niet echt iets op.quote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
fotoapparatuur.nl al geprobeerd?
Wat was er ook alweer gebeurt met je 10-22?
Dat zal wel iemand geweest zijn die wel even wat foto's kon maken, dacht ie. Thuis bleek alles mislukt oidquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
Pfff, sommige fotografen....
Bij het toernooi wat we een paar weken geleden hadden, was er via via een fotograaf geregeld die het hele weekend zou fotograferen. Dus ik neem mijn camera niet mee, want meestal kom ik er toch niet aan toe tussen het wedstrijdvaren, dingen regelen enzovoort.
Das dus bijna een maand geleden, ondertussen nog geen enkele foto gezien.
Neuh, hij doet ook foto's maken voor 3voor12 enzo. Beetje jammer alleen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zal wel iemand geweest zijn die wel even wat foto's kon maken, dacht ie. Thuis bleek alles mislukt oid
Niemand heeft zijn nummer ook ofzo? Ik zou dan even contact opnemen met zo'n iemand.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, hij doet ook foto's maken voor 3voor12 enzo. Beetje jammer alleen.
Is al een keertje of wat gebeld maar hij heeft geen tijd. Kom dan niet om foto's te maken denk ik dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Niemand heeft zijn nummer ook ofzo? Ik zou dan even contact opnemen met zo'n iemand.
Idd. Dat is wel erg jammer dan. Al helemaal omdat jij anders je gang had kunnen gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is al een keertje of wat gebeld maar hij heeft geen tijd. Kom dan niet om foto's te maken denk ik dan.
Tsjah, achteraf is het stom dat ik zelf niet wat foto's gemaakt heb zodat ik die kon gebruiken. Gelukkig heb ik al wat foto's van een vader gekregen die ik kan gebruiken in het clubblaadje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Dat is wel erg jammer dan. Al helemaal omdat jij anders je gang had kunnen gaan.
En anders zet je er gewoon wat random lekkere wijven inquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, achteraf is het stom dat ik zelf niet wat foto's gemaakt heb zodat ik die kon gebruiken. Gelukkig heb ik al wat foto's van een vader gekregen die ik kan gebruiken in het clubblaadje.
Kan, maar dat zal het bestuur niet leuk vindenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En anders zet je er gewoon wat random lekkere wijven in
De lezers welquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan, maar dat zal het bestuur niet leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |