Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:14 schreef Puala het volgende:
Werkdagje. Tussen de telefoontjes door beetje internetten. Het is nog rustig
Ik werk op een servicedesk en ondersteun software waar scholen (basis, middelbaar, MBO onderwijs) mee werken .quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
Zelf hoef ik vanavond pas aan het werk
Hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:36 schreef Puala het volgende:
Ik ben klaar. Wel met mijn Windows 7 bezig, maar dat is meer omdat je als IT-er zijnde wel moet![]()
MIC, vind ik leukik wil ook
Aaah lekker! Groot gelijk, je moet prioriteiten stellen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef Puala het volgende:
Ik wil te veel voor de tijd die ik hebIk moet eerst mijn windhoos halen en wat extra modules vanuit mijn werk. Want dat levert op kort termijn geld op (lees: dan krijg ik extra salaris + ik hoef niet meer mijn bijtelling te betalen)
Jup. Uiteindelijk wil ik een paar cursussen gaan doen. Loop te denken aan effectief communiceren, mediation ed. Lijken me mooie cursussen om te gaan volgen. Wil uiteindelijk richting projectmanagement edquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Aaah lekker! Groot gelijk, je moet prioriteiten stellen!
Ikzelf heb te lang aangekloot met school helaas. Nu eindelijk iets gevonden dat ik leuk vind, naast Journalistiek wat ik twee jaar gedaan heb.
Zekers!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Uiteindelijk wil ik een paar cursussen gaan doen. Loop te denken aan effectief communiceren, mediation ed. Lijken me mooie cursussen om te gaan volgen. Wil uiteindelijk richting projectmanagement ed
Maar aankloten met school doen velenMaar iets vinden wat je leuk vind is moeilijk en kost tijd
Maar wel mooi dat het nu wel leuk is!
Scheef en pijnlijkquote:
1 woord. prutser :pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Scheef en pijnlijkIets met laminaat leggen, en met twee pakken laminaat in de handen uitglijden en door je rug gaan....
Ik kan er amper zelf aankomen, laat staan iemand anders... afspraken voor amsterdam deze week maar gecancelled. Wordt zaterdag ook een leuke met de photowalk....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:59 schreef Puala het volgende:
[..]
1 woord. prutser :p
Maar je hebt nu toch een? Dan laat je die je toch lekker vertroetelen en masseren enz? Beetje uitbuiten mag he
Die ex van me ging door zn rug tijdens het scheren (ja echtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan er amper zelf aankomen, laat staan iemand anders... afspraken voor amsterdam deze week maar gecancelled. Wordt zaterdag ook een leuke met de photowalk....
niks te maken met watje. er komen ook geen pijnstillers of andere zooi aan te pas. Het heeft zichzelf ontregelt en het gaat ook maar vanzelf weer wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |