Kwaliteit is prima om ze opnieuw af te drukken oid. De originelen gooi je ook niet weg lijkt me. Ouwe foto's hadden geen perfecte kwaliteit, dus ik merkt er weinig van bij foto's uit de 70's dat de resolutie wat lager was.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is het 'm juist. Het scannen is uiteraard wel makkelijker maar de kwaliteit schijnt juist slecht te zijn.
Nou zijn het niet de meest belangrijke dia's (maar wel weer de kiekjes van o.a. mij als baby, foto's rond huis/gezin/familie enz.), maar enige kwaliteit zou wel mooi zijn...
En ik heb gelezen als je bovenstaande setup juist uitvoert (dus qua licht, camera enz.) dat de kwaliteit een stuk beter is.
Hmm, dan ga ik daar dan toch maar eens naar kijken of er iets goeds tussen zit. Want ik ben opzich wel benieuwd wat ik tegenkom in tussen die ± 3400 dia's tegenkomquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef freud het volgende:
[..]
Kwaliteit is prima om ze opnieuw af te drukken oid. De originelen gooi je ook niet weg lijkt me. Ouwe foto's hadden geen perfecte kwaliteit, dus ik merkt er weinig van bij foto's uit de 70's dat de resolutie wat lager was.
Dat snap ik echt niet. Kijk: ik heb het zelf ook erg snel warm hoor, 20 graden en ik heb echt al een korte broek aan met teenslippers eronder. Maar dit is wel heel erg!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen! 4 graden was het net. En er fietste iemand in een korte broek voorbij![]()
Ik kreeg er rillingen van over mijn rug.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet. Kijk: ik heb het zelf ook erg snel warm hoor, 20 graden en ik heb echt al een korte broek aan met teenslippers eronder. Maar dit is wel heel erg!
En dat kwam door de korte broek???quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kreeg er rillingen van over mijn rug.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:19 schreef Puala het volgende:
Ook wel door het feit dat het een minder knappe jongeman was
I know, was meer een geintje. Kleine jochies vragen er vaak naar he, als mensen erover pratenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:43 schreef Puala het volgende:
Van mij? Nou ja, in het portrettopic de laatste![]()
Maar ja eigenlijk wel. Vooral hoe het gegaan is. Ik wilde uit eten gaan en stond me klaar te maken, hij wilde praten en over was tEn later weer het alom bekende "ik wil je terug, maar ik ben te druk om af te spreken" en dan weken om elkaar heen draaien (lees: ik wachten op hem) en vorige week maar afgekapt voor mezelf. Het is klaar. Afgerond. Finito
Guys, watch out! Paula's coming your way!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:53 schreef Puala het volgende:
Het is klaar, op naar iets nieuwsEn dat werkt wel goed in je hoofd eigenlijk
![]()
Oh fijn zo'n vriendin![]()
Met name die schulden lijken me wel heel moeilijk. Dan sleept het ook nog zo lang na
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Guys, watch out! Paula's coming your way!!!![]()
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
zo wanhopig ben ik ook weer niet hoor.
Schoolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:02 schreef Puala het volgende:
Maar jij hebt ook een rustige werkdag zo te merken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |