Aangepast voor je hoor, wil je leven niet nog moeilijker makenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef BzP het volgende:
Als je engelse woorden in je OP gebruikt zorg dan dat je de spelling op zn minst beheerst.
Dat is al een issue op zich.
Wtfquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef BzP het volgende:
afkorting is geen spelfout en het is geen OP, verder had je OP ook kunnen highlighten.
OP is een zelf verzonnen afkorting. zn spel je als z'n. En deze zinquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef BzP het volgende:
Snap je het niet?
Je probeert me af te rekenen op het feit dat ik een afkorting gebruik en niet goed spel terwijl je "OP" vergeet te nadrukken terwijl het ook een afkorting is.
klopt al helemaal geen fuck van.quote:verder had je OP ook kunnen highlighten
Dat ben ik gedeeltelijk met je eens, maar ik kan niet anders, het is het gene waar ik om geef en van houquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is dan ook een beetje vreemd als dat je voorkeur is en dan druk ik mij nog zacht uit.
Dettolquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:41 schreef pussycatdoll het volgende:
je weet dat als je je leuter niet goed wast dat je volgende levende sekspartner ziek kan worden en jij ook op een gegeven moment en dat je zult sterven
Ik heb het daadwerkelijk als eens uitgevoerd ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:48 schreef MichaelScott het volgende:
Heb je het al eens geprobeerd of is het tot nu toe bij dromen gebleven?
ziekquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik heb het daadwerkelijk als eens uitgevoerd ja.
Waarom ziek, waar baseer jij je mening opquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:54 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
ziekmaar dan ook echt zitten te graven op een kerkhof of in het mortuarium op je werk?
Lijken, wippen, okey, maar hommo zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:57 schreef SkyArmada het volgende:
Dus jij bent die gast die zich stond af te trekken boven mijn opa, jij schurk.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:55 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waarom ziek, waar baseer jij je mening op
gast je hebt seks met een lijkquote:Necrofilie is in de meeste landen strafbaar en wordt als afwijking beschouwd.
Wel lijken neuqen maar geen mannelijkequote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Lijken, wippen, okey, maar hommo zijn![]()
NEEdat gaat mij gewoon te ver.
Kijk even naar de Islam, daar is alles wat wij westerlingen als normaal beschouwen, totaal uit den boze en staan de meest belachelijke straffen op.quote:Necrofilie is in de meeste landen strafbaar en wordt als afwijking beschouwd.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:04 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Kijk even naar de Islam, daar is alles wat wij westerlingen als normaal beschouwen, totaal uit den boze en staan de meest belachelijke straffen op.
Dus een argument van niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |