Als dit wel een troll is hoop ik met heel mijn hart dat TS om 4 uur 's ochtends van z'n bedje geplukt wordt door een AT.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:14 schreef Loppe het volgende:
[..]
Necrofilie is strafbaar, TS zal wel niet zo dom zijn dit te bespreken op een openbaar forum.
Tsja, necrofilie wordt het liefst door alles en iedereen doodgezwegen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef DeHangui het volgende:
Een lijk, waarom maakt iedereen daar altijd zo'n isseu van![]()
Tering, het is niet dat ik ze zelf omleg ofzo![]()
Klacht lijkt me duidelijk, mensen hebben problemen met mijn sexuele voorkeur, terwijl sommige mensen op voeten / kosten / urineren / uitwerpselen kicken
Goed weekend trouwens
Nou nou nou zeg..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
Dat iedereen zo kalm reageert ... TS hoeft geen troll te zijn, al genoeg zieke geesten op de wereld.
p.s.
TS fuck you.
Denk wel dat het een troll is nadat ik zijn postgeschiedenis heb bekeken. Een en al bagger. Dus dan zal dit ook wel weer zo zijn. Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
Dat iedereen zo kalm reageert ... TS hoeft geen troll te zijn, al genoeg zieke geesten op de wereld.
p.s.
TS fuck you.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef SkyArmada het volgende:
TS wil je mn overleden tante neuken ze is pas 25
Zou ze echt geil vinden
Wat dacht je van 8300 viewsquote:Op woensdag 19 september 2012 23:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
10 pagina's voor een klacht
komt omdat er seks in de tt staatquote:
Mooi gesproken, mijn waarde bananencollegaquote:Op donderdag 20 september 2012 12:07 schreef BananaPancake het volgende:
TS door jou ben ik echt bang om dood te gaan!
Denk je rustig daar te liggen, wordt je gewoon verkracht door één of andere ranzige vent en je kan je niet eens verzetten![]()
Gadverdamme ik word er gewoon misselijk van
Dank dankquote:Op donderdag 20 september 2012 12:49 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Mooi gesproken, mijn waarde bananencollega
Hier ben ik het ook wel mee eens.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef MultiBanaan het volgende:
Als ik een vrouw was en TS zou mijn lijk neuken, zou ik als zombie herrijzen om TS finaal de kanker in te slaan
Dat hete is er na een paar uur wel afquote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef Ezio het volgende:
Ik snap TS wel, die dode sletjes weten dat ze heet zijn en ze vragen gewoon om zaad.
Even in de magnetron, opgelost.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dat hete is er na een paar uur wel af
pedo-necroquote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef Ezio het volgende:
Ik dacht na het lezen van de OP dat het een lemming van dit topic was
Lekker batsenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:26 schreef He-man- het volgende:
Chickies die nog leven wijzen mij af, dus ja dan ga ik maar met een schop op pad.
WUEEEEEEE HEHEHEH WAT EEN GARP!quote:Op donderdag 20 september 2012 17:31 schreef dafish het volgende:
het lijkt mij maar een dooie boel.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |