Ja dat was MeneerLogica aka Mr.Logic.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En iemand anders ging brownies bakken en daar het hele weekend mee doen. Een vrouw (ik dacht Samzz). Dat herinner ik me, omdat ik niet wil geloven dat een vrouw een heel weekend met verse brownies kan doen.
Neehee, nog iemand (dacht ik...)quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat was MeneerLogica aka Mr.Logic.
Lola ging wel iets bakken, maar ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neehee, nog iemand (dacht ik...)
Neequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iets, voor anderen, en misschien voor zichzelf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola ging wel iets bakken, maar ik weet niet wat.
Logica aan de brownies idd, en Lola... idd, ging ook iets bakken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Correctquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets, voor anderen, en misschien voor zichzelf.
Waarom wil jij zo graag lezen dat ik brownies ga bakkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef stbabylon het volgende:
Samzz, jij moet ook brownies gaan bakken, dan heb ik weer gelijk
Hij denkt dat vrouwen geil worden van chocola en hij wilt dat jij geil word?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag lezen dat ik brownies ga bakken?
Neeneequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ging aan de brownies idd en lola ging een appeltaart bakken voor cry
Kan ze dalijk gelijk haar stoel weer vervangen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij denkt dat vrouwen geil worden van chocola en hij wilt dat jij geil word?
Maak ze nu! Dan kom ik er met anderhalf uur 1 ophalenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neenee
Ik dacht meer aan dit: http://allrecipes.nl/recept/1782/chocolade-biscotti.aspx
Mwoa, die mag je ook wel voor mij bakkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neenee
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ze dalijk gelijk haar stoel weer vervangen.
Wel eens gehoordquote:
Dat is niet iets wat ik perse wil, maar het zit nu wel in mijn hoofd, en het is makkelijker als de realiteit wordt getrokken met mijn denkbeeldquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag lezen dat ik brownies ga bakken?
Heb de spullen niet voor in huisquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maak ze nu! Dan kom ik er met anderhalf uur 1 ophalen
Dat lijkt me nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij denkt dat vrouwen geil worden van chocola en hij wilt dat jij geil word?
Ow yumquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neenee
Nee, sorry. Geen bakspul in huis en er ook geen zin inquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat ik perse wil, maar het zit nu wel in mijn hoofd, en het is makkelijker als de realiteit wordt getrokken met mijn denkbeeld
Ik heb ook liever dat er in realiteit getrokken wordt dan in mijn gedachtenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat ik perse wil, maar het zit nu wel in mijn hoofd, en het is makkelijker als de realiteit wordt getrokken met mijn denkbeeld
I dunnoquote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neenee
Geen op maat gemaakte jurk meer dus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG!! Geheel onverwacht heb ik n jurk gekocht! Hij is zo onwijs mooi!! Totaal anders dan wat ik had bedacht! Maar ik heb n jurk![]()
En ja ik moest huilen!!
Gaafquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG!! Geheel onverwacht heb ik n jurk gekocht! Hij is zo onwijs mooi!! Totaal anders dan wat ik had bedacht! Maar ik heb n jurk![]()
En ja ik moest huilen!!
Omdat het vrijdagmiddag isquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zou ik in hemelsnaam willen dat iemand hier geil wordt. Wat is daar het praktisch nut van?
Dan is het de goedequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En ja ik moest huilen!!
Helemaal niks. Daarom ook mijn antwoord.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zou ik in hemelsnaam willen dat iemand hier geil wordt. Wat is daar het praktisch nut van?
Ik neuk gewoon (hoewel, laatste keer seks was hand/mond werkquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat er in realiteit getrokken wordt dan in mijn gedachten
Wij begrijpen elkaar tenminstequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niks. Daarom ook mijn antwoord.
Zekerquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar tenminste
Wie doet me watquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tering Babs, wel lekker op dreef jij
Eensquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neuk gewoon (hoewel, laatste keer seks was hand/mond werk)
Niks.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat schiet IK er mee op dat Samzz geil is?
Check mijn laatste notequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
Ghihihi, zal ik mijzelf gaan reporten/noten
De jurk die op maat gemaakt zou worden is heel anders dan degene die ik nu gekocht heb, Ik had deze aan, en wilde hem nooit meer uit, dan is iedere andere jurk nooit meer goed genoegquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Maar waarom een jurk kopen als er 1 op maat gemaakt word ?
[..]
Omdat het vrijdagmiddag is
Goed idee. Ik heb nieuwe verf, ik ga verder schilderenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga maar eens weekend houden. Aju
Plu
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Plu
Tofquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De jurk die op maat gemaakt zou worden is heel anders dan degene die ik nu gekocht heb, Ik had deze aan, en wilde hem nooit meer uit, dan is iedere andere jurk nooit meer goed genoeg
laters babyquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Plu
Tofquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De jurk die op maat gemaakt zou worden is heel anders dan degene die ik nu gekocht heb, Ik had deze aan, en wilde hem nooit meer uit, dan is iedere andere jurk nooit meer goed genoeg
Waar ga je die tijger op schilderen dan? Doek of de muur?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb nieuwe verf, ik ga verder schilderen.
Tieten.. Op haar tieten..quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar ga je die tijger op schilderen dan? Doek of de muur?
Niet op jou nee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ze deed niet aan bodypaint zei ze net
Heb je de spoiler niet bekeken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar ga je die tijger op schilderen dan? Doek of de muur?
Haha die andere (op maat gemaakte) was nog helemaal in t begin proces, en zou door mn ma gemaakt worden, Die was er nu ook bij, en zei ook, dit krijg ik nooit voor elkaar, zoals je nu straaltquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tof
Maar wat moet je met 2 jurken?
Neequote:
Oh, kijk, dat scheeltquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha die andere (op maat gemaakte) was nog helemaal in t begin proces, en zou door mn ma gemaakt worden, Die was er nu ook bij, en zei ook, dit krijg ik nooit voor elkaar, zoals je nu straaltdus geen problemen
Allemaal foto's van knappe naakte vrouwen. Sorry.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zooooo ben ik weer.. heb ik nog wat gemist?
* JijHebtGeenRokje klikt Tumblr openquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal foto's van knappe naakte vrouwen. Sorry.
mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zooooo ben ik weer.. heb ik nog wat gemist?
Noodles?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:05 schreef Grijsbaard het volgende:
Wat zal ik eens vanavond gaan eten... (denkt diep na)
die zijn dan voor morgenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Klinkt lekker, alleen heb ik de piepers al geschild..
Lekkere verse spinaziequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Klinkt lekker, alleen heb ik de piepers al geschild..
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee*zoekt terug* Kan 't niet vinden hoor
[..]
Oh, kijk, dat scheelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ohja kak.... hmm... inspiratieloosquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:05 schreef Grijsbaard het volgende:
Wat zal ik eens vanavond gaan eten... (denkt diep na)
The fast fapping and the furiously fapping.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
* JijHebtGeenRokje klikt Tumblr open
komt goed hoor
en zo is het maar netquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The fast fapping and the furiously fapping.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]Wacht eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb je al geschilderd
Ik dacht dat t een random foto was![]()
Biscottiquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja kak.... hmm... inspiratieloos
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wordt weer kipmadras... ligt nog genoeg van in de kast
Nee, dat staat op het doek op mijn zolderquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht eensDat heb je al geschilderd
Ik dacht dat t een random foto was
Waarschijnlijk naar de Mc vanavond.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wil enchilada's, maar het wordt gewoon patat vanaaf
Gaaf dat je dat kuntquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat staat op het doek op mijn zolder.
Vanmiddag geweestquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar de Mc vanavond.
hmmm chicken burgerquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Verdorie, nu heb ik daar ook zin inquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaaf dat je dat kunt
[..]
Vanmiddag geweest
McChicken heet zoietsquote:
Ik ben vanmiddag al geweestquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdorie, nu heb ik daar ook zin in
moet ik kip halenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wordt weer kipmadras... ligt nog genoeg van in de kast
Hebben wij welquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hadden we maar een KFC hier
Dat zal best. Heb je nog meer foto's van je werk?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Straks verder werken, hij is nog lang niet af
.
Een paar in m'n foboquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben wij wel![]()
Hot wings
[..]
Dat zal best. Heb je nog meer foto's van je werk?
niet bij de KFC en BK, dus chicken burgerquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
McChicken heet zoiets
[..]
Ik ben vanmiddag al geweest
me jellyquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben wij wel![]()
Hot wings
[..]
Dat zal best. Heb je nog meer foto's van je werk?
hier worden het hotdogsquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wil enchilada's, maar het wordt gewoon patat vanaaf
Zie je wel, jij gaat echt vaak junkfood halen. Gisteren toch ook al?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaaf dat je dat kunt
[..]
Vanmiddag geweest
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet bij de KFC en BK, dus chicken burger![]()
[..]
me jelly
quote:
WOWquote:
Jij je zinquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet bij de KFC en BK, dus chicken burger![]()
Uiteten bij de KFC?quote:[..]
me jelly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee gisteren wilde ik gaan maar ben ik niet gegaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie je wel, jij gaat echt vaak junkfood halen. Gisteren toch ook al?
Lekker misleidend hé![]()
Ik zag hem eerst in slowmotion omdat hij een beetje moest laden, dat was best vet.quote:
you puddi u_uquote:
ok nu ga je te ver ehquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Deense hotdogs, met gebakken, krokante uitjes en shit eroverheen.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag hem eerst in slowmotion omdat hij een beetje moest laden, dat was best vet.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WOW
[..]
Jij je zin
[..]
Uiteten bij de KFC?
dat dacht ik ook meneertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee gisteren wilde ik gaan maar ben ik niet gegaan
Lekker misleidend hé![]()
ok![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Waar en wanneerquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook meneertje![]()
ok![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WOW
[..]
Jij je zin
[..]
Uiteten bij de KFC?
Dat je daar elke dag in in hebt. Soms heb ik gewoon zin in eigen gemaakt prakkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee gisteren wilde ik gaan maar ben ik niet gegaan
Lekker misleidend hé
Sushi kan ik echt elke dag eten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Chicken Kebab by Domino's (met knoflooksausquote:
Nee soms komt het me neus uit. Gisteren had ik shoarma maar was een beetje weinig. Maar honger ging weer weg toen ik de stad weer was.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je daar elke dag in in hebt. Soms heb ik gewoon zin in eigen gemaakt prakkie.
Sushi kan ik echt elke dag eten.
Zal ik je afkoelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
al dat gepraat over voedsel.. ik krijg t er heet van :$
Jelloquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag hem eerst in slowmotion omdat hij een beetje moest laden, dat was best vet.
Ja, beetje wel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
you puddi u_u
[..]
ok nu ga je te ver ehBOHHHHHHHHHH
Ik zal even je temperatuur opnemen dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
al dat gepraat over voedsel.. ik krijg t er heet van :$
Deze is van dr oetkerquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Chicken Kebab by Domino's (met knoflooksaus)
bwehehe vanaf vandaag sta jij bij mij bekend als e-playah extraordinairequote:
Fobo waardigquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bwehehe vanaf vandaag sta jij bij mij bekend als e-playah extraordinaire
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fobo waardig
*gaat fobo editten*
wacht watquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jello
[..]
Ja, beetje wel.
[..]
Ik zal even je temperatuur opnemen dan.
en zo hoort hetquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
Net vielen mijn ogen dicht tijdens het leren (was wel interessante stof, maar ik was moe) en toen ben ik even op de bank gaan liggen met Of Monsters And Men in mijn CD-speler. Ik voel me weer een stuk beter nu.
Donequote:
OMAM is wel goeie muziekquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
Net vielen mijn ogen dicht tijdens het leren (was wel interessante stof, maar ik was moe) en toen ben ik even op de bank gaan liggen met Of Monsters And Men in mijn CD-speler. Ik voel me weer een stuk beter nu.
Fera = liefquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
Ik wil ook fobo citaten, dan voel ik me populair.
ik zal mijn fantasie even aanspanken, dan komt er vast wel watquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
ff kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Done
[..]
OMAM is wel goeie muziek
Verzin iets leuks en je komt in me foboquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
Yay!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Done
[..]
OMAM is wel goeie muziek
Dan moet je even grappige of lieve dingen zeggen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
Doe je broekje maar naar beneden. Ik ben een professional.quote:
Nee, ik wil mensen in mijn fobo!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verzin iets leuks en je komt in me fobo
quote:
ok ik kruip nu even in de foetushouding in een hoekjequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je even grappige of lieve dingen zeggen.
Je staat al in de mijne.
[..]
Doe je broekje maar naar beneden. Ik ben een professional.
Lijkt me zo onhandig...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ik kruip nu even in de foetushouding in een hoekje
Ik zie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je even grappige of lieve dingen zeggen.
Je staat al in de mijne.
[..]
Doe je broekje maar naar beneden. Ik ben een professional.
ik doe graag moeilijk wanneer het makkelijk kanquote:
een citaat of een quote in je fobo u_uquote:
Rokje's FOK! Woordenboek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een citaat of een quote in je fobo u_u
Welke foto? Deze?:quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie.
Ben jij echt zo knap Kaneel?
Dank voor deze heldere uitlegquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een citaat of een quote in je fobo u_u
Lijkt wel een kunstwerk van Dahli.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke foto? Deze?:
[ afbeelding ]
quote:
het was mij een waar genoegen, oh waarde royco1quote:
En hoe zet ik dat er in dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Royco1 is de leukste kroegbaas
bam. rijp voor je fobo
Zo klaar. Je hoefde helegaar niet te piepen als een caviatje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ik kruip nu even in de foetushouding in een hoekje
Nee, dat valt best mee. Maar ik heb eens mijn foto rondgestuurd naar wat mensen die benieuwd waren en die zeiden allemaal dat ik knap was. Toen deden we nog aan lijstjes in de vorige SC.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie.
Ben jij echt zo knap Kaneel?
Sorry, ik ben verlegen op meetsquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo klaar. Je hoefde helegaar niet te piepen als een caviatje.
[..]
Nee, dat valt best mee. Maar ik heb eens mijn foto rondgestuurd naar wat mensen die benieuwd waren en die zeiden allemaal dat ik knap was. Toen deden we nog aan lijstjes in de vorige SC.
En na een paar meets vonden nog wat mensen mij knap. Maar ik ben nog niet gehosseld, dus het zal wel meevallen.
Is het ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat valt best mee. Maar ik heb eens mijn foto rondgestuurd naar wat mensen die benieuwd waren en die zeiden allemaal dat ik knap was. Toen deden we nog aan lijstjes in de vorige SC.
En na een paar meets vonden nog wat mensen mij knap. Maar ik ben nog niet gehosseld, dus het zal wel meevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
drokne mGail xDquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn Gmail is kapotHij zegt Postvak in (1), maar geeft niks weer
Picsquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gewoon quoten, kopie maken en in je fobo plakken.quote:
Mag ik een foto van jou zien dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
natuurlijk wel eerst op profiel aanpassen drukken eh :$quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon quoten, kopie maken en in je fobo plakken.
Ik weet ietsquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon quoten, kopie maken en in je fobo plakken.
Zonder h? Oeps.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook.![]()
Ik heb verder nog wat Dali in mijn huis hangen.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Werrrrken. Wie wil er bitterballen?
Ikkequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
OMG JA. Een hele doos met mosterd erbij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet jouw avondeten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
OMG JA. Een hele doos met mosterd erbij.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, zonder h.quote:Hihihi. Misschien als ik dalijk een goede recente heb.quote:Die heb je straks heul niet nodig.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Jij weet helemaal niks van mij! Ik ben een groot mysterie!quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
OMG JA. Een hele doos met mosterd erbij.
Anders ga ik je toch niet herkennen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, zonder h.
[..]
Hihihi. Misschien als ik dalijk een goede recente heb.
[..]
Die heb je straks heul niet nodig.
godsammequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, zonder h.
[..]
Hihihi. Misschien als ik dalijk een goede recente heb.
[..]
Die heb je straks heul niet nodig.
Nou nou nou, ik weet dat je Rammstein goeie muziek vindquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van mij! Ik ben een groot mysterie!
Daarbij liever wat slagroom of chocoladesaus.quote:
Zijn zijn er nog 10.000 mensen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik weet dat je Rammstein goeie muziek vind
En dat je bitterballen lekker vind
da's beter ja.. mosterd ziet er ook wat minder aantrekkelijk uit in dat gevalquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarbij liever wat slagroom of chocoladesaus.
Of chilisaus, dat gooi ik echt over alles.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's beter ja.. mosterd ziet er ook wat minder aantrekkelijk uit in dat geval
Owja, dat is ook zo wat he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders ga ik je toch niet herkennen.
Sorry, ik hou op.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Of chilisaus, dat gooi ik echt over alles.
Dat is een liedje van Of Monsters And Men.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en je hebt vieze pootjes
OHHH HELL NO SHE DIDN'Tquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Of chilisaus, dat gooi ik echt over alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaaaaaaaaaaaaaaaaaa neeeeeeeeeeeee ik heb je door u_uquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is een liedje van Of Monsters And Men.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Yay, foto van Kaneel!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, dat is ook zo wat he.
Euhm, ik stuur je vanavond ofzo wel wat.
[..]
Sorry, ik hou op.
Voortaan zal ik hem wel brengen.. uitslapen zit er toch niet meer in .. kan jij eerder naar huisquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:35 schreef Cryothic het volgende:
bah, ik ben er klaar mee... maar vanmorge kindje richting school gebracht... dus ik moet nog ff fokken tot t 5 uur is
Wel lief zijn voor elkaar hequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voortaan zal ik hem wel brengen.. uitslapen zit er toch niet meer in .. kan jij eerder naar huis
Neuh, niet zo'n goed plan.quote:
Je bent niet de eerste die het verkeerd leest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken van geen man/2 bulten/kameel, maar t is kaneel
zo loop ik er ook bij u_u nee geen pics :$quote:
met een zweepje.. werkt altijdquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel lief zijn voor elkaar he
[..]
Neuh, niet zo'n goed plan.
Whehe, ik wist het wel hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het verkeerd leest.
Vreemd, een kameelstokje is echt bizar te noemen.
Doe mij eens bewerken met een zweepjequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo loop ik er ook bij u_u nee geen pics :$
[..]
met een zweepje.. werkt altijd
Leek niet zoquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond dit best een lief aanbod
Godver, weer geen pics.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo loop ik er ook bij u_u nee geen pics :$
[..]
met een zweepje.. werkt altijd
wat is er kapot aan? hele dag geen probleem, staat al de hele dag openquote:
nee hoor, ik vind het ook wel leuk om ze af en toe weg te brengenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voortaan zal ik hem wel brengen.. uitslapen zit er toch niet meer in .. kan jij eerder naar huis
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe mij eens bewerken met een zweepje
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godver, weer geen pics.
Dan maar gaan fappen op je fb.
quote:
ssssstquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godver, weer geen pics.
Dan maar gaan fappen op je fb.
Hij zegt dat ik 1 bericht in mijn postvak heb, maar dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wat is er kapot aan? hele dag geen probleem, staat al de hele dag open
[..]
nee hoor, ik vind het ook wel leuk om ze af en toe weg te brengen
quote:
mobiele app? of de website zelf?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik 1 bericht in mijn postvak heb, maar dat heb ik niet.
[..]
Website. Hij geeft 'm eindelijk weer. Die ik overigens allang gelezen hadquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
mobiele app? of de website zelf?
Hoe hij valt.quote:
ik denk in sommige gevallen ook zeker wel jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe hij valt.Soms denk ik dat het per ongeluk is gebeurd tijdens filmen en dat ze het erin gehouden hebben, het ziet er zo echt uit.
Whehe inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe hij valt.Soms denk ik dat het per ongeluk is gebeurd tijdens filmen en dat ze het erin gehouden hebben, het ziet er zo echt uit.
Fuck yeahquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Yesss victorie.. hele dag lopen ruzie maken met belangrijk persoontje van klachten en nu heb ik toch nog gewonnen
Halloquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
Damn, als vrijgezelle dame moet ik wel weer d'r op uit gaan, anders sterf ik van eenzaamheid.
Hoeft niet. Je zegt 1 keer hier dat je vrijgezel bent en de mannen komen als vliegen op je af. Heb je alle keuze.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
Damn, als vrijgezelle dame moet ik wel weer d'r op uit gaan, anders sterf ik van eenzaamheid.
Psst, je bent langzaamquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je zegt 1 keer hier dat je vrijgezel bent en de mannen komen als vliegen op je af. Heb je alle keuze.
als je bezet bent ook vaak genoeg btw.. als vliegen op de str... potquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je zegt 1 keer hier dat je vrijgezel bent en de mannen komen als vliegen op je af. Heb je alle keuze.
quote:
Typisch dat jullie meteen weer denken dat ik een vent moet hebben. I just wanna go out and have fun!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
Je kunt ook plezier met mij beleven hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Typisch dat jullie meteen weer denken dat ik een vent moet hebben. I just wanna go out and have fun!
blauwe lucht en zon hierquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
FUCKING veel regen ineens. Maar volgens buienradar is het zo weer droog als ik weg moet
Daar dacht ik idd aan.quote:
quote:
Ik doe ook wel eens of ik jou versier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als je bezet bent ook vaak genoeg btw.. als vliegen op de str... pot
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Yesss victorie.. hele dag lopen ruzie maken met belangrijk persoontje van klachten en nu heb ik toch nog gewonnen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kunt ook plezier met mij beleven hoor
quote:
Whehequote:[..]
Ik doe ook wel eens of ik jou versier.
Maar dat kan gewoon want ik weet dat het nergens toe leidt.
Ik heb een kloon account, een vrouwenaccount.
Iedere keer benaderd worden door mannen.
FOK!kers.
Ow, ok.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Typisch dat jullie meteen weer denken dat ik een vent moet hebben. I just wanna go out and have fun!
dat mag hoor.. ondanks de sitch is het natuurlijk altijd vleiendquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik doe ook wel eens of ik jou versier.
Maar dat kan gewoon want ik weet dat het nergens toe leidt.
Ik heb een kloon account, een vrouwenaccount.
Iedere keer benaderd worden door mannen.
FOK!kers.
Wel met vriendlief, maar als hij z'n eigen ding gaat doen moet ik dat ook doen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ok.
En dat deed je niet eerder?
garpjequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
NEEE HEUL NIET NU.
ik wil droog naar huis, had vanmorgen al druppels genoeg
nou.....quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
Ik werd tot nu toe weinig benaderd door mannelijke FOK!kers, maar ik heb ook nauwelijks foto's gepost, dan heb je er wel minder last van.
Volgens buienradar kan het niet eens regenen bij julliequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
NEEE HEUL NIET NU.
ik wil droog naar huis, had vanmorgen al druppels genoeg
Best logisch tochquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
Ik werd tot nu toe weinig benaderd door mannelijke FOK!kers, maar ik heb ook nauwelijks foto's gepost, dan heb je er wel minder last van.
Jij deed het ook voordat ik één onduidelijke foto plaatste. Wat zegt dat over jou?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens buienradar kan het niet eens regenen bij jullie
[..]
Best logisch toch
Ik ben ook maar weinig benaderd door mannelijke FOK!kers na het plaatsen van een paar foto's hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
quote:
geloof me als het er niet is dan kan het juistquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens buienradar kan het niet eens regenen bij jullie
Hoe deed hij dat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat mag hoor.. ondanks de sitch is het natuurlijk altijd vleiend
ik werd laatst zelfs versierd door een jochie van 13 ofzo![]()
best schattig
mja soms is het wel heeeeeeeeeel erg ja
Ok, moet je zeker doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel met vriendlief, maar als hij z'n eigen ding gaat doen moet ik dat ook doen!
Mwah, iedereen weet dat je van de meisjes bent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.....
ook niet altijd hoor.. gelukkig nu al een tijdje geen "last" meer van
Wees blij...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben ook maar weinig benaderd door mannelijke FOK!kers na het plaatsen van een paar foto's hoor
Dat ik wanhopig ben?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij deed het ook voordat ik één onduidelijke foto plaatste. Wat zegt dat over jou?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ik wanhopig ben?
Dat je mij een leuk persoon lijkt
nou.. het ging ongeveer zoquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe deed hij dat?
[..]
Ok, moet je zeker doen natuurlijk.
[..]
Mwah, iedereen weet dat je van de meisjes bent.
Ik geloof het nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
geloof me als het er niet is dan kan het juist
Ben ikquote:
SSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof het niet
[..]
Whehe, vind je het gek met foto's in KPD
Awwwww, lief.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. het ging ongeveer zo
hij fietste daar.. schreeuwde: "HEYYY LEKKER DING JE BENT MOOI"
ik: "ik ben 26 kleintje, fiets door"
volgende dag:
hij: kijkt eerst heel moeilijk en enigszins verlegen* "IK VIND JE NOG STEEDS HEEL MOOI HOOR"
No, i'm seriousquote:
Whahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgende dag:
hij: kijkt eerst heel moeilijk en enigszins verlegen* "IK VIND JE NOG STEEDS HEEL MOOI HOOR"
Lola porn?quote:
Whehehe. Baas in wording.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgende dag:
aandacht is aandacht tochquote:
ik moet zeggen dat ik m wel schattig vond.. normaal heb ik t niet zo op kindertjes en al helemaal niet van die leeftijdquote:
Dat vind ik altijd zo slecht ... Ook meisjes die homo's denken te bekeren met een BJ.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh en kaneel.. dat maakt echt niet iedereen uit hoor.. van die jongens die denken je wel even te bekeren en dat soort praat
en fera![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk toch niet in KPD, niks voor mij. Maar als ik dit hoor krijg ik toch de neiging om me aan te melden.quote:
slaat toch ook als een geslachtsdeel op een drumstel jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo slecht ... Ook meisjes die homo's denken te bekeren met een BJ.
Owja, ik vergeet altijd dat er ook nog primitieve barbaren rond mogen lopen hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh en kaneel.. dat maakt echt niet iedereen uit hoor.. van die jongens die denken je wel even te bekeren en dat soort praat
en fera![]()
![]()
![]()
![]()
Goed weekendquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
aandacht is aandacht toch?
ik stap op de fiets.
bye allemaal
alvast een fijn weekend als ik u allen niet meer spreken mocht.
niet alleen hier.. hier in t dorp ook bijna alleen maarquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, ik vergeet altijd dat er ook nog primitieve barbaren rond mogen lopen hier.
Inb4 bewonen van je holletje grapjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet alleen hier.. hier in t dorp ook bijna alleen maar.. stelletje holbewoners
Ik ga over een paar maanden weg uit dit dorp vol ouwe vellen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet alleen hier.. hier in t dorp ook bijna alleen maar.. stelletje holbewoners
Ouwe vellen heb je overalquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga over een paar maanden weg uit dit dorp vol ouwe vellen.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 bewonen van je holletje grapjes.
you go girlquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga over een paar maanden weg uit dit dorp vol ouwe vellen.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
BAM weekend![]()
Tijd om naar de dealer te gaan en dan zu hause.
>Mfw ^quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"not even a little o for you tonight buddy"
Ja, maar hier gaat er elke week wel iemand dood ... Zegt toch wat over de gemiddelde leeftijd.quote:
Dag Cinnamon.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga even foerageren. Tot later allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |