Ja dat was MeneerLogica aka Mr.Logic.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En iemand anders ging brownies bakken en daar het hele weekend mee doen. Een vrouw (ik dacht Samzz). Dat herinner ik me, omdat ik niet wil geloven dat een vrouw een heel weekend met verse brownies kan doen.
Neehee, nog iemand (dacht ik...)quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat was MeneerLogica aka Mr.Logic.
Lola ging wel iets bakken, maar ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neehee, nog iemand (dacht ik...)
Neequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iets, voor anderen, en misschien voor zichzelf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola ging wel iets bakken, maar ik weet niet wat.
Logica aan de brownies idd, en Lola... idd, ging ook iets bakken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Correctquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets, voor anderen, en misschien voor zichzelf.
Waarom wil jij zo graag lezen dat ik brownies ga bakkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef stbabylon het volgende:
Samzz, jij moet ook brownies gaan bakken, dan heb ik weer gelijk
Hij denkt dat vrouwen geil worden van chocola en hij wilt dat jij geil word?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag lezen dat ik brownies ga bakken?
Neeneequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ging aan de brownies idd en lola ging een appeltaart bakken voor cry
Kan ze dalijk gelijk haar stoel weer vervangen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij denkt dat vrouwen geil worden van chocola en hij wilt dat jij geil word?
Maak ze nu! Dan kom ik er met anderhalf uur 1 ophalenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neenee
Ik dacht meer aan dit: http://allrecipes.nl/recept/1782/chocolade-biscotti.aspx
Mwoa, die mag je ook wel voor mij bakkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neenee
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ze dalijk gelijk haar stoel weer vervangen.
Wel eens gehoordquote:
Dat is niet iets wat ik perse wil, maar het zit nu wel in mijn hoofd, en het is makkelijker als de realiteit wordt getrokken met mijn denkbeeldquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag lezen dat ik brownies ga bakken?
Heb de spullen niet voor in huisquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maak ze nu! Dan kom ik er met anderhalf uur 1 ophalen
Dat lijkt me nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij denkt dat vrouwen geil worden van chocola en hij wilt dat jij geil word?
Ow yumquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neenee
Nee, sorry. Geen bakspul in huis en er ook geen zin inquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat ik perse wil, maar het zit nu wel in mijn hoofd, en het is makkelijker als de realiteit wordt getrokken met mijn denkbeeld
Ik heb ook liever dat er in realiteit getrokken wordt dan in mijn gedachtenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat ik perse wil, maar het zit nu wel in mijn hoofd, en het is makkelijker als de realiteit wordt getrokken met mijn denkbeeld
I dunnoquote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neenee
Geen op maat gemaakte jurk meer dus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG!! Geheel onverwacht heb ik n jurk gekocht! Hij is zo onwijs mooi!! Totaal anders dan wat ik had bedacht! Maar ik heb n jurk![]()
En ja ik moest huilen!!
Gaafquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG!! Geheel onverwacht heb ik n jurk gekocht! Hij is zo onwijs mooi!! Totaal anders dan wat ik had bedacht! Maar ik heb n jurk![]()
En ja ik moest huilen!!
Omdat het vrijdagmiddag isquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zou ik in hemelsnaam willen dat iemand hier geil wordt. Wat is daar het praktisch nut van?
Dan is het de goedequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En ja ik moest huilen!!
Helemaal niks. Daarom ook mijn antwoord.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zou ik in hemelsnaam willen dat iemand hier geil wordt. Wat is daar het praktisch nut van?
Ik neuk gewoon (hoewel, laatste keer seks was hand/mond werkquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat er in realiteit getrokken wordt dan in mijn gedachten
Wij begrijpen elkaar tenminstequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niks. Daarom ook mijn antwoord.
Zekerquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar tenminste
Wie doet me watquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tering Babs, wel lekker op dreef jij
Eensquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neuk gewoon (hoewel, laatste keer seks was hand/mond werk)
Niks.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat schiet IK er mee op dat Samzz geil is?
Check mijn laatste notequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
Ghihihi, zal ik mijzelf gaan reporten/noten
De jurk die op maat gemaakt zou worden is heel anders dan degene die ik nu gekocht heb, Ik had deze aan, en wilde hem nooit meer uit, dan is iedere andere jurk nooit meer goed genoegquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Maar waarom een jurk kopen als er 1 op maat gemaakt word ?
[..]
Omdat het vrijdagmiddag is
Goed idee. Ik heb nieuwe verf, ik ga verder schilderenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga maar eens weekend houden. Aju
Plu
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga maar eens weekend houden. Aju
Plu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |