Ik wist dat dit zou gebeurenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:12 schreef Fopje het volgende:
LompeHork het is tijd voor een incontinentieslip, je worst lekt![]()
[ afbeelding ]
Na 2 dagen:
[ afbeelding ]
Nog geen zichtbare resultaten. Maar die stank... de fuck![]()
Viespeukquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wist dat dit zou gebeurenworsten gaan altijd lekken!
Als je ze niet dan niet schoonmaakt, gaan ze schimmelen. Had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wist dat dit zou gebeurenworsten gaan altijd lekken!
Elke dag maak ik een foto, heb hem net gemaakt. FF uploadenquote:
Het stinkt echt te erg daar in dat bakje..quote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef kawa4 het volgende:
curry en kartoffel salade, houden goed stand moet ik zeggen.
maar die vis kan toch ook niet meer zomers ruiken of wel.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het stinkt echt te erg daar in dat bakje..
Jammer dat je dat niet op internet kan zetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het stinkt echt te erg daar in dat bakje..
Ik moest binnensmonds braken van die worst.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:16 schreef Fopje het volgende:
Na 3 dagen:
[ afbeelding ]
Heb het idee dat de curry begonnen is, maar dat weet ik niet zeker. Er zit in ieder geval iets in![]()
Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef LompeHork het volgende:
Zou die vis niet gaan krimpen na een aantal dagen?
Weerspiegeling van de luchtquote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef Nestalgie het volgende:
Is er iemand in de curry klaargekomen?
dat is zo 2010.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef Fopje het volgende:
Kijk in de OP hoe LompeHork zijn worst van roze naar wit veranderd
Mis ik iets?quote:
Nee sorry haha. Dacht het gisteren ook te zien. Maar de structuur van de curry is iig niet meer wat het geweest wasquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee sorry haha. Dacht het gisteren ook te zien. Maar de structuur van de curry is iig niet meer wat het geweest was
Stel je niet zo aan, fopje moet door al die gore stank foto's makenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin al langzaam misselijk te worden van de foto
de mazzelaarquote:Op donderdag 20 september 2012 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, fopje moet door al die gore stank foto's maken
De curry gaat ook goedquote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef LookAtMe het volgende:
de kartoffelsalade wordt ook steeds witter en de haring steeds groeniger
zeg je alleen maar omdat die van jou isquote:
ben er bijquote:Op donderdag 20 september 2012 20:27 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat die van jou is![]()
nee maar bij die is het moeilijk te zien ook door de weerspiegeling van de lucht
Pff.. die zooi zit helemaal vol met concerveermiddelen. Dat ziet er na een maand in de schimmelpot nog net zo smakelijk uit als nuquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:53 schreef Bieks het volgende:
Eerlijk he als je dit niet eens kan winnen met filet americain dan ben je echt kapot matig.
De haring heeft een goede kans, maar die is ingezouten, en waneer goed schoongemaakt blijft die redelijk lang liggen. Ik denk de aardappelsalade als eerst o9nherkenbaar, tot het hele bakje m,et een alag schimmel is besekt. en dan gaat het interresant wordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
Pff.. die zooi zit helemaal vol met concerveermiddelen. Dat ziet er na een maand in de schimmelpot nog net zo smakelijk uit als nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |