Je eetlust zal weg zijn als je hem ruikt denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent een schimmelpot?
Verder zou ik die haring nog opeten
Ik gok van wel maar ja gewoon proberen toch je leeft maar 1 keer #YOLOquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:04 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Je eetlust zal weg zijn als je hem ruikt denk ik.
Maaginfectie boeie yoloquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik gok van wel maar ja gewoon proberen toch je leeft maar 1 keer #YOLO
Ik wist dat dit zou gebeurenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:12 schreef Fopje het volgende:
LompeHork het is tijd voor een incontinentieslip, je worst lekt![]()
[ afbeelding ]
Na 2 dagen:
[ afbeelding ]
Nog geen zichtbare resultaten. Maar die stank... de fuck![]()
Viespeukquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wist dat dit zou gebeurenworsten gaan altijd lekken!
Als je ze niet dan niet schoonmaakt, gaan ze schimmelen. Had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wist dat dit zou gebeurenworsten gaan altijd lekken!
Elke dag maak ik een foto, heb hem net gemaakt. FF uploadenquote:
Het stinkt echt te erg daar in dat bakje..quote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef kawa4 het volgende:
curry en kartoffel salade, houden goed stand moet ik zeggen.
maar die vis kan toch ook niet meer zomers ruiken of wel.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het stinkt echt te erg daar in dat bakje..
Jammer dat je dat niet op internet kan zetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het stinkt echt te erg daar in dat bakje..
Ik moest binnensmonds braken van die worst.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:16 schreef Fopje het volgende:
Na 3 dagen:
[ afbeelding ]
Heb het idee dat de curry begonnen is, maar dat weet ik niet zeker. Er zit in ieder geval iets in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |