Pff.. die zooi zit helemaal vol met concerveermiddelen. Dat ziet er na een maand in de schimmelpot nog net zo smakelijk uit als nuquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:53 schreef Bieks het volgende:
Eerlijk he als je dit niet eens kan winnen met filet americain dan ben je echt kapot matig.
De haring heeft een goede kans, maar die is ingezouten, en waneer goed schoongemaakt blijft die redelijk lang liggen. Ik denk de aardappelsalade als eerst o9nherkenbaar, tot het hele bakje m,et een alag schimmel is besekt. en dan gaat het interresant wordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
Pff.. die zooi zit helemaal vol met concerveermiddelen. Dat ziet er na een maand in de schimmelpot nog net zo smakelijk uit als nu
schimmels houden niet zo van zoutenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:21 schreef smitjew het volgende:
denk toch haring omdat het niet op het land hoort.
Het is dan ook een idee van jou. Dat wordt nooit iets.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
kartoffelsalat gaat hem iig niet worden
In ieder geval hebben we de Duitse maaltijdcombo wel gemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
kartoffelsalat gaat hem iig niet worden
Dat wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In ieder geval hebben we de Duitse maaltijdcombo wel gemaakt.
Stem op dir poll op curry dan!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:40 schreef Fopje het volgende:
Hmm ik weet het niet, ik denk de curry!
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]als ik thuis ben gaat die mijn fobo in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |