Danquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef Karina het volgende:
Yvon Jaspers en wat er met haar mag gebeuren kan ik denk ik niet posten hierMaar ik zat me in ieder geval gisteren weer helemaal rot aan haar te ergeren, voor mij kandidaat 1 voor de volgende serie, mocht die er komen.
En qua wel leuk om naar te kijken, Dan Karatyin zwembroek.
Hij is alvast héél goed in vallen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond Hero Brinkman wel een goedeDie kan na z'n enorme faal wel wat nieuwe publiciteit gebruiken
Iets met wel of niet het bad vullen of de aggregatietoestand van het water?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef Karina het volgende:
Yvon Jaspers en wat er met haar mag gebeuren kan ik denk ik niet posten hier
In die trant jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Iets met wel of niet het bad vullen of de aggregatietoestand van het water?
Nah, gewoon vullen dat bad, tot een diepte van vijf centimeter.quote:
Kunnen we hem alsnog niet nog een keer plat zien gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:40 schreef mirannie het volgende:
Echt jammer dat Jody niet meedoet, hij was veruit de beste... Eerst al dat gezeik dat ie niet door was, toen na alle klachten was er alsnog een wild card in het leven geroepen en nu dan alsnog geblesseerd. Het is niet eerlijk!
Yuri en hoe heet ie... Dirk vond ik beter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:40 schreef mirannie het volgende:
Echt jammer dat Jody niet meedoet, hij was veruit de beste... Eerst al dat gezeik dat ie niet door was, toen na alle klachten was er alsnog een wild card in het leven geroepen en nu dan alsnog geblesseerd. Het is niet eerlijk!
Misschien mag Patty nu weer meedoen met wildcard #2quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kunnen we hem alsnog niet nog een keer plat zien gaan.
Zie ik het toch weer wat positiever in! Dank je!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien mag Patty nu weer meedoen met wildcard #2
En dit heb ik vaker bij dit soort Sterrenslag Extreme Edition-achtige programma's van SBS.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yuri en hoe heet ie... Dirk vond ik beter.
Gerard Joling had er ook last van, het heeft twee afleveringen geduurd voor ie "raynor arkenbout" kon benoemen zonder zich eerst te vergissen of heel hard te moeten nadenkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zie ik het toch weer wat positiever in! Dank je!
[..]
En dit heb ik vaker bij dit soort Sterrenslag Extreme Edition-achtige programma's van SBS.
Nou, het is hem vergeven. Wist tot dit programma ook niet van het bestaan van de beste man.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gerard Joling had er ook last van, het heeft twee afleveringen geduurd voor ie "raynor arkenbout" kon benoemen zonder zich eerst te vergissen of heel hard te moeten nadenken
En dan hopen dat ze haar badpak verliestquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef kwiwi het volgende:
Misschien mag Patty nu weer meedoen met wildcard #2
Ik zou m'n zicht graag nog wat langer dan vandaag houdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze haar badpak verliest![]()
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
*Mental image*quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die laatste zin ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef tong80 het volgende:
Jody Bernal houdt mogelijk blijvende gehoorschade over aan een verkeerde duik in het zwembad. De 30-jarige zanger kwam tijdens de training voor het SBS-schoonspringprogramma Sterren Springen verkeerd neer, waar hij een gat in zijn trommelvlies en een beschadigd slakkenhuis aan overhield.
"Ik zag het water te laat en klapte keihard met mijn rechteroor op het water", vertelde Bernal vrijdagavond in RTL Boulevard. "Vanochtend ben ik naar de dokter gegaan en die zag meteen dat mijn trommelvlies naar de knoppen was."
"Het is wel zo dat het zichzelf herstelt en dat heeft drie à vier weken de tijd nodig. Dan ga ik een gehoortest doen en kijken of mijn gehoor oké is en of het niet blijvend letsel is", vervolgt de zanger, die 'op dit moment niet optimaal' hoort.
"Toen schrok ik wel, toen hij zei dat we over drie, vier weken weer terug moesten komen om opnieuw te laten checken of mijn gehoor echt zodanig beschadigd is", geeft hij toe.
Bernal trainde voor de finale van Sterren Springen, die zaterdag plaatsvindt. Hij moet de eindstrijd aan zich voorbij laten gaan. SBS trommelt geen vervanger op voor de zanger.
quote:
Die is niet kapot te krijgen zeg.quote:Patty gaat weer springen.
Publieksfavoriet Patty Brard gaat morgen alsnog van de duikplank in het programma Sterren Springen.
Patty Brard zal morgenavond haar comeback maken in het programma Sterren Springen. "Ik maak voor de zieke, 6-jarige ’Ridder Reinout’ een comeback om geld in te zamelen”, vertelt de zangeres, die vorige week ondanks veel publieksstemmen door de jury naar huis werd gestuurd.
Patty vertelt: "Voor hem wilde ik me dolgraag nog een keer opladen een sprong wagen. Reinout lijdt aan een zeldzame vorm van kinderkanker waarvoor hij in Amerika zou moeten worden behandeld om zijn levenskansen te vergroten.”
"Om hem daarmee te helpen, schraap ik al mijn moed bij elkaar en ga ervoor. De opbrengst van alle stemmen gaat naar het goede doel. Aanvullend veil ik al mijn badkleding voor hem via mijn site.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |