Nee hoor, wat je niet hebt gaat ook niet stuk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef espri het volgende:
[..]
ah dus alleen de zin is bij jou stuk
Heb ooit eens tijdens een bui mijn ramen open laten staan en geloof me: stofzuigen werkt beter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef Sneezeechu het volgende:
Daar heb je regen voorEn een auto stofzuigen is dat nodig?
Stuur je auto eens de sloot in dat werkt pas goed geloof mequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb ooit eens tijdens een bui mijn ramen open laten staan en geloof me: stofzuigen werkt beter.
en toen stikte ik bijna in m'n broodje knakworstquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:30 schreef Sneezeechu het volgende:
Voor de ouwe lullen van Papabear, Rucky en Pulver
stond er ook al in het vorige deelquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
en toen stikte ik bijna in m'n broodje knakworst
Klopt daar heb ik niks mee te makenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:41 schreef espri het volgende:
[..]
stond er ook al in het vorige deel
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:30 schreef Sneezeechu het volgende:
ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:41 schreef espri het volgende:
[..]
stond er ook al in het vorige deel
Been there, done that en nu moet je mij weer geloven: Het helpt niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Stuur je auto eens de sloot in dat werkt pas goed geloof me![]()
Oude kennis van mij toevallig ook een gloednieuwe Range Rover had hem een dag vers van de dealer echt...quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Been there, done that en nu moet je mij weer geloven: Het helpt niet.
Kostte mij 17.000 euro en hij werd er alleen maar viezer van.
Heb ik er langer over gedaan, 4 maanden oud wassie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oude kennis van mij toevallig ook een gloednieuwe Range Rover had hem een dag vers van de dealer echt...
ai echt dubbel pijnlijk danquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb ik er langer over gedaan, 4 maanden oud wassie.
Lullige was: Het was mijn lesauto dus inkomsten gingen ook ff omlaag.
die heb je echt wel nodig ja, heb ik ook maar vooral als je les geeft, er kan altijd wel een schuiver gebeurenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:57 schreef vannelle het volgende:
Was trouwens wel blij met mijn allrisk verzekering!
Dat is een stuk minder als dat gebeurtquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb ik er langer over gedaan, 4 maanden oud wassie.
Lullige was: Het was mijn lesauto dus inkomsten gingen ook ff omlaag.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:10 schreef vannelle het volgende:
Blijkbaar was ik een groter gevaar dan m'n leerlingen.
Leerling(e) heeft nog nooit een ongeluk gemaakt al had dat wel gekund. Alleen zat ik toen wél op te letten en kon meerdere keren ellende voorkomen.
Dan ga je zelf rijden zónder leerling en dan is het ontspannen, je hoeft niet zo veel meer op te letten. FOUT!
Zal vertellen wat er fout ging want die vraag komt toch wel:
Zwaar vermoeid in de auto stappen en niet alert zijn.
Met 140 links de vangrail in, wakker schrikken en terug sturen.
Resultaat: Rechts over de vangrail heen, over een sloot en 2 bomen geraakt.
Die 2e was echt kut, je bent aan het glijden en je ziet het aankomen en je kunt niks doen.
Dus "Ach welja, doe die ook maar."
Auto was redelijk kapot maar ik niet, kleine teen gebroken en een allejezus grote blauwe plek van de gordel.
Je kunt het slechter treffen......
Heb er gewoon 1 die extreem veel van me houdt en heel zuinig op me is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:12 schreef espri het volgende:
[..]je hebt meer dan 1 engeltje op je schouder gehad
Dat engeltje heeft ook eens op mijn schouder gezeten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:12 schreef espri het volgende:
[..]je hebt meer dan 1 engeltje op je schouder gehad
Die zit toch thuis ipv op je schouder.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb er gewoon 1 die extreem veel van me houdt en heel zuinig op me is.
Maar ben daar idd heel goed uit gekomen!
Vertel es?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat engeltje heeft ook eens op mijn schouder gezeten.
Hier ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat engeltje heeft ook eens op mijn schouder gezeten.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
en toen stikte ik bijna in m'n broodje knakworst
Letterlijk een boom omgenaaid op hoge snelheidquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij mag ook vertellen, zelf heb ik nog wel meer verhalen.
gelukkig had je niets, maar sowieso, hard aan komen rijden door die bmw terwijl verkeerslichten het niet doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef Rucky het volgende:
Een kruising waar de stoplichten het niet deden. Wij moesten rechtdoor met een Suzuki alto. Wij staken over en ineens komt er een BMW met een noodgang vanuit het niets de kruising op. Wij boorden gelukkig in hem want als hij ons geramd had dan was het niet zo goed afgelopen. De moeder van één van mijn vrienden (zij reed) heeft wel een nachtje voor de zekerheid in het ziekenhuis gelegen.
Bijde auto's waren totall los.
Pratend over mazzel wat eigen domheid gelukkig overwint:quote:
Ook met de auto?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:27 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Letterlijk een boom omgenaaid op hoge snelheid
wow, hier kreeg ik een kriebel in mn buik van, doodengquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Pratend over mazzel wat eigen domheid gelukkig overwint:
Ik werkte in de staalbouw en een bepaalde balk was moeilijk te monteren, ben onder een balk in de buurt gaan hangen om de bouten op hun plek te kunnen zetten en vast te draaien.
Maar goed, daar hang je dan, kwam niet meer op de balk dus heb een collega gevraagd me ff te helpen.
Die tilde me weer op m'n plek, zo'n 40 meter boven de grond.
Tijd om pauze te houden dus wou mijn veiligheidsgordel los maken maar dat ging niet. Heb al die tijd gewoon niet vast gezeten zonder dat ik het besefte.![]()
En ja, dat is enorm stom, heeft niks met stoer te maken. Gewoon dom.
Gevaar van automatisme denk ik.
Voor de kruising is er een bocht waar die BMW uitkwam maar hij kwam letterlijk uit het niets opdagen. We hadden wel mazzel dat er al een ziekenwagen terplekke was want die kwam net terug van een ritje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:27 schreef espri het volgende:
[..]
gelukkig had je niets, maar sowieso, hard aan komen rijden door die bmw terwijl verkeerslichten het niet doen
Best heftig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef Rucky het volgende:
Een kruising waar de stoplichten het niet deden. Wij moesten rechtdoor met een Suzuki alto. Wij staken over en ineens komt er een BMW met een noodgang vanuit het niets de kruising op. Wij boorden gelukkig in hem want als hij ons geramd had dan was het niet zo goed afgelopen. De moeder van één van mijn vrienden (zij reed) heeft wel een nachtje voor de zekerheid in het ziekenhuis gelegen.
Bijde auto's waren totall los.
dat vind ik vaker van die grotere en dikkere auto,s, zijn de king of de road denken ze en gewoon gaan met die banaan en iedereen moet aan de kant voor ze.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Voor de kruising is er een bocht waar die BMW uitkwam maar hij kwam letterlijk uit het niets opdagen. We hadden wel mazzel dat er al een ziekenwagen terplekke was want die kwam net terug van een ritje.
Heb nog wel een paar verhaaltjes, weet alleen niet hoe fijn je de kriebels in je buik vindt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:32 schreef espri het volgende:
[..]
wow, hier kreeg ik een kriebel in mn buik van, doodeng
en zo gaat het vaak steeds verder he?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar verhaaltjes, weet alleen niet hoe fijn je de kriebels in je buik vindt.
Kan je wel vertellen dat ik er tegenwoordig zelf ook de kriebels van krijg, nu ik er over nadenk besef ik heel goed hoe gevaarlijk het was.
Maar toen was het stoer, net als in de hoogspanningsmasten. Niemand in je buurt deed dat maar jij wel. En dan moet je jezelf nog bewijzen tegen collega's die al zo achterlijk zijn als een seniele aap.
Ik kwam thuis en er zaten mensen op mij te wachten en die schrokken zich bijna dood zo bleek was ik. Ik zit me af te vragen hoe ik ook alweer thuis ben gebracht.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:32 schreef vannelle het volgende:
Best heftig.
Snap niet dat mensen zo met oogkleppen op kunnen rijden.
Met een auto kan mijzelf er niet veel meer van herinneren. Dus nee niet echt mazzel van gehad in een flauwe bocht op hoge snelheid auto begint te schuiven zo tegen een boom op. Uiteindelijk op een berghelling hebben ze mij terug gevonden lag tientallen meters van het wrak af. Een keer nooit meer... als het even kan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ook met de auto?
En zelf mazzel gehad?
een mini engeltje?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, je kan maar een keer doodgaan, en op zo'n manier heb je toch mooi gratis een rouwadvertentie in de krant. Soort van...
Ik geloof niet in engeltjes. Heb er voor zover ik me kan herinneren nooit eentje op mn schouder gehad
Door het oog van de naald ben ik ook nog nooit gekropen.
Edit: toch wel een klein beetje. Onderuitgeremd met de motor en er niets aan over gehouden. Behalve een schram op mn broek en een schaafwond. En 1500 euro schade voor de rijschool. Was direct na het examen op de terugweg naar de rijschool![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:30 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik heb ook wel eens een duiveltje op mijn schouder gehad dat is ook niet grappig. Die zij tegen mij; zie je dat vliegje op je been en je luchtdrukpistool in je hand? Kobineer dat eens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, je kan maar een keer doodgaan, en op zo'n manier heb je toch mooi gratis een rouwadvertentie in de krant. Soort van...
Ik geloof niet in engeltjes. Heb er voor zover ik me kan herinneren nooit eentje op mn schouder gehad
Door het oog van de naald ben ik ook nog nooit gekropen.
Edit: toch wel een klein beetje. Onderuitgeremd met de motor en er niets aan over gehouden. Behalve een schram op mn broek en een schaafwond. En 1500 euro schade voor de rijschool. Was direct na het examen op de terugweg naar de rijschool![]()
hahahaha ik begon heel serieus te lezenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een duiveltje op mijn schouder gehad dat is ook niet grappig. Die zij tegen mij; zie je dat vliegje op je been en je luchtdrukpistool in je hand? Kobineer dat eens.![]()
En ik luisterde.
Zo gaat het idd steeds verder en het grootste gevaar is dat je zelf steeds meer dingen of situaties normaal gaat vinden waardoor je je grenzen onverantwoord verlegt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:38 schreef espri het volgende:
[..]
en zo gaat het vaak steeds verder he?
en kriebels kan ik wel aan hoor
1x is dan idd meer dan genoeg......quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:45 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Met een auto kan mijzelf er niet veel meer van herinneren. Dus nee niet echt mazzel van gehad in een flauwe bocht op hoge snelheid auto begint te schuiven zo tegen een boom op. Uiteindelijk op een berghelling hebben ze mij terug gevonden lag tientallen meters van het wrak af. Een keer nooit meer... als het even kan.
Dat was later bij Verona dacht ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:49 schreef Papabear het volgende:
[..]Wendy!!! Was altijd geweldig met Henk Spaan en Harry Vermeegen in Pisa
precies, je wordt steeds gemakzuchtiger maar op een gegeven moment houdt het wel op en komt het besef, maar dat kan dan ook net te laat zijn...quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo gaat het idd steeds verder en het grootste gevaar is dat je zelf steeds meer dingen of situaties normaal gaat vinden waardoor je je grenzen onverantwoord verlegt.
Kijk eens naar een hoogspanningsmast, zie je uit de arm groene glazen dingen. Dat zijn isolatoren om de mast niet onder stroom te zetten.
Daarlangs klommen we naar beneden om op de fase (kabel) te komen.
Gordel? Neuh, zit alleen maar in de weg. Rotding.
Mast inklimmen? Geen gordel want dat scheelt zo enorm veel tijd.
Pak je dan eens een klimpen die niet vast zit rij je naar de engelsmannen die de masten bouwden en die geef je op hun flikker, logisch toch want je had wel dood kunnen zijn zo zonder gordel.
Achteraf zwaar belachelijk maar al doende verleg je je grenzen en dat is niet per definitie ook goed.
Heb ook collega's dood zien gaan, die waren ook niet al te moeilijk.
Na zoiets doe je 2 of 3 dagen voorzichtig en voor je het weet zit je weer in het oude patroon en loop je zelf risico.
Achteraf gezien gewoon achterlijk gedrag.
Gelukkig bloedde het niet zo erg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:51 schreef espri het volgende:
[..]
hahahaha ik begon heel serieus te lezen
Meer dan genoegquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
1x is dan idd meer dan genoeg......
je bent echt gek volgens mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig bloedde het niet zo erg.
Ik heb wel een vriend op zijn flikker gegeven omdat hij me niet tegenhield.
Ik ben nu aan het "genieten" van mijn turbulente verleden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:55 schreef espri het volgende:
[..]
precies, je wordt steeds gemakzuchtiger maar op een gegeven moment houdt het wel op en komt het besef, maar dat kan dan ook net te laat zijn...
je hebt veel verschillende dingen gedaan dus, wat doe je nu als ik vragen mag?
Gelukkig ben ik nu oud en wijs.quote:
auww daar word je ook niet echt blij van zeg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het "genieten" van mijn turbulente verleden.
Ben nu officieel vrachtwagenchauffeur maar zit al lang in de ziektewet met rugklachten (2 discusprotheses) en een zenuw in mijn voet die het niet meer doet.
Dat van die zenuw is recent maar dat van mijn rug heeft zekers te weten met mijn arbeidsverleden te maken.
Wil nu mijn pootje op orde hebben en dan weer gaan rijden, thuis zitten sucks.
Afstanden rijden zal prima gaan, distributiewerk gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:02 schreef espri het volgende:
[..]
auww daar word je ook niet echt blij van zeg.
maar op de wagen lijkt me ook niet echt geschikt met een pijnlijke rug?
ja thuis zitten is ook niks, even leuk en lekker uitrusten maar ook je dagelijkse ritme raakt helemaal in de war.
ik hoop het voor je en dat het met je voet ook snel zal oplossenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Afstanden rijden zal prima gaan, distributiewerk gaat niet lukken.
Ben nog niet uitgewerkt iig, ergens is er wel een baantje voor me.
We doen hier niet aan leeftijd.quote:
Ach nee, jij telt gewoon 2x mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:15 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo te horen ben ik nog een jonkie hier
2 x 1/4quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:19 schreef espri het volgende:
[..]
ben ik wel nieuwsgierig wat daar de helft van is
1.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:19 schreef espri het volgende:
[..]
ben ik wel nieuwsgierig wat daar de helft van is
schuif nog eens een stukje hoger?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef Rucky het volgende:
Ik vind de leeftijdsverschillen best grappig, van begin 20 t/m half 40, van alles zit er tussen.
Maar een vrouw voor Rucky ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef Rucky het volgende:
Ik vind de leeftijdsverschillen best grappig, van begin 20 t/m half 40, van alles zit er tussen.
Ssst, niet iedereen hoeft te weten dat je 73 bent.quote:
Wrijf het er nog maar eens in.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar een vrouw voor Rucky ontbreekt nog.
Ook oud gereedschap is dus aanwezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ook oud gereedschap is dus aanwezigzo erg ook weer niet, ben niet antiek hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist het nog.quote:
quote:
veel plezier, ik moet nog naar Zoetermeer maar moet ook eerst nog aankledenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:40 schreef Inlognaam het volgende:
![]()
Ik ga naar de mediamarkt om een prepaidkaartje met makkelijk tel.nr te halen en naar de Action voor een kilometertellertje voor mn fiets.
Je zoekt zeker nog een schoonzoon?quote:
helaas, kids zijn al voorzienquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je zoekt zeker nog een schoonzoon?
Damn en Ireths oproep heeft ook al niets opgeleverd.quote:
zwaarder geschut in zetten, marktplaats een idee?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Damn en Ireths oproep heeft ook al niets opgeleverd.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:36 schreef espri het volgende:
maar kan terug jennen als ze willen, zitten ze bijna op mn bumper, raak ik even mijn rem aan.... oke ook niet goed natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Jij zou goed in mijn inboedel passen
Nieuw likje verf doet wonderenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:23 schreef espri het volgende:
[..]alleen ik ben niet meer bij te schaven ben ik bang
pfffff op 10 seconden na was ik bij de auto....quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:54 schreef Rucky het volgende:
Het is bijna weekend en dus begint het maar alvast te regenen.
ligt er aan welke kleurquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nieuw likje verf doet wonderen
Wel eerst plamuren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nieuw likje verf doet wonderen
Hoogglans wit met twinkelgroene flakes erin?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef espri het volgende:
[..]
nee dat toont echt "oud"
och jeetje waarom begon ik er weer over....
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hoogglans wit met twinkelgroene flakes erin?
gebakken aardappeltjes, kipkluifjes, sla, mexico melangequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef espri het volgende:
wat schaft de pot vandaag?
(onderwerp ontwijken)
Pizza had als ontbijt huzarensalade met cordon bleuquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef espri het volgende:
(onderwerp ontwijken)
klinkt goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes, kipkluifjes, sla, mexico melange
Neem maar soep, dat hoef je niet te kauwen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef espri het volgende:
(onderwerp ontwijken)
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neem maar soep, dat hoef je niet te kauwen.
pizza als ontbijt? hoe kom je daar nou op?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Pizza had als ontbijt huzarensalade met cordon bleu
Ik zal me weer gedragen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:34 schreef espri het volgende:
[..]zo kom je nooit aan een etentje hoor
Nee dat is avondetenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:35 schreef espri het volgende:
[..]
pizza als ontbijt? hoe kom je daar nou op?
Dat klopt met een huzarensaladequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef espri het volgende:
[..]
dan had je de cordon bleu als ontbijt?
heb je nachtdiensten soms dat je het omdraait of het is gewoon zo voor jou?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat klopt met een huzarensalade
Wisselt weken eet ik weinig en dan heb ik een week dat ik alles opeet wat in mijn weg komt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:38 schreef espri het volgende:
[..]
heb je nachtdiensten soms dat je het omdraait of het is gewoon zo voor jou?
oke dan, raak je daar niet heel erg van in de war?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wisselt weken eet ik weinig en dan heb ik een week dat ik alles opeet wat in mijn weg komt.
Dat weer niet maar er mag langzaamaan wel wat gewicht vanaf. Alleen als het zo wisselt zoals nu werkt dat niet echt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef espri het volgende:
[..]
oke dan, raak je daar niet heel erg van in de war?
ik bedoel je spijsvertering en je trek?
nee dan zal je wat meer geregeld moeten eten als je wat af wilt vallen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat weer niet maar er mag langzaamaan wel wat gewicht vanaf. Alleen als het zo wisselt zoals nu werkt dat niet echt.
Kloptquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef espri het volgende:
[..]
nee dan zal je wat meer geregeld moeten eten als je wat af wilt vallen.
is ook moeilijk hoor, ik eet wel geregeld en heb nooit moeite hoeven doen om slank te blijven totdat ik stopte met roken en, daar gaan we weer,quote:
Ben ooit eens gestopt met roken geweest nou toen kwam ik als een dolle bij nu rook ik trouwens weerquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef espri het volgende:
[..]
is ook moeilijk hoor, ik eet wel geregeld en heb nooit moeite hoeven doen om slank te blijven totdat ik stopte met roken en, daar gaan we weer,als je wat ouder wordt, is het ook lastiger om niet teveel aan te komen.
Voorgerecht: Croky satechips.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef espri het volgende:
(onderwerp ontwijken)
Ohja, die ga ik zo nog even inslaan. Bij de AH: 2 voor de prijs van 1 dus ik ga erwtensoep halen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neem maar soep, dat hoef je niet te kauwen.
bekend iets he? je wilt wat in je handen hebben dus pak je wat te eten of snoep, als je stopt met roken, proef en ruik je weer hoe lekker andere dingen zijn dus dan eet je snel te veel, bekend ook hierquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ben ooit eens gestopt met roken geweest nou toen kwam ik als een dolle bij nu rook ik trouwens weer
haha ook al geen "normale"maaltijd, ik zou dat zo voor een weekendje kunnen maar langer niet hoor, ik kook zelfs in de weekenden maar ook omdat ik het best leuk vindquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voorgerecht: Croky satechips.
Nagerecht: appelkruimelvlaai.
Dat gaat 'm hier worden. De satechips is bijna op.
Dat krijg je als er geen vrouw en kinderen zijn om voor te zorgen en je zelf moet koken. Daar heb ik nu geen zin in en op een gegeven moment dan wordt je echt gemakzuchtig en eet je gewoon wat je voorhanden hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:20 schreef espri het volgende:
[..]
haha ook al geen "normale"maaltijd, ik zou dat zo voor een weekendje kunnen maar langer niet hoor, ik kook zelfs in de weekenden maar ook omdat ik het best leuk vind
Ben je al begonnen met opruimenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat krijg je als er geen vrouw en kinderen zijn om voor te zorgen en je zelf moet koken. Daar heb ik nu geen zin in en op een gegeven moment dan wordt je echt gemakzuchtig en eet je gewoon wat je voorhanden hebt.
GIsteren een vlaai gehaald, daar heb ik de helft al van op en de andere helft dus nog niet. Vanmiddag een zak chips, die is nu net op. Blijft de vlaai over. Zometeen stukje nemen.
Vanavond ga ik erwtensoep halen bij de AH (2=1) dus dat zal ik morgen wel eten.
ok en daar heb je wel of geen contact mee?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef Inlognaam het volgende:
Een heel klein beetje. Maar redelijk rap alweer gestopt; weet echt niet waar ik moet beginnen
Veel van de zooi is namelijk van mn broer
mijn kids zijn ook al een tijdje de deur uit hoor en zijn nu dus weer met zn tweeen, maar ook als mn vriend overwerkt of op zakenreis is, dan kook ik voor mezelf. juist omdat de verleiding van ff makkelijk doen zo op de loer ligt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat krijg je als er geen vrouw en kinderen zijn om voor te zorgen en je zelf moet koken. Daar heb ik nu geen zin in en op een gegeven moment dan wordt je echt gemakzuchtig en eet je gewoon wat je voorhanden hebt.
GIsteren een vlaai gehaald, daar heb ik de helft al van op en de andere helft dus nog niet. Vanmiddag een zak chips, die is nu net op. Blijft de vlaai over. Zometeen stukje nemen.
Vanavond ga ik erwtensoep halen bij de AH (2=1) dus dat zal ik morgen wel eten.
bij het beginquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef Inlognaam het volgende:
Een heel klein beetje. Maar redelijk rap alweer gestopt; weet echt niet waar ik moet beginnen
Veel van de zooi is namelijk van mn broer
2x zelfsquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:30 schreef espri het volgende:
[..]
bij het beginmaar er is je hulp geboden he? (hopelijk niet ergens in verwegistan dan)
neequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:31 schreef espri het volgende:
[..]
precies belle, we blijven het niet zeggen, he?
Een groot verschil: jij vind koken leuk. Ik zie het meer als eens soort van noodzakelijk iets. Ik heb er het geduld niet (meer) voor en vaak geen zin erin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:29 schreef espri het volgende:
[..]
mijn kids zijn ook al een tijdje de deur uit hoor en zijn nu dus weer met zn tweeen, maar ook als mn vriend overwerkt of op zakenreis is, dan kook ik voor mezelf. juist omdat de verleiding van ff makkelijk doen zo op de loer ligt.
Ja, en dat is hartstikke lief, maar er is er maar een die mijn zooi opruimt en dat ben ikzelfquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:30 schreef espri het volgende:
[..]
bij het beginmaar er is je hulp geboden he? (hopelijk niet ergens in verwegistan dan)
Je hebt er naar gekeken bedoel je.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, en dat is hartstikke lief, maar er is er maar een die mijn zooi opruimt en dat ben ikzelf
Maar ik ben al een beetje begonnen. Een beetje...
okquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een groot verschil: jij vind koken leuk. Ik zie het meer als eens soort van noodzakelijk iets. Ik heb er het geduld niet (meer) voor en vaak geen zin erin.
[..]
Ja, en dat is hartstikke lief, maar er is er maar een die mijn zooi opruimt en dat ben ikzelf
ja klopt, ik heb wel schik in koken, en ruim jij nou maar eens je eigen zooi op jonguhquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een groot verschil: jij vind koken leuk. Ik zie het meer als eens soort van noodzakelijk iets. Ik heb er het geduld niet (meer) voor en vaak geen zin erin.
[..]
O ja, laat ik de frituurpan maar eens aangooien.quote:
vette hap vind ik ook lekker hoor, kalfskroketje oeiiiii mag je me voor wakker makenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
O ja, laat ik de frituurpan maar eens aangooien.
hier ook!!quote:
klinkt helemaal niet verkeerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hier ook!!
macaroni, verse roomkaas, spekkies en als toetje een blokje kaas
Een blokje kaas als toetje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hier ook!!
macaroni, verse roomkaas, spekkies en als toetje een blokje kaas
heb geen oren gezien aan die kaasquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een blokje kaas als toetje.
Die horen 's avonds in een schaaltje naast de borrel te staan.
* Rucky heeft zijn kachel maar aangezet want het werd hier iets te koud.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb geen oren gezien aan die kaas
maar ik doe vaker dingen die niet horen
Trouwens... dat maakt de maatschappij ervan... dat het niet hoort!
Toetje: blokje kaas (echt zo klein dat het één hapje is) Dan een beetje honing erbij..
Dan heb je een lekkere afsluiter van een kaas diner
kaas ben ik ook gek op maar honing griezel ik van brrr, vind het ook stinkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:14 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Ik deed dat ook wel als ik honing en kaas in huis had en toen ik dat tegen iemand zei werd ik vreemd aangekeken.
Je vergeet kaas met knoflooksaus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:17 schreef dolfina-chica het volgende:
kaas met appelstroop
kaas met stroop (liefst op pannekoek)
kaas met honing
kaas met mosterd (saus)
kaas met honingmosterdsaus
kaas met pindakaas (op brood)
kaas met jam (aardbei op brood en dan in oven)
kaas met ham en macaroni (beetje tomatensaus of ketchup)
kaas
op pita broodjequote:
Ik heb ook nooit gehoord van de combi kaas-honing en ik kan me niet voorstellen erbij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:14 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Ik deed dat ook wel als ik honing en kaas in huis had en toen ik dat tegen iemand zei werd ik vreemd aangekeken.
Uit het vuistjequote:Op vrijdag 14 september 2012 19:17 schreef dolfina-chica het volgende:
kaas met appelstroop
kaas met stroop (liefst op pannekoek)
kaas met honing
kaas met mosterd (saus)
kaas met honingmosterdsaus
kaas met pindakaas (op brood)
kaas met jam (aardbei op brood en dan in oven)
kaas met ham en macaroni (beetje tomatensaus of ketchup)
kaas
En nou moet je ophouden.quote:
Toen bestond jij nog niet.quote:
kijk uit als je er in hapt, voel de blaar op mn lip van een keer te gulzig happenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Toen bestond jij nog niet.
* Rucky een paar kaassoufflés in de frituur mikt.![]()
Ik heb 30 jaar ervaring. lees mijn onderschrift nog eens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef espri het volgende:
[..]
kijk uit als je er in hapt, voel de blaar op mn lip van een keer te gulzig happen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb 30 jaar ervaring. lees mijn onderschrift nog eens.
ja, zag een compleet setje met dit soort kleuren...quote:
deze vind ik dan weer een beetje gruwelijk...quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!11
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:47 schreef dolfina-chica het volgende:
Druk maar op het puntje
Om één van de vier messen te pakken druk je simpelweg op het topje van het mes, waardoor je het bij het handvat kunt oppakken. Hoe ingenieus. Te koop via bijvoorbeeld Amazon voor omgerekend circa ¤ 660.
ieuw...![]()
![]()
hahaha je bent in ieder geval al goed aan het rondkijken, ben je ook binnenkort jarig dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
STRAK!!!!
Waarom was ik aant kijken?
oja... verjaardag... kadootje...
Keukenspullen
nee, ik ben zelf pas in feb. jarig, maar een dinnetje van me gaat bij haar man weg... en dus moet er weer van alles komen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:50 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha je bent in ieder geval al goed aan het rondkijken, ben je ook binnenkort jarig dan?
wel wijn en een blokje kaas op de chat dan hoor
ach jee wat rot voor dr maar wel weer lief dat je dr helpt met spulletjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik ben zelf pas in feb. jarig, maar een dinnetje van me gaat bij haar man weg... en dus moet er weer van alles komen..
(ze is al jarig geweest, maar de familie weet nog niet dat ze uit elkaar gaan, dus heb ik haar nog niets gegeven, omdat ze mag kiezen wat ze wil hebben voor nieuwe huis)
Het heeft wel watquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:49 schreef dolfina-chica het volgende:
die van erom heen vind ik grappig... 80euro![]()
maar deze vind ik te ver gaan:
[ afbeelding ]
elk jaar doen we zo origineel mogelijk qua kadootjes..quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:57 schreef espri het volgende:
[..]
ach jee wat rot voor dr maar wel weer lief dat je dr helpt met spulletjes
dat is zeker orginieel, en tattoos ik hou er wel van, weet je wat je gaat zetten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
elk jaar doen we zo origineel mogelijk qua kadootjes..
Zo krijg ik van haar een tattoo voor mijn verjaardag.. die deze maand gezet gaat worden..
Zo heb ik nog een piersing te goed...
En zo heeft zij ook nog een tattoo bon liggen van mij, voor haar verjaardag..
En nu dus vanwege haar scheiding dat ik beetje aan het rond neuzen ben om te kijken wat bij haar past..
en dan nog.. ik koop pas in overleg met haar
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:04 schreef espri het volgende:
[..]
dat is zeker orginieel, en tattoos ik hou er wel van, weet je wat je gaat zetten?
gaaf en wat een mooie gedachte erachter hoewel het ook iets triest bij zit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
komt op overgang nek naar rug...
het blad wordt met 6blaadjes... want de blaadjes staan voor: haar, mij, haar kids en onze miskramen
heb er 3.. dit wordt dus de vierde...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef espri het volgende:
[..]
gaaf en wat een mooie gedachte erachter hoewel het ook iets triest bij zit.
heb je al tattoos of wordt dit de eerste?
dit vind ik dus echt te gek he?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb er 3.. dit wordt dus de vierde...
[ afbeelding ]
Deze is nu 10jaar... Eigen ontwerp..
Bovenste dolfijntje: springt vrolijk mijn lichaam in, staat voor al het goede wat in mijn leven komt
onderste dolfijntje: sluipt stiekem mijn lichaam uit, staat voor negatieve dingen enz, mijn leven verlaten.
ook bewuste keuze qua kleuren.
Deze staat op mijn linker schouderblad
[ afbeelding ]
Engeltje... rechter pols, onderarm *binnenkant*
[ afbeelding ]
duiveltje... linker pols, onderarm *binnenkant*
bewust aan het uiteinde van ledematen... mijn hoofd en hart zitten in het midden van duiveltje engeltje, dus ik ben in balans.. en hoe ik ben, dus duiveltje/engeltje ligt aan jezelf
ik heb er zelf 2 en inderdaad met reden, vroeger nooit aan gedacht om een tattoo te laten zettenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef dolfina-chica het volgende:
al mijn tats en mijn tat ideeen hebben betekenis..
er liggen nog wat tekeningen klaar..
Die is inderdaad wel erg groot geschapenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:49 schreef dolfina-chica het volgende:
die van erom heen vind ik grappig... 80euro![]()
maar deze vind ik te ver gaan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze moet nog uitgewerkt worden, maar zo ongeveer is hem globaal, maar zoals ik al zei, ik heb nog even..zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]![]()
Die is ook wel mooi dolfie.
Ik wil denk ik nog een klein hartje ergens. Of een 'opvulling' tussen m'n tattoo's op mijn schouderbladen.. Lijkt me ook wel vet.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥![]()
![]()
En deze komt in april...
klein op mijn enkel.. links.. *engeltjes kant* alleen dan in spiegelbeeldzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]![]()
woon je in alkmaar dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:23 schreef Inlognaam het volgende:
Op een stokbroodje in de oven, en je hebt geen beleg meer nodig met extra/pittig belegen kaas. Zo lekker.
Ook Inlognaam is een echte kaaskop!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
die bovenste heb ik gehad van marmer ofzo met een soort draadje dat je kon vervangen, voor franse kaas. Dit ziet er een heel stuk meer solide uit, alleen lastig schoon te maken, of het moet in de vaatwasser kunnen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
dit lijkt mij nog wel eens wat..
[ afbeelding ]
en dit is gewoon schattigIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
*was even douchen* die zien er schitterend uit dolfi en inderdaad weer mooie betekenissen.
die met die baby is echt prachtig![]()
![]()
als ik hem deze april niet laat zien.. dan wordt het in 2016.. dan zou de kleine 5 gaan worden..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef espri het volgende:
*was even douchen* die zien er schitterend uit dolfi en inderdaad weer mooie betekenissen.
die met die baby is echt prachtig
De buddha wordt deze maand, omdat 17-09 de datum is, dat ik de kleine ben verloren, dus ook over data denk ik na..
wel grappig, want opzich zijn het gewoon leuke plaatjes.. maar goed.. er zit betekenis achterzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als ik hem deze april niet laat zien.. dan wordt het in 2016.. dan zou de kleine 5 gaan worden..
De buddha wordt deze maand, omdat 17-09 de datum is, dat ik de kleine ben verloren, dus ook over data denk ik na..
wel grappig, want opzich zijn het gewoon leuke plaatjes.. maar goed.. er zit betekenis achter![]()
![]()
Zo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
En deze komt in april...
klein op mijn enkel.. links.. *engeltjes kant* alleen dan in spiegelbeeld
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)![]()
mijn (verre) voorouders komen onder meer uit duitsland en frankrijk. Mijn eigen ouders en grootouders komen echter allemaal uit nederland (allemaal uit rotterdam zelfs). Maakt mij dat minder dan een volbloed autochtoon?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben een volbloed autochtoon. Uitstervend ras
quote:zodat het hoofd zeg maar naar voren staat, op mijn enkel
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
is het misschien een idee om hem horizontaal te spiegelen? Zodat het kindje 'rust in de engelenvleugels" zeg maar?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]zodat het hoofd zeg maar naar voren staat, op mijn enkel
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
is het misschien een idee om hem horizontaal te spiegelen? Zodat het kindje 'rust in de engelenvleugels" zeg maar?
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)![]()
nee, dat vind ik niet zo mooizondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
Dat soort data blijven je ook altijd bij natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als ik hem deze april niet laat zien.. dan wordt het in 2016.. dan zou de kleine 5 gaan worden..
wel grappig, want opzich zijn het gewoon leuke plaatjes.. maar goed.. er zit betekenis achter
Ja idd. Gewoon het babietje beneden met de vleugels er omheen. Ik vind 'm ook erg mooi
Ik moest eigenlijk aan een een snor denken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:58 schreef espri het volgende:
[..]
nee zo vind ik het meer of het kindje in het gras ligt ofzo
ik wil ook ooit nog eens een tweede tattoo.. met de voorletters van m'n kids erin verwerkt. (Y, J, G). Maar heb geen flauw idee wat mooi zou zijn .. Ze moeten wel aan elkaar verbonden zijn/met elkaar in verbinding staan (de bloedband die hen bindt). mjah, geen idee zoals gezegd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Als je een plaatje hebt dan wil ik hem wel komen aanbrengen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:00 schreef DJMO het volgende:
ik wil ook ooit nog eens een tweede tattoo.. met de voorletters van m'n kids erin verwerkt. (Y, J, G). Maar heb geen flauw idee wat mooi zou zijn .. Ze moeten wel aan elkaar verbonden zijn/met elkaar in verbinding staan (de bloedband die hen bindt). mjah, geen idee zoals gezegd.
En wat is de eerste er voor een?
Tattoo's vind ik leuk om te kijken, maar verder heb ik er niets mee. Ik hoef ze niet zo op mn eigen lichaam.
Alhoewel, laatst moest ik eraan denken dat een kindertekening op je lichaam wel grappig lijkt. Zodat je altijd tegen je kind kan zeggen dat je iets van hemt hebt dat nooit meer weggaat
En dan bedoel ik echt zo'n krastekening ofzo van een koter van 2 ofzo
Ook hoi !![]()
Een vriend heeft Calimero op zijn arm.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Inlognaam het volgende:
Tattoo's vind ik leuk om te kijken, maar verder heb ik er niets mee. Ik hoef ze niet zo op mn eigen lichaam.Hij is heel gaaf maar ik hoef ook geen tatoos op mij.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Inlognaam het volgende:
Tattoo's vind ik leuk om te kijken, maar verder heb ik er niets mee. Ik hoef ze niet zo op mn eigen lichaam.
(linker bovenarm, korte mouwen van shirts vallen er nog net overheen)Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat kost zo'n tatoo nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(linker bovenarm, korte mouwen van shirts vallen er nog net overheen)
Ik heb werkelijk geen idee.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
deze was ruim tien jaar terug 70 euro.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat kost zo'n tatoo nou eigenlijk?
Ik heb werkelijk geen idee.Ik heb er één en ik ben er trots op
mijn dolfijntjes waren 10 jaar geleden, in hongarije ... 7,50 euro
duiveltje engeltje zelfde dag laten zetten... 150 euro..
buddha wordt 50 tot 75
kruis wordt 140-200
babyengel 50zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
En wat moet het precies uitbeelden/symboliseren?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(linker bovenarm, korte mouwen van shirts vallen er nog net overheen)Ook hoi !![]()
jij doet aan zelf ontwerp he? schets jij vanuit de losse pols of combineer je alleen plaatjes van internet ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef dolfina-chica het volgende:
mijn dolfijntjes waren 10 jaar geleden, in hongarije ... 7,50 euro
duiveltje engeltje zelfde dag laten zetten... 150 euro..
buddha wordt 50 tot 75
kruis wordt 140-200
babyengel 50Ik heb er één en ik ben er trots op
Deze? helemaal niets, ik heb 'm gekozen omdat hij me aantrok in het 'standaard' afbeeldingenboek van de zaak waar ik 'm heb laten zetten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En wat moet het precies uitbeelden/symboliseren?Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat zijn beste prijzen voor een plaatje maar het is wel voor "altijd".Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Ik zat te kijken of ik er een beest ofzo in kon herkennen, maar dat lukte me niet. Vind het geen mooi ontwerp om eerlijk te zijn. De symboliek in tattoos is geloof ik het mooiste
Ook hoi !![]()
dolfijntjes zijn eigen hand..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij doet aan zelf ontwerp he? schets jij vanuit de losse pols of combineer je alleen plaatjes van internet ?
is verfijnt door tattoo artist..
Duiveltje engeltje komen van internet..
Alleen heb ik 1 van de twee gespiegeld zodat ze mijn lichaam in kunnen..
duiveltje is gespiegeld
uhh kruis is combi van 2 bestaande plaatjes:
en het engeltje is ook van internetzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
Ga maar vast beginnen met sparen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef Sneezeechu het volgende:
Als ik ooit een tattoo laat zetten weet ik wel bij wie... http://www.dragontattoo.nl/
Dat weet ik maar heb werk gezien van Greg Orie en het is gewoon een meester. Betaal liever veel en prachtwerk op mijn lijf dan dat ik er achteraf spijt van heb. En iedereen mag een tattooshop beginnen dus opletten bij wie is toch wel belangrijkquote:![]()
![]()
Dat lijkt me ook heel gaaf jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Inlognaam het volgende:
Alhoewel, laatst moest ik eraan denken dat een kindertekening op je lichaam wel grappig lijkt. Zodat je altijd tegen je kind kan zeggen dat je iets van hemt hebt dat nooit meer weggaat
En dan bedoel ik echt zo'n krastekening ofzo van een koter van 2 ofzo
klopt, ik kies wel uit waar ik heen ga.. ik doe wel voor werk..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat weet ik maar heb werk gezien van Greg Orie en het is gewoon een meester. Betaal liever veel en prachtwerk op mijn lijf dan dat ik er achteraf spijt van heb. En iedereen mag een tattooshop beginnen dus opletten bij wie is toch wel belangrijk
hongarije
vriendin kwam er vandaan, dus wist van hoe en wat..
ik zou me door bekende henk wel willen laten tatoeërenzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
doet me denken aan die groupon actie...zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
Ohhh ja dat was in die kapperszaak toch? My my my, dat was echt ergquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:24 schreef dolfina-chica het volgende:
doet me denken aan die groupon actie...
En dan is het prima heb weleens tattoo's gezien mijn godquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, ik kies wel uit waar ik heen ga.. ik doe wel voor werk..
hongarije
vriendin kwam er vandaan, dus wist van hoe en wat..
ik zou me door bekende henk wel willen laten tatoeëren
Als iets nog 50 jaar draagt dan moet het gewoon juist zijn. Zelfde met schilderijen en kunst en dat verzamel ik ook nog eens...quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zou ook liever 'teveel' betalen dan goedkoop uit te zijn en dito kwaliteit te krijgen.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ohhh ja dat was in die kapperszaak toch? My my my, dat was echt erg
![]()
![]()
![]()
Als je zou zeggen dat dat door een 5-jarige kleuter gedaan zou zijn zou ik het nog geloven ook
door het gebabbel hier over tattoo's begin ik ineens een idee te krijgen .. the life tree of de home tree uit avatar met de voorletters van mn kids erin verwerkt. lijkt me wel héél gaaf ... gaat wel een prijskaartje aanhangen als ik m volledig met schaduwen enzo wil ...Ik heb er één en ik ben er trots op
Was het maar door een 5-jarige kleuter gedaan. Dan had het tenminste nog enige waarde.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:27 schreef Ehhe het volgende:
Als je zou zeggen dat dat door een 5-jarige kleuter gedaan zou zijn zou ik het nog geloven ook
Ik heb me doodgelachen toen ik dat las. In een kapsalon, niet meekijken, geen fotoboeken met eerdere tattoos.. Wat ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Was het maar door een 5-jarige kleuter gedaan. Dan had het tenminste nog enige waarde.
Ik heb me doodgelachen toen ik dat las. In een kapsalon, niet meekijken, geen fotoboeken met eerdere tattoos.. Wat ben je dan?Kijk dan toch eens naar de website... http://novarotterdam.nl/tatoprijs.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dan nog er naartoe gaat ben je gewoon dom.![]()
Kijk, zoiets vind ik nu echt mooi.
Niet mooi, maar toch een meesterwerk:
Meer van deze Rus: http://negativekarma.ru/]Ook hoi !![]()
maar letters schijnen weer duurder te zijn om 1 of andere reden, ik heb ook een tattoo met naam eronder en ik vond dat de letters iets vervaagden maar moest zo de volle pond betalen hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Kijk dan toch eens naar de website... http://novarotterdam.nl/tatoprijs.html![]()
Als je dan nog er naartoe gaat ben je gewoon dom.![]()
Ik vind het als afbeelding wel mooi, maar als tattoo niet zoquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:36 schreef Inlognaam het volgende:
[ afbeelding ]
Meer: hiero
Ik koop wel DD kauwgom daar zit een plakplaatje bij dat vind ik goed genoeg.
ik vind die dolfies geweldig, maar voor mij hebben ze weer een betekenis, dus het is maar net wat je eigen betekenis is van afbeeldingenzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
Zeker mooi maar weer net te realistisch voor mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:36 schreef Inlognaam het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mooi, maar toch een meesterwerk:
[ afbeelding ]
Meer van deze Rus: http://negativekarma.ru/]
Dat is ook normaal wat ik weet waarom dat weer niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:37 schreef espri het volgende:
[..]
maar letters schijnen weer duurder te zijn om 1 of andere reden, ik heb ook een tattoo met naam eronder en ik vond dat de letters iets vervaagden maar moest zo de volle pond betalen hoor![]()
Je bedoelt dat het te realistisch is?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind het als afbeelding wel mooi, maar als tattoo niet zoOok hoi !![]()
Nee, weet niet precies. Misschien omdat ik niet met zoiets op mijn lijf zou willen lopen, maarja mss zijn het wel speciale mensen voor degene die ze op d'r rug heeftquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het te realistisch is?
Ik vind watercolor tattoo's ook echt heel erg mooi!♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥![]()
Een tatoo moet ergens voor staan, iets persoonlijks. Dat is wat anders dan een mooi plaatje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het te realistisch is?
Tenminste denk ik erover.
ja zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een tatoo moet ergens voor staan, iets persoonlijks. Dat is wat anders dan een mooi plaatje.
Tenminste denk ik erover.![]()
Vind ik niet. Je kan een tattoo ook gewoon hebben omdat je het een leuk/mooi plaatje vindt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een tatoo moet ergens voor staan, iets persoonlijks. Dat is wat anders dan een mooi plaatje.
Sinds elke voetjeballer zich laat vol laat zetten met plakplaatjes vind ik er geen zak meer aan.
Vroeger was het wel stoer.
Tegenwoordig vind ik het alleen maar stom staan.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!![]()
En dat bedoel ik dus met dolfies... Die staan voor mij: vrijheid.. assertief, verzorgend, lief maar benaderen op eigen risico..
Volgens mij zit ik mezelf voor een deel te beschrijven
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
Maar je vind het nu leuk/mooi hoe denk je er over 20 jaar over?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je kan een tattoo ook gewoon hebben omdat je het een leuk/mooi plaatje vindt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Je kan er meerdere betekenissen en redenen aan geven. Ik vind het een eng idee dat mijn lichaam niet meer origineel is, maar kan me toch voorstellen dat iemand z'n lichaam wilt verfraaien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zo'n realistisch iets vind ik dan wel mooi.
Weet niet, maar veel van die niet realistische plaatjes vind ik gewoon niet mooi passend? Zo, pats boem, vanuit het niets een tattoo.
Maar laat mij er maar naar kijken
Ook hoi !![]()
mijn tattoo's staan voor bepaalde fases in mijn leven..
dus je verhaal in een plaatje..
daar kan je nooit spijt van hebben over 30 jaar vind ikzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
Ik heb mijn vlindertje uitgezocht uit zo'n standaard boek bij de tattooshop, die zit nu 10 jaar op mn schouder en ik vind m nog steeds leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar je vind het nu leuk/mooi hoe denk je er over 20 jaar over?.
Daar heb ik littekens voorquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef dolfina-chica het volgende:
daar kan je nooit spijt van hebben over 30 jaar vind ik
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!![]()
Dan hadden mijn wijlen vader zijn tattoo's wel een apart verhaal denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef dolfina-chica het volgende:
daar kan je nooit spijt van hebben over 30 jaar vind ik![]()
![]()
![]()
en dan in dezelfde stijl de letters van m'n kids er in verwerkt
Ik wil ook nog heel graag eens een pinup-girl ergens getatoeëerd
ik herinneringenquote:![]()
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)![]()
ik denk dat mensen van de oudere generatie andere motivatie hadden dan nu
mijn pa werkt op zee... (deels) zijn collega's hadden ook tattoos
ik riep met mijn 6de al.. later als ik groot ben, wil ik ook plaatjes..
waarop mijn pa zei: dan moet je zeeman worden en ander asociaal
zeeman wilde ik niet worden, want ik ben meisje..
dus ik werd asociaal besloot ik al..
kwam ik later op school en juf vroeg:
"dolfie, wat wil jij later worden?"
dolfie: "asociaal"
"hoezo asociaal?"
dolfie: "nou, ik wil later plaatjes"zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
"hoezo asociaal?"
dolfie: "nou, ik wil later plaatjes"![]()
grijnsquote:
maar wel 1 met een klein hartje
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)![]()
ik wilde mama wordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef Sneezeechu het volgende:
Nou vraag ik me af wat jullie als klein kindje later wilden worden?en zuster
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
"hoezo asociaal?"
dolfie: "nou, ik wil later plaatjes"![]()
Om vervolgens een extra stickertje in je schriftje te plakken
Ook hoi !![]()
Kapster en kraamverzorgster.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef Sneezeechu het volgende:
Nou vraag ik me af wat jullie als klein kindje later wilden worden?
Porno acteurquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef Sneezeechu het volgende:
Pooier
Paashaas
In die volgorde...EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!![]()
Je bent toch niet stiekum mijn zusje toch?quote:
welk van de 3 is het geworden?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Porno acteur
Pooier
Paashaas
In die volgorde...![]()
asociaalquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef Sneezeechu het volgende:
kapster
mama en veel dieren om me heen...zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
Faalhaas.quote:
Neequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekum mijn zusje toch?. Ik zit de laatste tijd wel enorm te twijfelen om niet alsnog de kraamzorg in te gaan. Maar ik vrees dat ik het onregelmatige niet helemaal trek...
pooier, voor pornoacteur issie niet knap genoeg (sorry pulver!) en de paashaas bestaat nietquote:
heb echt 5 min. naar collega gestaard en over zijn anker heen geaaid.. die op zijn onderarm stond..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]![]()
Om vervolgens een extra stickertje in je schriftje te plakken
en op school werd gevraagd: wat voor plaatjes.. ook uitgelegd dat ik plaatjes op lichaam bedoeldezondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
Kapster ben je toch ook bijna? En dieren om je heenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
asociaal
kapster
mama en veel dieren om me heen.... Asociaal ben je dan niet
Ik wou vroeger een paardenhandelaar worden trouwens nou ja gewoon een handelaar in van alles vond ik ook wel goed achteraf gezien![]()
![]()
Niet mee eens!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
pooier, voor pornoacteur issie niet knap genoeg (sorry pulver!) en de paashaas bestaat niet♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥![]()
heb al mijn papieren.. ben kapster!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kapster ben je toch ook bijna? En dieren om je heen. Asociaal ben je dan niet
alleen een afgekeurde... (mag maar 15% in het kappersvak werken)zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
ik zou zeggen: DOENquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee. Ik zit de laatste tijd wel enorm te twijfelen om niet alsnog de kraamzorg in te gaan. Maar ik vrees dat ik het onregelmatige niet helemaal trek...
![]()
![]()
aso kan ik wel zijn hoor
Fokbijbel!
* dolfina-chica gaat naar buiten....
Mouse wil graag even een rondje doen.. en ik gok dat de katten ook mee willen, dus ik ga even strijd hebben hierzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
Oooh, sorryquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb al mijn papieren.. ben kapster!
alleen een afgekeurde... (mag maar 15% in het kappersvak werken)
geeft niet.. moest toen omscholen of handje ophouden..
aangezien ik nog recht had op studiefin. ben ik gaan omscholenzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
Het werk lijkt me best leuk hoorquote:. Alleen tja, 's nachts werken enzo...
Mijn zusje wou ook kapster worden maar bleek last te hebben van kapperseczeem.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb al mijn papieren.. ben kapster!
alleen een afgekeurde... (mag maar 15% in het kappersvak werken)
dan zou je eens moeten kijken of je net als ik zzper kan worden, dan maak je zelf de keuze om niet s,nachts te werken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het werk lijkt me best leuk hoor. Alleen tja, 's nachts werken enzo...
![]()
ik had overigens geen kappers eczeem, ik heb in 2001 een ongeluk gehad, waardoor ik voor 85% ben afgekeurdzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
Het is vrijdag kwieb hoeft nog niet naar bed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
nou, grote kans dat ik voor werk mn bed word uitgebeltquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is vrijdag je hoeft nog niet naar bed.![]()
staan er mensen op knappen?
slaap lekker kwiebuszondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: