Heb lekker geen kidsquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:39 schreef Cryothic het volgende:
Ochtendsex?
Door de weeks? Als de kinderen naar school moeten?![]()
LOL, dat zou ik NOOIT dragen. En in de toekomst wel maar moet eerst vaste baan en een huis. Duurt nog wel een jaar of 6 denk ik voordat ik ga beginnen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das ook wel handig... ook niet in de planning?
btw:
Picture this!
Tja, dan zijn die van ons al 10 en 16... wordt denk ik nog lastiger om dan ochtendsex te hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
LOL, dat zou ik NOOIT dragen. En in de toekomst wel maar moet eerst vaste baan en een huis. Duurt nog wel een jaar of 6 denk ik voordat ik ga beginnen.
Discreet kan het altijd, en lekker vroeg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dan zijn die van ons al 10 en 16... wordt denk ik nog lastiger om dan ochtendsex te hebben
Nou, nu kunnen we in t weekend ze nog beneden voor de tv zetten. Beker drinken erbij, en terug naar boven...quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Discreet kan het altijd, en lekker vroeg.
Als ze ooit eens gaan uitslapen....quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dan zijn die van ons al 10 en 16... wordt denk ik nog lastiger om dan ochtendsex te hebben
BUITENSPELEN JULLIE *schopt ze de deur uit en rent terug naar boven*quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, nu kunnen we in t weekend ze nog beneden voor de tv zetten. Beker drinken erbij, en terug naar boven...![]()
Daar trappen ze tegen die tijd niet meer in vrees ik
Of voor zichzelf kunnen zorgen en lekker beneden blijvenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ze ooit eens gaan uitslapen....
Kan ook nogquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of voor zichzelf kunnen zorgen en lekker beneden blijven
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:30 schreef Cryothic het volgende:
Ik kom geloof ik niet echt op gang vandaag...
Goeiemorgen, heb je een beetje geslapen?quote:
Ik toen ik thuis woonde m'n broertje en z'n vriendin...quote:
Vinnie!quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iel
Had ik bij mijn ex thuis altijd last van, dat huis was heel gehorig
Goeiemorgen btw
Helemaal gemist... sorryquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
Cry
Ik was er al hoor, en riep goeiemorgen tegen Fera
Als n blok tot half 10, ik had t nodig denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen, heb je een beetje geslapen?
Gewoon heel droog aankloppen, even wachten, nog een keer kloppen en met een uitdrukkingsloos gezicht open doen en vragen of het een heel stuk minder kan omdat je wilt slapen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik toen ik thuis woonde m'n broertje en z'n vriendin...![]()
Dus toen ging ik maar later naar bed (bleef ik achter de computer hangen met koptelefoon), of met mp3 speler naar bed...
[..]
Vinnie!
Boeiequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Helemaal gemist... sorry
edit: hm... ik ben dus gewoon nog niet wakker idd![]()
Heldinquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon heel droog aankloppen, even wachten, nog een keer kloppen en met een uitdrukkingsloos gezicht open doen en vragen of het een heel stuk minder kan omdat je wilt slapen.
Het werkt.
Iew, moet er niet aan denken mn broertje te horen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik toen ik thuis woonde m'n broertje en z'n vriendin...![]()
Dus toen ging ik maar later naar bed (bleef ik achter de computer hangen met koptelefoon), of met mp3 speler naar bed...
[..]
Vinnie!
Hopelijk geeft het een beetje rustquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Als n blok tot half 10, ik had t nodig denk ik.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb geen broertje![]()
Me zusje gaat nu alleen de leeftijd bereiken (ze is 13)
Als je t te vroeg vindt kun je altijd haar vriendjes cockblocken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb geen broertje![]()
Me zusje gaat nu alleen de leeftijd bereiken (ze is 13)
Nou, ik had ze na de eerste keer al duidelijk gemaakt dat ik letterlijk mee kon luisteren. Bedden stonden tegen dezelfde (dunne) muur zeg maar...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon heel droog aankloppen, even wachten, nog een keer kloppen en met een uitdrukkingsloos gezicht open doen en vragen of het een heel stuk minder kan omdat je wilt slapen.
Het werkt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeie![]()
Laatste dag voor 't weekend
ik hoorde vooral z'n vriendinquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Iew, moet er niet aan denken mn broertje te horen.
Mee gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, ik had ze na de eerste keer al duidelijk gemaakt dat ik letterlijk mee kon luisteren. Bedden stonden tegen dezelfde (dunne) muur zeg maar...
Maar dat weerhield niemand de keer erop volgens mij.
[..]![]()
![]()
[..]
ik hoorde vooral z'n vriendin
Jaja, maar het is vrijdag dan mag hetquote:
Och ze heeft nog geen vriendjes mee naar huis genomen dus dat scheeltquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je t te vroeg vindt kun je altijd haar vriendjes cockblocken.
Awkward als je daarna gezellig samen aan tafel zit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, ik had ze na de eerste keer al duidelijk gemaakt dat ik letterlijk mee kon luisteren. Bedden stonden tegen dezelfde (dunne) muur zeg maar...
[..]![]()
![]()
[..]
Daarom ook. Het werktquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo sfeer verpestend
Leuke zegswijzequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Hard gewerkt, tijd voor kanker op een stokkie
Liever jij dan ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef MeneerLogica het volgende:
En je was niet zo slim om het op een andere avond ook te doen wanneer hij op bed lag?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
Dat zal vast wel jaquote:
I lol'ed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik was toen forever alone...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je was niet zo slim om het op een andere avond ook te doen wanneer hij op bed lag?
[..]
SPOILER: NOFX, over extremistische moslim terroristenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik was toen forever alone...![]()
En om nou luidkeels te gaan liggen rukken...![]()
btw:Ahw, guttegutSPOILER: NOFXOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik was toen forever alone...![]()
En om nou luidkeels te gaan liggen rukken...![]()
btw:Baas.SPOILER: NOFX, over extremistische moslim terroristenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga mn bed maar eens uit.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Mensen die nog steeds in bed liggen, ik wil ook.
Ik ga vanmiddag lekker een weekend naar lisse, chillequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook
En morgen en zondag kan ik ook al niet uitslapen
Dit dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kon blijven liggen.. maar as usual.. is dat geen succes ....
Uitslaapskillz zijn stuk
Nicequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag lekker een weekend naar lisse, chille
Mijne nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kon blijven liggen.. maar as usual.. is dat geen succes ....
Uitslaapskillz zijn stuk
Lekker weekend voor de boegquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Morgen: Sporten (denk ik), kapper, stukje motor rijden.
Zondag: Motorrit @ Zwolleee
Joa, niet minder druk als normaalquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lekker weekend voor de boegVanavond heerlijke brownies maken, rest van het weekend ervan genieten
Zeker, speciaal receptquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joa, niet minder druk als normaal
Brownies, lekker
Spacebrownies?quote:
mogguhquote:
Appeltaart?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook bakken dit weekend![]()
Eens even goed gebruik maken van mijn K-mixer
Ik wil best ook wel wat voor ons makenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Appeltaart?
edit: ow wacht... is voor iemand anders natuurlijk![]()
Haha, we maken gewoon 12-15 brownies en doen er 10 gram in ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Spacebrownies?
En het hele weekend genieten van brownies die je vanavond maakt...
Dan eet je niet veel, of je maakt er een hoop
[..]
mogguh
Iets meer denk ik trouwensquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, we maken gewoon 12-15 brownies en doen er 10 gram in ofzo
meer grammen of meer brownies?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil best ook wel wat voor ons maken
wat stop je er dan in? wiet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, we maken gewoon 12-15 brownies en doen er 10 gram in ofzo
+1quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb altijd gigantisch veel zin in seks
Meer grammen, maar zal wel rond de gram per brownie zijn denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
meer grammen of meer brownies?
[..]
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kijkt naar leeftijd meneerlogica...
[..]
wat stop je er dan in? wiet?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ineens gigantisch veel zin in seks
Ik zie mogelijkhedenquote:
-10quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ineens gigantisch veel zin in seks
Hmm en merk je er dan nog wat van?quote:
De high blijft langer, roken doen we ook hoor. Alleen dit blijft de hele dag een beetje aanhouden. Een lichte high is wel leuk lekker als ontbijtquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
-10
[..]
Hmm en merk je er dan nog wat van?
Kan je het niet gewoon beter roken?
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
De high blijft langer, roken doen we ook hoor. Alleen dit blijft de hele dag een beetje aanhouden. Een lichte high is wel leuk lekker als ontbijt
Troost je.. ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik nou wederom een foto van Rokje gemist?
Foto van rokje?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik nou wederom een foto van Rokje gemist?
Live en het was om het proper uit te drukken niet zo netjes ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Live? Of verkeerde video in de recorder gedaan?
Hm, in de categorie papa in de schommel, mama met een masker op?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Live en het was om het proper uit te drukken niet zo netjes ook
Ik woonde toen nog thuis
Weer verwijderd.quote:
Zullen we troost zoeken in elkaars armen?quote:
Vinniiee heeft zin... pm hem maarquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:51 schreef 1-0-8 het volgende:
Ochtendseks? Lees ik daar ochtendseks?
Ik meld me vrijwillig aan.
Ik wil wel knuffelen hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zullen we troost zoeken in elkaars armen?
Shit, ik bedenk me spontaan dat ik al wat anders te doen hebquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vinniiee heeft zin... pm hem maar
Hèhè nee. Zijn pieleding stond recht omhoog. Ze keken echt betraptquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, in de categorie papa in de schommel, mama met een masker op?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:52 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Shit, ik bedenk me spontaan dat ik al wat anders te doen heb
You take the cake ... Damn.quote:
Haiquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:52 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Shit, ik bedenk me spontaan dat ik al wat anders te doen heb
Weet ik niet, maar met mij topquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goodmorning![]()
Hoe is t met mn liefjes vandaag?
Het is nog heul geen middag. Niet zo optimistischquote:
Guten Tagquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goodmorning![]()
okequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:10 schreef Iwanius het volgende:
Weer of niet,ondanks mijn leeftijd heb ik bijna elke ochtend met regelmaat een ODOL.
Gelukkig een jonge vriendin die mij daar graag van afhelpt.zolang ik ook tot een goede
wederdienst bereidt ben.
ja maar jij bent toch ook 1 van mn liefjes?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar met mij top
Komt er een frietman bij jou aan de deur?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is nog heul geen middag. Niet zo optimistisch
Onze frietman is nog niet langsgeweest, dat wordt de mc vrees ik
hoiquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goodmorning![]()
Nee een collega die langs gaat met de lijstquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt er een frietman bij jou aan de deur?
Dat kan ik echt gebruiken nu, beetje troostvoedsel.
Ik kan nu toch nog niet eten, denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee een collega die langs gaat met de lijst![]()
Ahw, zal ik een frietje komen brengen ? Moet je nog wel zo'n 7 uur wachten ben ik bang.
Oke danquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ja maar jij bent toch ook 1 van mn liefjes?
ik ga zo trouwjurken passen! Keiveel zin in dus t gaat goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hoi
hier saai op kantoor, en met jou?
Ahwquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan nu toch nog niet eten, denk ik.
Oh, en dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hoi
hier saai op kantoor, en met jou?
heel veel plezierquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik ga zo trouwjurken passen! Keiveel zin in dus t gaat goed
Ik heb er al twee op, dank je. Nog steeds hoofdpijn.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik ga zo trouwjurken passen! Keiveel zin in dus t gaat goed
Klinkt toch minder als jij t zegt hoorquote:
Paracetamolletje ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er al twee op, dank je. Nog steeds hoofdpijn.
Nee, Ibuprofen.quote:
Kan ook jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, Ibuprofen.Twee stuks, want pijnstillers helpen mij altijd weinig.
Giel-luisteraar alertquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]have fun!
[..]
Klinkt toch minder als jij t zegt hoor
Insert knetter zwoele stem: een heeele.. geile.. .goede... morgen cryothicquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]have fun!
[..]
Klinkt toch minder als jij t zegt hoor
Ooiquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Insert knetter zwoele stem: een heeele.. geile.. .goede... morgen cryothic
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is al weer ff geleden, maar ja... kwam in de auto 's morgens wel eens voorbij iddquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Rammstein > ACDCquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe, mijn collega zeurt dat ik Rammstein luistert, zet ie vervolgens zelf ACDC op
En het verschil is?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe, mijn collega zeurt dat ik Rammstein luistert, zet ie vervolgens zelf ACDC op
...quote:
Ik was al niet in een goede bui ...quote:
*knuffel geeftquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was al niet in een goede bui ...
Meer in de zin van "Het blijft Rock/metal" Dus waarom niet gewoon laten draaien..quote:
Kill! It'll helpquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was al niet in een goede bui ...
Hiphop, en niet gangsta rap waarmee veel mensen het vergelijken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat vind jij muziek dan. Die elektronische meuk van tegenwoordig ?
hihi nu zei ik het bijna hardop tegen een klantquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is al weer ff geleden, maar ja... kwam in de auto 's morgens wel eens voorbij idd
[..]
Hij heeft een stereo in de werkplaats, ik zit hier op kantoor met m'n telefoontjequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer in de zin van "Het blijft Rock/metal" Dus waarom niet gewoon laten draaien..
Ohja, en even Gypsy Girls terugkijken omdat JJH overtuigd was van mijn bedrijf in beeld
Je moest eens weten wat voor verschil daar tussen zit ...quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer in de zin van "Het blijft Rock/metal" Dus waarom niet gewoon laten draaien..
Ohja, en even Gypsy Girls terugkijken omdat JJH overtuigd was van mijn bedrijf in beeld
Hiphopquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hiphop, en niet gangsta rap waarmee veel mensen het vergelijken.
Dat ook jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor verschil daar tussen zit ...
Sommige hiphop is best chill, maar geef mij maar Rammstein.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hiphop
Ik luister wat in mijn fobo staat
*Rammstein cd aan geeft *quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige hiphop is best chill, maar geef mij maar Rammstein.
Zolang er harde gitaren in zitten luister ik ernaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor verschil daar tussen zit ...
Ach, die draaien overwegend elektronische meuk die toch allemaal op elkaar lijkt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook jaEn dat zegt dan een DJ
Welke?quote:
+1quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang er harde gitaren in zitten luister ik ernaar
Truequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, die draaien overwegend elektronische meuk die toch allemaal op elkaar lijkt.
Beste DJ ever.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang er harde gitaren in zitten luister ik ernaar
Kans dat die 'cryothic' heet is wel heel klein natuurlijk, dus dat slaat helemaal nergens opquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi nu zei ik het bijna hardop tegen een klant
Gisteren pas?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liebe ist für alle da heb ik gisteren gekocht
En dan zeker veel luisteren naar Pussy.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen rosenrot en die 3 live dvd's gekochtquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fera, snap jij het nog?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Hiphop is relaxt voor thuis, hoef daar geen gedreun om me heen. Gewoon lekkere beats met goede lyrics die verstaanbaar zijn. ipv DU HAST of WE ALL LIVIN IN AMERICA. En i know ze hebben meer nummers maar kan er niet naar luisteren. Respecteer wel jullie smaken hoor, lekker doen wat je wilt
Jij geeft wel de meeste slechte voorbeelden van Rammstein muziek. Typisch de voorbeelden die iedereen aanhaalt als ze zeggen er niet van te houden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Hiphop is relaxt voor thuis, hoef daar geen gedreun om me heen. Gewoon lekkere beats met goede lyrics die verstaanbaar zijn. ipv DU HAST of WE ALL LIVIN IN AMERICA. En i know ze hebben meer nummers maar kan er niet naar luisteren. Respecteer wel jullie smaken hoor, lekker doen wat je wilt
Ja, zit wel verschil in hoor schat.quote:
Nein.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
En dan zeker veel luisteren naar Pussy.
Ik heb gisteren ook nog Bullit, Papa Roach, Halestorm (dank Lolaquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb alleen rosenrot en die 3 live dvd's gekocht
Snap ik haha, maar het genre trekt me gewoon niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij geeft wel de meeste slechte voorbeelden van Rammstein muziek. Typisch de voorbeelden die iedereen aanhaalt als ze zeggen er niet van te houden.
Weet ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zit wel verschil in hoor schat.
Kloptquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hiphop hoeft geen harde beats te zijn. Ohja ik sta in je Fobo haha
Waarom zijn er dan ook twee van. Voor niets veel te blij geweest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
HAH! Nee! Het is de andere Ringelberg, niet mijne
Dexterquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikMaar t klinkt niet logisch.
[..]
Klopt![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mogguh
muziekdiscussies
muziek is persoonlijk
tevens
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mogguh
muziekdiscussies
muziek is persoonlijk
tevens
quote:
Dexterquote:
Heel makkelijk te onderscheidenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan ook twee van. Voor niets veel te blij geweest.
haha heyyyquote:
dansen zul je u_uquote:
Ik kan niet dansenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha heyyy![]()
![]()
[..]
dansen zul je u_u
kan me helemaal niks schelen vandaag, hupquote:
Ik vind Morgenstern en Stirb Nicht Vor Mir mooiquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
Overigens een van de meer gevoelige nummers, maar nog steeds
stiekem is t meer voor de fun! Mijn echte jurk wordt op maat gemaakt en helemaal naar mijn wensen aangepast! Maar ik wilde het passen in n winkel ook graag ervaren!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel veel plezier![]()
lijkt me een bijzonder moment
Dat wist ik toch niet. Ik wist voor nog niet zo heel lang geleden überhaupt niets van Ringelberg....quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel makkelijk te onderscheiden
Zij hebben rood en een soort van vlammetje, wij hebben groen, en op de nieuwe bussen een golfje in 2 kleuren groen als logoEn afgekort tot Ringelberg.nl
Hihi, geeft niet, het is je vergeven *aai over de bol geeft*quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet. Ik wist voor nog niet zo heel lang geleden überhaupt niets van Ringelberg....
Die laatste is zeker prachtig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind Morgenstern en Stirb Nicht Vor Mir mooi
Die staat nu op hierquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
Overigens een van de meer gevoelige nummers, maar nog steeds
*gaat al dansen*quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kan me helemaal niks schelen vandaag, hup
ik kan alleen maar affreus dansen dus nvm
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die staat nu op hier
[..]
*gaat al dansen*
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die staat nu op hier
[..]
*gaat al dansen*
Ohne dich kann ich nicht sein, ohne dich ...quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die staat nu op hier
[..]
*gaat al dansen*
Ik moest lachen.quote:
Ik zag m, ik zag m.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Whaa 1.15 mijn pa in beeld.. kettingroker dat t is
hoax!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi, geeft niet, het is je vergeven *aai over de bol geeft*
Zoiets jaquote:
*knuffel geeftquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ohne dich kann ich nicht sein, ohne dich ...
Mit dir bin ich auch allein ... shit
Die bus op de voorgrond bij 1.15 BZ-HZ is een tijdje mijn kindje geweest toen hij er net wasquote:
Ok, ik vergeef het je niet, ik neem het je voor altijd kwalijk dat je het niet wistquote:
ik bedoelde meer dat je er niet bij kunt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, ik vergeef het je niet, ik neem het je voor altijd kwalijk dat je het niet wist
Hij is alweer weg ... koude voeten ineens.quote:
Dat probleem heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
t is toch wat..t nu al weer koud hebben, hoe moet dat in de winter och och ach ende wee
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:02 schreef Fera het volgende:
Hond ligt op m'n voeten ... Wel lekker warm.
Aai over je balletjes dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat je er niet bij kunt.
Zoiets las ik al ja, evengoed kan het wel een mooie ervaring zijn/wordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
stiekem is t meer voor de fun! Mijn echte jurk wordt op maat gemaakt en helemaal naar mijn wensen aangepast! Maar ik wilde het passen in n winkel ook graag ervaren!
nohquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is alweer weg ... koude voeten ineens.
stom eh. gaat wat worden als er over een tijdje weer een sneeuwdeken ligtquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd
[..]![]()
Ja, zo heb ik 'm niet opgevoed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nohwat onaardig van die hond
[..]
stom eh. gaat wat worden als er over een tijdje weer een sneeuwdeken ligt
zeg t 'mquote:
eet smakelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens worstenbroodjes in de oven doen, lunchtijd
Ik zei: "Booooogieeeeeequote:Op vrijdag 14 september 2012 12:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeg t 'm"COME BACK HERE YOU FURRY LI'L MONSTER"
awwww da's dan wel liefquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei: "Booooogieeeeee" en toen kwam 'ie wel naast me zitten.
Hij heet Bogie. Eigenlijk Beau-Guy vanuit de vorige eigenaar, maar dat vond ik stom.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awwww da's dan wel liefhehehe Boogie
![]()
nja, nu ga ik ook even iets te eten zoeken, tot straks wellicht![]()
Er mag geen sneeuw komen, dan kan ik niet met de motor naar t werkquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nohwat onaardig van die hond
[..]
stom eh. gaat wat worden als er over een tijdje weer een sneeuwdeken ligt
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
joof ben ik nu serieus jouw wekker?
Kan je niet, of durf je niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er mag geen sneeuw komen, dan kan ik niet met de motor naar t werk
Ik zou echt niet blij worden van mijn eigen stem in de ochtendquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Het is niet verstandig. En ik durf wel, maar niet met deze motor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan je niet, of durf je niet?
Ga jij maar eens lekker met 120 over de snelweg (ook bochten) op een motor in een pak sneeuw met onderliggende ijzel.quote:
Nee, dan pas ik me snelheid aan vincent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga jij maar eens lekker met 120 over de snelweg (ook bochten) op een motor in een pak sneeuw met onderliggende ijzel.
Met 30 over de snelweg dus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee, dan pas ik me snelheid aan vincent.
OMG HOE WEET JE MIJN NAAMquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee, dan pas ik me snelheid aan vincent.
Spikes eronder, en gaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ho ho joh gek, 30 max. Daredevil
Goede gok! Maarja ik hou niet van sneeuw, wel van leven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OMG HOE WEET JE MIJN NAAM![]()
[..]
Spikes eronder, en gaan
Ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Goede gok! Maarja ik hou niet van sneeuw, wel van leven.
Ja oke daar zit wat in, heb het meer over die rot 60-80 wegen die als laatst gedaan worden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Maar tegen de tijd dat ik over de snelweg moet zijn die sneeuwschuivers er al wel overheen geweest.
Thank God (it's Friday) dat het een busroute isquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja oke daar zit wat in, heb het meer over die rot 60-80 wegen die als laatst gedaan worden.
Lucky youquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thank God (it's Friday) dat het een busroute is
Glibberen en glijen over dijkweggetjequote:
Zat al te kijken naar een winterjas... die van vorig jaar heb ik weggegeven want daar verzoop ik inquote:
Afgelopen winter was het ook lachen, vanaf de maasvlakte met groepsvervoer, alle bange hazen op de rechter baan met 50 - 60quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het te doen, maar die platgereden meuk is levensgevaarlijk.
Ahwquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zat al te kijken naar een winterjas... die van vorig jaar heb ik weggegeven want daar verzoop ik in
Zie ik een toffe .. istie alleen maar in het rood
Dan val je in ieder geval op, kan ik naar je zwaaienquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zat al te kijken naar een winterjas... die van vorig jaar heb ik weggegeven want daar verzoop ik in
Zie ik een toffe .. istie alleen maar in het rood
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Afgelopen winter was het ook lachen, vanaf de maasvlakte met groepsvervoer, alle bange hazen op de rechter baan met 50 - 60
Ik en mijn collega's er gewoon voorbij met 90+ op de linker baan, want daar reed geen hond..
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwDas balen. Ik wil ook een nieuwe winterjas.
Zo een met van die knopen maar ik kan geen goede foto vinden
Invoegen en uitvoegen ook hoor, en remmen ook, als je het maar met beleid doet.. Niet opeens op het pedaal gaan stampen etc.. En sturen ook heel rustig, niet ineens 1 kant op rukken..quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Rechtdoor en niet hoeven remmen gaat vaak wel goed
Met een auto kan dat iets gecontroleerderquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Invoegen en uitvoegen ook hoor, en remmen ook, als je het maar met beleid doet.. Niet opeens op het pedaal gaan stampen etc.. En sturen ook heel rustig, niet ineens 1 kant op rukken..
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
ik kwam met deze:
[ afbeelding ]
Leuke jassen
Ik noem ze: vuilniszakjassenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Die plastic jassen die die sletten dragen zijn zo lelijk
Touringcar jonguhquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een auto kan dat iets gecontroleerder
[..]
Kan makkelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Touringcar jonguh![]()
Ook over dijkweggetjes ermee, hoppa!
Me zus heeft die ook, houd meer kou tegen dan je denktquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil deze wel: maar volgens mij is het echt een tussenjasje en niet eentje voor de winter
[ afbeelding ]
Me zusquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Me zus heeft die ook, houd meer kou tegen dan je denkt
Maar je bent wel stil!quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb geen pauze heur
Ik was even 2 klanten in 1 gesprek aan het behoudenquote:
Klinkt opwindendquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik was even 2 klanten in 1 gesprek aan het behouden
was het ook trio met 2 vrouwen en 1 man..quote:
Me fantasie doet de rest welquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was het ook trio met 2 vrouwen en 1 man..
"Werk"quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was het ook trio met 2 vrouwen en 1 man..
mijn werk is erg.. uitdagend...quote:
Het is vrijdag, dan mag hetquote:
Klinkt erotisch.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn werk is erg.. uitdagend...
Zoals wie? Ik toch niet heaquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oi het is niet verstandig om mensen op fb op te zoekensoms klinken ze zooo leuk...
Haha klopt, ik zoek wel is mensen op waar ik vaak mee mail en bel op me werk. Maar zijn meestal geen leuke plaatjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oi het is niet verstandig om mensen op fb op te zoekensoms klinken ze zooo leuk...
mensen die ik aan de telefoon krijg/heb enzoquote:
Wat heb je gehad? big mac menu?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is vrijdag, dan mag het
Ik ben even met ME motor naar de Mc geweest, om ME maag vol te stouwen
Ik kan alles erotisch maken ..quote:
heb je wel is opgenomen zo; Hallo met knetterkrankjorum waarmee kan ik u helpen vandaagquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan alles erotisch maken ..
Whahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mensen die ik aan de telefoon krijg/heb enzo
Grote McChickenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat heb je gehad? big mac menu?
Ik gok dat die gesprekken standaard opgenomen wordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
heb je wel is opgenomen zo; Hallo met knetterkrankjorum waarmee kan ik u helpen vandaag
Dan vond ze je leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WhahaDaar heb je inderdaad wel de mogelijkheid voor
[..]
Grote McChickenEn de friet was gewoon 2x zoveel als een grote friet
Opgenomen ja, teruggeluisterd, amper.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gok dat die gesprekken standaard opgenomen worden
Dat vroeg je ook nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Opgenomen ja, teruggeluisterd, amper.
Oei, nee dat moet je niet hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van niet want een kerel hielp me
niet opgenomenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gok dat die gesprekken standaard opgenomen worden
nee nog nooiquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
heb je wel is opgenomen zo; Hallo met knetterkrankjorum waarmee kan ik u helpen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |