Heb lekker geen kidsquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:39 schreef Cryothic het volgende:
Ochtendsex?
Door de weeks? Als de kinderen naar school moeten?![]()
LOL, dat zou ik NOOIT dragen. En in de toekomst wel maar moet eerst vaste baan en een huis. Duurt nog wel een jaar of 6 denk ik voordat ik ga beginnen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das ook wel handig... ook niet in de planning?
btw:
Picture this!
Tja, dan zijn die van ons al 10 en 16... wordt denk ik nog lastiger om dan ochtendsex te hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
LOL, dat zou ik NOOIT dragen. En in de toekomst wel maar moet eerst vaste baan en een huis. Duurt nog wel een jaar of 6 denk ik voordat ik ga beginnen.
Discreet kan het altijd, en lekker vroeg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dan zijn die van ons al 10 en 16... wordt denk ik nog lastiger om dan ochtendsex te hebben
Nou, nu kunnen we in t weekend ze nog beneden voor de tv zetten. Beker drinken erbij, en terug naar boven...quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Discreet kan het altijd, en lekker vroeg.
Als ze ooit eens gaan uitslapen....quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dan zijn die van ons al 10 en 16... wordt denk ik nog lastiger om dan ochtendsex te hebben
BUITENSPELEN JULLIE *schopt ze de deur uit en rent terug naar boven*quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, nu kunnen we in t weekend ze nog beneden voor de tv zetten. Beker drinken erbij, en terug naar boven...![]()
Daar trappen ze tegen die tijd niet meer in vrees ik
Of voor zichzelf kunnen zorgen en lekker beneden blijvenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ze ooit eens gaan uitslapen....
Kan ook nogquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of voor zichzelf kunnen zorgen en lekker beneden blijven
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:30 schreef Cryothic het volgende:
Ik kom geloof ik niet echt op gang vandaag...
Goeiemorgen, heb je een beetje geslapen?quote:
Ik toen ik thuis woonde m'n broertje en z'n vriendin...quote:
Vinnie!quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iel
Had ik bij mijn ex thuis altijd last van, dat huis was heel gehorig
Goeiemorgen btw
Helemaal gemist... sorryquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
Cry
Ik was er al hoor, en riep goeiemorgen tegen Fera
Als n blok tot half 10, ik had t nodig denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen, heb je een beetje geslapen?
Gewoon heel droog aankloppen, even wachten, nog een keer kloppen en met een uitdrukkingsloos gezicht open doen en vragen of het een heel stuk minder kan omdat je wilt slapen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik toen ik thuis woonde m'n broertje en z'n vriendin...![]()
Dus toen ging ik maar later naar bed (bleef ik achter de computer hangen met koptelefoon), of met mp3 speler naar bed...
[..]
Vinnie!
Boeiequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Helemaal gemist... sorry
edit: hm... ik ben dus gewoon nog niet wakker idd![]()
Heldinquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon heel droog aankloppen, even wachten, nog een keer kloppen en met een uitdrukkingsloos gezicht open doen en vragen of het een heel stuk minder kan omdat je wilt slapen.
Het werkt.
Iew, moet er niet aan denken mn broertje te horen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik toen ik thuis woonde m'n broertje en z'n vriendin...![]()
Dus toen ging ik maar later naar bed (bleef ik achter de computer hangen met koptelefoon), of met mp3 speler naar bed...
[..]
Vinnie!
Hopelijk geeft het een beetje rustquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Als n blok tot half 10, ik had t nodig denk ik.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb geen broertje![]()
Me zusje gaat nu alleen de leeftijd bereiken (ze is 13)
Als je t te vroeg vindt kun je altijd haar vriendjes cockblocken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb geen broertje![]()
Me zusje gaat nu alleen de leeftijd bereiken (ze is 13)
Nou, ik had ze na de eerste keer al duidelijk gemaakt dat ik letterlijk mee kon luisteren. Bedden stonden tegen dezelfde (dunne) muur zeg maar...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon heel droog aankloppen, even wachten, nog een keer kloppen en met een uitdrukkingsloos gezicht open doen en vragen of het een heel stuk minder kan omdat je wilt slapen.
Het werkt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeie![]()
Laatste dag voor 't weekend
ik hoorde vooral z'n vriendinquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Iew, moet er niet aan denken mn broertje te horen.
Mee gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, ik had ze na de eerste keer al duidelijk gemaakt dat ik letterlijk mee kon luisteren. Bedden stonden tegen dezelfde (dunne) muur zeg maar...
Maar dat weerhield niemand de keer erop volgens mij.
[..]![]()
![]()
[..]
ik hoorde vooral z'n vriendin
Jaja, maar het is vrijdag dan mag hetquote:
Och ze heeft nog geen vriendjes mee naar huis genomen dus dat scheeltquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je t te vroeg vindt kun je altijd haar vriendjes cockblocken.
Awkward als je daarna gezellig samen aan tafel zit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, ik had ze na de eerste keer al duidelijk gemaakt dat ik letterlijk mee kon luisteren. Bedden stonden tegen dezelfde (dunne) muur zeg maar...
[..]![]()
![]()
[..]
Daarom ook. Het werktquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo sfeer verpestend
Leuke zegswijzequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Hard gewerkt, tijd voor kanker op een stokkie
Liever jij dan ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef MeneerLogica het volgende:
En je was niet zo slim om het op een andere avond ook te doen wanneer hij op bed lag?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
Dat zal vast wel jaquote:
I lol'ed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik was toen forever alone...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je was niet zo slim om het op een andere avond ook te doen wanneer hij op bed lag?
[..]
SPOILER: NOFX, over extremistische moslim terroristenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik was toen forever alone...![]()
En om nou luidkeels te gaan liggen rukken...![]()
btw:Ahw, guttegutSPOILER: NOFXOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik was toen forever alone...![]()
En om nou luidkeels te gaan liggen rukken...![]()
btw:Baas.SPOILER: NOFX, over extremistische moslim terroristenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga mn bed maar eens uit.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Mensen die nog steeds in bed liggen, ik wil ook.
Ik ga vanmiddag lekker een weekend naar lisse, chillequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook
En morgen en zondag kan ik ook al niet uitslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |