Dat was precies wat ik ook dacht.quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef dennistd het volgende:
En het is ook nog zo dat de 1500V nauwelijks in de buurt van de 15000V komt, en zeker niet dichterbij dan in Venlo waar het naast elkaar op het emplacement ligt..
Je zou in Zevenaar 1 spoor omschakelbaar kunnen maken voor treinen die om wat voor reden dan ook een lokwissel nodig hebben, en vanaf Zevenaar gewoon Indusi neerleggen.
Als je de neuzen wegdenkt is het een prachtige trein. De huisstijl / bestickering vind ik erg mooi. Maar die ontzettend lange neus en hoge ramen, kan er niet aan wennen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:40 schreef TeringHenkie het volgende:
Zo vind ik 'm eigenlijk best mooi
wat een lap tekst op de vroege morgen. Positief dat jullie ook hier op in gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef DriekOplopers het volgende:
"Voor Beter OV te negatief." http://www.voorbeterov.nl/120916.php
zag het geinig, lijkt trouwens gewoon een BUP maar anders grafisch weergegeven.quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef James1988 het volgende:
Somda heeft trouwens een grappige nieuwe functie: Grafische dienstregelingen
Zag m laatst staan op Ede-Wageningen... dat ding is echt drie keer niksquote:Op zondag 16 september 2012 23:40 schreef TeringHenkie het volgende:
Zo vind ik 'm eigenlijk best mooi
nou prima verhaal toch. meneer had blijkbaar te maken met de gevolgen van kennelijk onvolledige beeldvorming. dat lijkt me dan bij deze rechtgezetquote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef DriekOplopers het volgende:
"Voor Beter OV te negatief." http://www.voorbeterov.nl/120916.php
Wat een positieve reactie van je!quote:Op maandag 17 september 2012 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou prima verhaal toch. meneer had blijkbaar te maken met de gevolgen van kennelijk onvolledige beeldvorming. dat lijkt me dan bij deze rechtgezet
Onder invloed van welke medicatie kan je dat?quote:Op maandag 17 september 2012 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon realistischik KAN het wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |