Dat was precies wat ik ook dacht.quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef dennistd het volgende:
En het is ook nog zo dat de 1500V nauwelijks in de buurt van de 15000V komt, en zeker niet dichterbij dan in Venlo waar het naast elkaar op het emplacement ligt..
Je zou in Zevenaar 1 spoor omschakelbaar kunnen maken voor treinen die om wat voor reden dan ook een lokwissel nodig hebben, en vanaf Zevenaar gewoon Indusi neerleggen.
Als je de neuzen wegdenkt is het een prachtige trein. De huisstijl / bestickering vind ik erg mooi. Maar die ontzettend lange neus en hoge ramen, kan er niet aan wennen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:40 schreef TeringHenkie het volgende:
Zo vind ik 'm eigenlijk best mooi
wat een lap tekst op de vroege morgen. Positief dat jullie ook hier op in gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef DriekOplopers het volgende:
"Voor Beter OV te negatief." http://www.voorbeterov.nl/120916.php
zag het geinig, lijkt trouwens gewoon een BUP maar anders grafisch weergegeven.quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef James1988 het volgende:
Somda heeft trouwens een grappige nieuwe functie: Grafische dienstregelingen
Zag m laatst staan op Ede-Wageningen... dat ding is echt drie keer niksquote:Op zondag 16 september 2012 23:40 schreef TeringHenkie het volgende:
Zo vind ik 'm eigenlijk best mooi
nou prima verhaal toch. meneer had blijkbaar te maken met de gevolgen van kennelijk onvolledige beeldvorming. dat lijkt me dan bij deze rechtgezetquote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef DriekOplopers het volgende:
"Voor Beter OV te negatief." http://www.voorbeterov.nl/120916.php
Wat een positieve reactie van je!quote:Op maandag 17 september 2012 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou prima verhaal toch. meneer had blijkbaar te maken met de gevolgen van kennelijk onvolledige beeldvorming. dat lijkt me dan bij deze rechtgezet
Onder invloed van welke medicatie kan je dat?quote:Op maandag 17 september 2012 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon realistischik KAN het wel hoor
Ik wilde net een biertje voorstellen op Ut.quote:
Ik las het, echt geniaal!quote:Op maandag 17 september 2012 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Spreeuw imiteert treingeluiden op Rotterdam CS
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdam-CS.dhtml
goed verhaal ja. nou de omroepberichten nogquote:Op maandag 17 september 2012 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Spreeuw imiteert treingeluiden op Rotterdam CS
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdam-CS.dhtml
Die zijn er niet meer, Caroline (7500 is geen 7000 maar dat ff terzijde,) is als laatst aan de kant gezetquote:Op maandag 17 september 2012 14:52 schreef Bitlord het volgende:
Langs die lijn ligt de stelplaats Woluwe, met heel wat oude trammetjes. Vorige keer toen ik daar was op een random dag kon ik na even vragen gewoon rondlopen daar.
Toen reden die 7000-pcc's er nog, leuk was dat.
Wat een oude tramrommel hebben ze daarquote:Op maandag 17 september 2012 14:57 schreef bork het volgende:
[..]
Die zijn er niet meer, Caroline (7500 is geen 7000 maar dat ff terzijde,) is als laatst aan de kant gezet. Dat is een goede tip, ik vond net dit kaartje http://rail.thomsten.com/tbrmap.php. Dat is ook wel aardig om even te bekijken.
welke kleur hadden ze? En indien rood, was het bovenste deel van de stellen wit of rood?quote:Op maandag 17 september 2012 15:23 schreef ArnosL het volgende:
Net reden 3 gekoppelde arriva spurts weg vanaf het perron in zwolle. Testritten voor de vechtdallijnen oid? Ik heb ze hier nog niet eerder gezien namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |