SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 13-09-2012 22:53:08 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
jewel maar cat had een plekkie goedkoper en gezelliger vrijquote:
Ohquote:Op donderdag 13 september 2012 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel maar cat had een plekkie goedkoper en gezelliger vrij
ja vanmorgen afgebeld en geannuleerdquote:Op donderdag 13 september 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
OhLeuk opgelost zo ja!
Heb je/heeft iemand die andere kamer afgebeld? Want nu is dat nog kostenloos.
Echt leuk dat je bij de anderen op de kamer gaat, gezellig!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja vanmorgen afgebeld en geannuleerd
Wat niet dan?quote:
Leuk! Die staat ook op de USB stickquote:Op donderdag 13 september 2012 22:50 schreef Peter het volgende:
Deze hoorde ik in Spanje in cafés gedraaid worden:
Ja dat was een minuut na mijn post, nu welquote:Op donderdag 13 september 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat niet dan?
Ik heb hem net twee minuten geleden zitten aanpassen, JJdJ er af en Loveless op zijn plek met eten.
Ik had het editscherm best een tijdje open idd omdat ik met een half oog OML mee zat te kijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat was een minuut na mijn post, nu wel
Komt Ll eten?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat niet dan?
Ik heb hem net twee minuten geleden zitten aanpassen, JJdJ er af en Loveless op zijn plek met eten.
Hatsee!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel maar cat had een plekkie goedkoper en gezelliger vrij
En één douche.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
Ja Ll komt eten![]()
En Maanvis op een hotelkamer met 3 vrouwen
Hoe laat moeten we INNERLIJK aanwezig zijn?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[info]Haaaai
Wil iedereen zaterdag UITERLIJK 18.45 uur aanwezig zijn, want om 19.00 uur begint het eten.
Als je eerder zin hebt om te komen, vanaf ca. 16 uur zijn er ook al wat FOK!kers!
En willen de eters alsjeblieft gepast 12,50 meenemen voor het eten? Dankkkkkkk![/info]
Eigenlijk nu alquote:Op donderdag 13 september 2012 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe laat moeten we INNERLIJK aanwezig zijn?
Ik ben er allang.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe laat moeten we INNERLIJK aanwezig zijn?
In dreamsquote:Op donderdag 13 september 2012 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk nu al
In gedachten
Bij mij
Dat is in Zwedeno ook een dikke hitquote:Op donderdag 13 september 2012 22:50 schreef Peter het volgende:
Deze hoorde ik in Spanje in cafés gedraaid worden:
Klefbek!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
In dreams
I walk with you
In dreams
I talk to you
Hongerstaking.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar jij werkt heul niet. Hoe kan je dan staken?
Oh zoquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hongerstaking.
Goed voor de lijn ook nog eens
Niet eens een "dibs op je chocotaart!" ? Valt me van je tegenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh zo
Beter was je eerder begonnen dan
Nee ik hou het maar bij 1 stukquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet eens een "dibs op je chocotaart!" ? Valt me van je tegen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik hou het maar bij 1 stukdamage control.
Neequote:
Maar je kunt nog wel tochquote:
Tuurlijk kan ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je kunt nog wel toch![]()
Zal ik je bellen als wij bij het hotel weg gaan? Dan zijn we tien minuten later bij Henk! Zal rond vier uur zijn!
Anders zorg ik gewoon dat ik er om 4 uur ben.quote:
Misschien met je op de Ware wachten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben tussen 13.45 en 14.00 op Station Rotterdam Centraal. Als ik op meer mensen dan alleen Steve moet wachten, laat het me dan even weten.
2030 belde....quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien met je op de Ware wachten.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Graag gedaan mop!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt Qwea, voor deze fijne woorden.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt Qwea, voor deze fijne woorden.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Note to self: Qwea niet uitnodigen op mijn bruiloft in 2034. De rest is welkom!
Wie noem je hier idioot?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:37 schreef Greys het volgende:
Maesje, als je zegt 'ik kom wel voor het eten' is ook prima he! Geldt ook voor wie dan ook.
Dat de hotellers er zo idioot vroeg zijn wil niet zeggen dat iedereen dat moetLekker doen wat je zelf het prettigst vindt!
16h it isquote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[info]Haaaai
Wil iedereen zaterdag UITERLIJK 18.45 uur aanwezig zijn, want om 19.00 uur begint het eten.
Als je eerder zin hebt om te komen, vanaf ca. 16 uur zijn er ook al wat FOK!kers!
En willen de eters alsjeblieft gepast 12,50 meenemen voor het eten? Dankkkkkkk![/info]
*scrollt terug, kwam jij nou ook?quote:
Nee mag ook kapot zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:21 schreef sp3c het volgende:
moet dat vooroorlogse mobieltje ook echt werken?
quote:
dan heb ik er wel een paar!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mag ook kapot zijnNet gevraagd.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan heb ik er wel een paar!
1 weet ik zelfs te vinden atm
Helaas, al afgezegd, nu krijg je allenmaar een stukje taart die door een afslankende mede-meeter wordt geweigerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:00 schreef sp3c het volgende:
ze is gelijk weggerend zeker
ik eet toch wel mee!
mwahaha
Dat ligt aan de bal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn ze morgen dan niet koud en slap?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:00 schreef sp3c het volgende:
ze is gelijk weggerend zeker
ik eet toch wel mee!
mwahaha
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mehehehe, ik als stranger wil haar best even taken
Moet te doen zijn, zelfs voor mij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa ik ook
Roozjee, kan jij om 13.30 uur bij Budha Beer zijn, het berenrestaurant aan de N209?
Je neemt dan de A12 van Den Haag richting Utrecht zeg maar, langs Zoetermeer en daarna de afslag Bleiswijk. Bij de afslag rechtsaf, dan na een paar kilometer zie je het restaurant aan de linkerkant op een kruising. (Even links er omheen rijden naar de parkeerplaats). Lukt dat?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mehehehe, ik als stranger wil haar best even taken
Hoezo in godsnaam?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:45 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Cat22 morgen als ze me oppikt
Lief dagboekquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet er nog een was in gooien
Geen zin
Omdat ik serieus een keer eerder met iemand die ik alleen online kende had afgesproken en toen ze me zag verlegen werd omdat ik zo breed was (haar letterlijke woorden)quote:
Patserquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Omdat ik serieus een keer eerder met iemand die ik alleen online kende had afgesproken en toen ze me zag verlegen werd omdat ik zo breed was (haar letterlijke woorden)
Meestal met eerste dates ook, dunno hoe het komt
Ja ho, dit is een nette meetquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Omdat ik serieus een keer eerder met iemand die ik alleen online kende had afgesproken en toen ze me zag verlegen werd omdat ik zo breed was (haar letterlijke woorden)
Niet nodig, ik zie je morgen tochquote:
Is was voor morgen, moet mee/aanquote:
I'm not a human being, I'm an animalquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet nodig, ik zie je morgen toch
En tis niet dat we nooit een brede man hebben gezien ofzo
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Zeikerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
I'm not a human being, I'm an animal
Kunis, Jocovich etcquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef Muis006 het volgende:
Ben ik weer vergeten hoe miss dynastie heet
Er zijn er wel meer breed hoor, zag laatst een foto van Tombolafan...quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
quote:
quote:
Stel ik me een keer kwetsbaar op...quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh nou dan blijf je toch thuisMoet je wel die hele oprijlaan weer teruglopen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook breed. Ook van de zijkant
.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer breed hoor, zag laatst een foto van Tombolafan...
Wedden dat we dan morgen samen in een hoekje staan gedrukt en dan lachen Greys en Tombola en wijzen ze naar ons en zeggen ze "kijk daar heb je de brede boys"quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook breed. Ook van de zijkant
.
quote:
funny coz it's truequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer breed hoor, zag laatst een foto van Tombolafan...
Eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stel ik me een keer kwetsbaar op...
Ik mag dan wel breed zijn, maar heb maar een klein hartje
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:59 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wedden dat we dan morgen samen in een hoekje staan gedrukt en dan lachen Greys en Tombola en wijzen ze naar ons en zeggen ze "kijk daar heb je de brede boys"
of dan trakteer ik op een drankje en dan zeggen ze "hij heeft het toch breed"
Wat, niet!?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Tombo is wel van het wijzen en lachen ja
Moeten we morgen alle namen weten? Want dan heb ik een probleem hoor!quote:
True, die zal nooit achter je rug om (kunnen) fluisterenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Als Tombo wat fluistert hoor je het aan de andere kant van de kroeg toch nog!
HEUJquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Oh bah MIquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij masturbeert vaak voor de spiegel, of niet?
Kan ik welquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
True, die zal nooit achter je rug om (kunnen) fluisteren
Whahahaaaaaquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Meestal gewoon bij jouw fotoboekquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij masturbeert vaak voor de spiegel, of niet?
Zolang je de mijne maar weetquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moeten we morgen alle namen weten? Want dan heb ik een probleem hoor!
Oh bah bah bahquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Meestal gewoon bij jouw fotoboek
Ja maar dát is dan weer schijtirritantquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan ik wel
Ik kan ook heel goed stil doen
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
True, die zal nooit achter je rug om (kunnen) fluisteren
Ik weet de balangrijkstenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moeten we morgen alle namen weten? Want dan heb ik een probleem hoor!
Tuurlijk!quote:
Mjoah mjoah.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Loveless85 niet een sappig stuk manvlees is
Eh...quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dát is dan weer schijtirritant
Llquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Doe maar luxequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:05 schreef indaha het volgende:
Kiek Greys onze kamer vandaag ,morgen zal het iets krapper worden denk ik
![]()
[ afbeelding ]
Oehquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:05 schreef indaha het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Kliekjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Je kan wel zien wie de Marketiers zijn hiero
Moeje Len maar nie afkraken!quote:
Oh nicequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:05 schreef indaha het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik kraak niet af!quote:
Sluipreclame?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:08 schreef Muis006 het volgende:
Wat heb ik toch een bloedhekel aan die sluipreclame in GTST.
Ligt Jack in het ziekenhuis omdat ie is aangereden door Bing, gaat 'ie een Breaker eten.
KOM OP NOUje bent ziek man.
En al die thuisbezorgdkoeriers elke avond. Je zou denken dat ze over straat rollen daar in Meerdijk, maar neeeeeeeeeeeee. Er zit vast iets in het water daar.
Nee nee nee nee, got youquote:
- betaal-afstreeplijstquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
- USB sticks, check
- erhm......
Verder kom ik nog niet
Weet nog niet wat ik aan doe, weet nog niet wat ik mee moet nemen verder ook alweer, dus dat komt morgenochtend wel
Oeh goeie.quote:
Ik gooi hem wel even in een documentje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh goeie.
Zou iemand die ook vroeg komt de OP lijst met namen ff voor me willen uitprinten en meenemen?
Ik heb geen printert en ben te lui om te schrijven
Ik heb mijn man verteld dat de kamers bij Bienvenue ietsjes kleiner zijn, maar het maakt niets uit want na het bal ziet hij dat toch niet meerquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh nice. Dat wordt schakelen morgen
.
Alles voorquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Cat!
Neem ik een pen mee, dus als jij het namenlijstje print kan ik strepen
Ynske heeft een kaart onder voorbehoud, want omdat zij als laatste boekte had de meneer haar al gezegd Dat Alle Kaarten Op Waren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Wel in tabel met bedrag en hokje voor kruisje erbij he Cat
Hoe doen we dat eigenlijk met de parkeerkaart van Q? Die ik heb en Cat ook?
En kan er nu niet nog een kaart geregeld worden nu er 2 kamers minder geboekt zijn?
Ik neem krijt mee en dan gaan we hinkelen op de stoepquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:21 schreef Dirkh het volgende:
Morgen toch wel Oud-Hollandsche spelletjes en bingo toch?
NIETUSWEMOTTENJEJASJEZIENquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
Blehh, ik heb geen zin, jullie zijn stom
Galahinkelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem krijt mee en dan gaan we hinkelen op de stoep
IK WIL MIJN TSHIRTquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
Blehh, ik heb geen zin, jullie zijn stom
Op hakken!quote:
Heb jij jouw tshirt bij Zwabber laten liggen?quote:
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij jouw tshirt bij Zwabber laten liggen?(
)
Will doquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Speaking of, Zwab, neem je meteen mijn BH mee?
Aaaaaah! Reunion!quote:
O noes!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Oh fuck, volgens mij staat Reunion niet op de songfestival UBS stick
Dat is dan wel erg without you.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Oh fuck, volgens mij staat Reunion niet op de songfestival UBS stick
mdquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Is er trouwens nog een kandidaat voor het eeuwigdurende verjaardagslied?
Heej! Nu zit je op mijn handen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:12 schreef Muis006 het volgende:
Godver zeg, in vino vunzigtas
*gaat op handen zitten*.
Gelukkig maar dat ik zo ->quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang je niet tegelijkertijd je middelvinger opsteekt is er niets aan de hand
Hallo, hater!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:13 schreef Greys het volgende:
Whatsapp:
Q: Beeeeeeeeeeb
Q: klaar voor morgen
Gr: oh ik nog niet
Q: Dat was een vraag eigenlijk aan je
Gr: Een vraagteken doet wonderen in zulke gevallen dan
Q: hater
Dank je, hunniequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:40 schreef moemoe het volgende:
Veel plezier over een paar uurtjes.
Ja maar dan moet ik altijd nog opruimen, hond uitlaten, tanden poetsen.. voordat ik eens lig..quote:
quote:
kun je nu niet nog even snel naar de winkel vliegen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:47 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Ik heb misschien een iets rare vraagMaar ik heb een kat met blaasgruis die speciale brokjes nodig heeft. Ik ben zo stom geweest om niet genoeg brokjes in huis te halen om het weekend mee door te komen.
Dus mijn vraag is, komt er vanavond misschien iemand wiens kat ook Royal Canin Urinary S/O gevoerd krijgt en mag ik daar 30 gram van kopen?
Ze verkopen het alleen bij de dierenarts naar mijn weten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je nu niet nog even snel naar de winkel vliegen?
K heb ze iig niet, Sorry
Ik kan ze voor je bij de dienstdoende DA halen hiero..... maar dan heb je wel een hele zak dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:47 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Ik heb misschien een iets rare vraagMaar ik heb een kat met blaasgruis die speciale brokjes nodig heeft. Ik ben zo stom geweest om niet genoeg brokjes in huis te halen om het weekend mee door te komen.
Dus mijn vraag is, komt er vanavond misschien iemand wiens kat ook Royal Canin Urinary S/O gevoerd krijgt en mag ik daar 30 gram van kopen?
Ja doe maar. Hartstikke bedanktquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:58 schreef Qwea het volgende:
Gebeld, ik haal ff zakkie voor je. Leuk man, dierenartsen kennen![]()
kleinste zakkie?
Doe nog effe een tukkie dan, je hebt nog tijdquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:15 schreef Cee het volgende:
Ik wil niet uit bed.
4,5 uur geslapen, dat gaat helemaal goedkomen vanavond.Maar wel zin annnn!
Pwned. Ik 3quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:15 schreef Cee het volgende:
Ik wil niet uit bed.
4,5 uur geslapen, dat gaat helemaal goedkomen vanavond.Maar wel zin annnn!
goed humeur en zwemspullenquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo maar eens uit bed komen en kijken wat ik allemaal mee moet nemen
Ik had liever niet gewonnen hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, jij wint, altijd een stukje meer rock & roll dan de rest.
Neuj. Want je wil Bette ook niet delen met mequote:Op zaterdag 15 september 2012 10:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijk wijf
Trouwen?
Nee, da's waarquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
Neuj. Want je wil Bette ook niet delen met me
quote:
Ik zal extra genieten. Speciaal voor jou. Dan heb ik in elk geval mooie verhalen. Ook fijn tochquote:
Uur of acht hier.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een uur of negen geslapen vannacht!
En het afsptreeplijstje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:46 schreef Cat22 het volgende:
Woonkamer gedweild, kattenkamer gepoetst, afwas gedaan, voer klaargezet, papier buiten gezet, gedoucht, tas gepakt, banaan gegeten, nu vlaai, takke en monkey halen en we zijn onderweg!
En jaaaaa, ik heb aan alle voer en spullen gedacht!
Anders sturen we je terug.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:45 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik vertrek nu, hopelijk zie ik er redelijk netjes uit
Je moet er UITERLIJK om 18.45 zijn als je mee-eet (INNERLIJK moet je er al vanaf eind mei zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe laat begint het dan? Ik lig nog in bed en vraag me af of ik moet gaan haasten....
De hotellers hebben rond 14 uur afgesproken bij het hotelquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe laat begint het dan? Ik lig nog in bed en vraag me af of ik moet gaan haasten....
Ik ben voor het eten weer weg iig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
We komen ook van verquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:54 schreef Cee het volgende:
Oké, nu schiet ik toch wel een beetje in de stress omdat half Nederland nu al op weg is naar het Bal.
En nu schiet m'n oor ook weer dicht.
En ik moet nog boodschappen doen en schoonmaken en omkleden en fatsoeneren en en en
Neeeeeeeee.
Buiten is het niet zo warm hoor!quote:
Ik heb hier net de hond uitgelaten in een spijkerbroek met alleen een mouwloos shirtje en dat was prima te doen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:04 schreef Oognip het volgende:
MM en ik zijn er ook redelijk op tijd16:00/16:30. En ik vind het lekker buiten
Maar in een jurk zal het wel koud zijn
Hopelijk is het bij Henk lekker warm.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:19 schreef Greys het volgende:
Dat met die teenloze panty (![]()
) werkt niet
Kledingstresssssssss
Ik heb een trui aan, maar ook bloedheet. Maar heb shirt meequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Buiten is het niet zo warm hoor!
Maakt niet uit wat je aanhebt gaat vannacht toch allemaal weer uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:19 schreef Greys het volgende:
Dat met die teenloze panty (![]()
) werkt niet
Kledingstresssssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |