Hoe heb je het ervaren daar? Of ben je zelf van Iraanse afkomst?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:37 schreef k_man het volgende:
Als ik dit zie wil ik ook weer naar Iran.
Ziet er gaaf uit hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 21:37 schreef k_man het volgende:
Als ik dit zie wil ik ook weer naar Iran.
Nee, geen Iraanse afkomst.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hoe heb je het ervaren daar? Of ben je zelf van Iraanse afkomst?
lijkt me een onwijs mooi land.
Dat soort verhalen hoor ik vaker inderdaad, maar die regering he...quote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, geen Iraanse afkomst.
Erg mooi land, zowel landschappen als architectuur en de vriendelijste, meest gastvrije mensen die ik ooit ergens ben tegengekomen. Het is zo volkomen anders dan wat je zou kunnen denken als je hier de kranten leest.
Gaaf hoor. Ben er zelf dus nooit geweest, maar heb wel een ex-vriend die van Iraanse afkomst is (en ben nog steeds bevriend met hem), dus ik heb door hem wel ervaring met hoe de culltuur en gastvrijheid zeg maar is. Erg fijne mensenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, geen Iraanse afkomst.
Erg mooi land, zowel landschappen als architectuur en de vriendelijste, meest gastvrije mensen die ik ooit ergens ben tegengekomen. Het is zo volkomen anders dan wat je zou kunnen denken als je hier de kranten leest.
Klopt, een idioot regime. De bevolking is over het algemeen helemaal niet zo streng gelovig. Het is een klein clubje mafkezen dat de dienst uitmaakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat soort verhalen hoor ik vaker inderdaad, maar die regering he...
28 en 41 volgensmijquote:
zij is 28 dacht ik en hij 41quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Bloedmooie vrouw die Iraanse... maar die 2 schelen wel veel in leeftijd of niet?
Zou me niks verbazen, zodra het kan, ze hem verlaat. Als ze ziet wat voor vrijheiden ze ineens krijgt.quote:
Zo rigoreus is het nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Knip bedoel je, zo je lul eraf![]()
![]()
"Oeps... teveelquote:
Ik heb dat idee altijd wel bij dit soort relaties... al zullen er sommigen vast echt verliefd zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, zodra het kan, ze hem verlaat. Als ze ziet wat voor vrijheiden ze ineens krijgt.
Ze gaan wonen in nederland.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Mercer het volgende:
Besneden en verplicht 20 keer per dag bidden en naar de moskee, die gast is wel heel desperate.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef RubenSosa het volgende:
Kijk ze lachen die iraniers. Zo van, die vrouwen komen lekker niet van ons af.
Gemeen, maar wel handig.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Oh dat is wel handig, vantevoren afspreken wanneer je mag scheiden.
Ook gemeen, scheiden als je bijna dood bent.
Wat serieus?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
als zij wil scheiden moet hij haar een ton betalen?
En ze mag van hem scheiden als hij ongeneeslijk ziek is. Soort van vooruitbetaling van de erfenis?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
dan ben je wel een eckte baas hoor....in Iranquote:
Dooziek, rete-arm én geen vrouwquote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
gamenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Wtf hoe heeft hij deze chick weten te regelen?
Ja, das de waarde van 313 gouden muntenquote:
ok maar die heeft ie nu gekregen dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja, das de waarde van 313 gouden munten
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Nou het zal best een schat zijn... maar goddomme er lopen hier in NL toch ook gewoon vrouwen rond waarbij je niet je halve lul en je bankrekening kwijtraakt?
Nou het zal best een schat zijn... maar goddomme er lopen hier in NL toch ook gewoon vrouwen rond waarbij je niet je halve lul en je bankrekening kwijtraakt?
Nee, moet ie volgens mij betalen als ze gaan scheidenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ok maar die heeft ie nu gekregen dan?
Heb jij geen verstand vanquote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ohquote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef LDS het volgende:
[..]
Nee, moet ie volgens mij betalen als ze gaan scheiden
Ik ben homo he... niet geestelijk gehandicaptquote:
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben homo he... niet geestelijk gehandicapt
En ook niet besneden?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben homo he... niet geestelijk gehandicapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |