quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ga dan lekker je inside jokes DM'en als je het toch niet uit wilt leggen, vies modje!
Speciaal een knappe boer voor Flips. Gewoon, omdat ik de bandbreedte van de mobiele users wil verkloten:Had dan die boer gedaan uit West- Friesland die nu mee doet met Boer zoekt Vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Westergasfabriek.quote:
En toen zag je die blik in zijn ogen:"Is dat niet dat ene meisje met dat Britt-accent?"quote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe. Hij keek wel een keer mijn kant uit.
tbs kliniek, flipsels is knettergekquote:
Klopt, anders had ze al lang mij gehosseld.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tbs kliniek, flipsels is knettergek
Ik las wat anders met knetter. Best een opluchting.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar het kan wel lastig zijn, heb 2 lange afstands relaties gehad, was echt niet makkelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
De afstand hoeft geen probleem te zijn hoor, ik spreek uit ervaring.
Jij date alleen modellen toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, anders had ze al lang mij gehosseld.
Wat noem jij een lange afstand?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar het kan wel lastig zijn, heb 2 lange afstands relaties gehad, was echt niet makkelijk.
Nee toen zei zijn coach watquote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
En toen zag je die blik in zijn ogen:"Is dat niet dat ene meisje met dat Britt-accent?"
(Sorry Fluffy, duurde te lang).
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar gaat het mis. Ik hossel niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, anders had ze al lang mij gehosseld.
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las wat anders met knetter. Best een opluchting.
Ja, zo rol ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij date alleen modellen toch?
Nee? Hoe heb je die laatste kerel je bed in gelokt dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Flippiee het volgende:
Daar gaat het mis. Ik hossel niet.
ooh wacht, 3quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat noem jij een lange afstand?
Euhm kut nu moet ik een genant verhaal vertellen. Een andere jongen viel mij lastig dus deed hij alsof ik bij hem hoorde. En toen dansen en zoenen en voor ik het wist lag ie in mijn bed.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Hoe heb je die laatste kerel je bed in gelokt dan?
Oke. Serieus! Dan heb ik geen lange afstand gehad.. tegenover jou.. maar vond het ook ver genoegquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh wacht, 3900km, 1200km en 2200km. Overigens waren twee ervan deels afstand, niet de volledige tijd.
Alleen lesbische modellen hè?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij date alleen modellen toch?
quote:
Je kent me te goed. We zijn net een getrouwd stel.quote:
Whehehe. Mooi verhaal.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm kut nu moet ik een genant verhaal vertellen. Een andere jongen viel mij lastig dus deed hij alsof ik bij hem hoorde. En toen dansen en zoenen en voor ik het wist lag ie in mijn bed.
Dat doet ie handigquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm kut nu moet ik een genant verhaal vertellen. Een andere jongen viel mij lastig dus deed hij alsof ik bij hem hoorde. En toen dansen en zoenen en voor ik het wist lag ie in mijn bed.
Tsja, ik woonde in Dublin en Helsinki en eentje woonde in Wroclaw (Polen), dus tsja, dat zijn afstandenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oke. Serieus! Dan heb ik geen lange afstand gehad.. tegenover jou.. maar vond het ook ver genoeg
Lijkt wel op mijn truc alleen gebruik ik nog ghb en laat ik een vriend vervelend tegen een meisje doenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep. Verder als waar ik het over hadquote:Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik woonde in Dublin en Helsinki en eentje woonde in Wroclaw (Polen), dus tsja, dat zijn afstanden
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Lijkt wel op mijn truc alleen gebruik ik nog ghb en laat ik een vriend vervelend tegen een meisje doen
ook weleens tsjechiese meisjes ontmoet, waar en hoe kan ik die vinden?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik woonde in Dublin en Helsinki en eentje woonde in Wroclaw (Polen), dus tsja, dat zijn afstanden
Hoe ver bedoelde jij dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jep. Verder als waar ik het over had
Was jij niet die persoon die vannacht die rare post geplaatst had?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ook weleens tsjechiese meisjes ontmoet, waar en hoe kan ik die vinden?
Dan heb ik nu ook een afstandsrelatie volgens jouquote:
In Tsjechië.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ook weleens tsjechiese meisjes ontmoet, waar en hoe kan ik die vinden?
Njaquote:Op donderdag 13 september 2012 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb ik nu ook een afstandsrelatie volgens jou
Goh toch welquote:
nee.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die vannacht die rare post geplaatst had?
oh ja maar ik wil ook weten hoe ik ze dan kan ontmoeten enzo wanneer ik daar heen ga.quote:
Dat is ook moeilijk veel. Dat had ik ook vanuit Dublinquote:Op donderdag 13 september 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zeur al met drieenhalf uur reistijd
oke, ik stel voor dat je of in een internationale gemeenschap komt, of naar Tsjechië op vakantie gaat.quote:
een paar weken? een huisje of hotel of wat? in Praag of landelijker?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, ik stel voor dat je of in een internationale gemeenschap komt, of naar Tsjechië op vakantie gaat.
Geen idee, ik stel voor dat je eerst leert meisjes te versieren voordat je daar geld aan uit geeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
een paar weken. een huisje of hotel of wat? in Praag of landelijker?
Je moet in Tjechië wel uitkijken Fluffy. Daar lopen heel veel hoeren rond. Helemaal rond Westerlingen zoals wij. En natuurlijk ook omdat wij gewoon knap zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
een paar weken? een huisje of hotel of wat? in Praag of landelijker?
kan ik ook gewoon nu op "vakantie" gaan. en wat is die international community ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik stel voor dat je eerst leert meisjes te versieren voordat je daar geld aan uit geeft.
ja die hoef je niet te versieren.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet in Tjechië wel uitkijken Fluffy. Daar lopen heel veel hoeren rond. Helemaal rond Westerlingen zoals wij. En natuurlijk ook omdat wij gewoon knap zijn.
Maar die gaan dan met je zoenen en vragen dan geld.
Internationale studenten of expatsquote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kan ik ook gewoon nu op "vakantie" gaan. en wat is die international community ofzo?
Ook geen Belg?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef Myraela het volgende:
Ik zou niet aan een buitenlander beginnen. Ik zou het gewoon niet kunnen.
Dan nog liever een Duitsequote:
Kan best leuk zijn hoor, is eens wat andersquote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef Myraela het volgende:
Mijn hartje.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef Myraela het volgende:
Mijn ex-stiefvader was een belg, als je jarenlang in een vlaams accent bent uitgescholden en bedreigd is het schattige wel van het vlaamse accent af.quote:
Ja, ze kijken ons ook altijd helemaal na.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hartje.
Maar dat zeggen ze in Katwijk ook he? Twi is al zijn status kwijt omdat hij met jou is.
Het maakt mij echt niet uit waar iemand vandaan komtquote:
Begrijpelijk..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ex-stiefvader was een belg, als je jarenlang in een vlaams accent bent uitgescholden en bedreigd is het schattige wel van het vlaamse accent af.
En het telt dubbel, met die mix van accenten hè? Kortom, voor mijn plaatsgenoten ben ik een extreme avonturier.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn hartje.
Maar dat zeggen ze in Katwijk ook he? Twi is al zijn status kwijt omdat hij met jou is.
Niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het maakt mij echt niet uit waar iemand vandaan komt
Ze kijken je gewoon na vanwege je kont.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ze kijken ons ook altijd helemaal na.
Eindelijk vers bloed in die genenpoel.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
En het telt dubbel, met die mix van accenten hè? Kortom, voor mijn plaatsgenoten ben ik een extreme avonturier.
Mja, het is ook niet zo zeer iets tegen de buitenlanders, hoewel ik eerlijk toegeef dat ik in ieder geval niet op donkere jongens val. Maar gewoon de afstand kan ik niet hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn hoor, is eens wat anders![]()
Brazilianen zijn heel erg passioneel bijvoorbeeld en Polen en Russen zijn veel hoffelijker.
Zo lang ze mij maar geweldig vinden maakt het niet uitquote:
Wat weet jij wat ik niet weet?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindelijk vers bloed in die genenpoel.
daar hebben ze psychologen voor.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ex-stiefvader was een belg, als je jarenlang in een vlaams accent bent uitgescholden en bedreigd is het schattige wel van het vlaamse accent af.
Je wilt worden aanbeden?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang ze mij maar geweldig vinden maakt het niet uit
De Brazilianen woonden in dezelfde stad en die Russin woonde toen zelfs in hetzelfde gebouwquote:Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, het is ook niet zo zeer iets tegen de buitenlanders, hoewel ik eerlijk toegeef dat ik in ieder geval niet op donkere jongens val. Maar gewoon de afstand kan ik niet hebben.
Nee, dat hoeft nu ook weer niet.quote:
Volgens mij is dat echt dodelijk saai.quote:
Nergens voor nodig. Ik walg van belgen, daarvoor hoef ik niet naar een psycholoog.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar hebben ze psychologen voor.
Kut, wist jij het nog niet?quote:
Ik ken er praktisch geen een.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Ik zou waarschijnlijk geen relatie kunnen hebben met iemand die dezelfde huidskleur heeft als ik.
Had ik ook niet verwacht hoor hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft nu ook weer niet.
s_o?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, wist jij het nog niet?
[..]
Ik ken er praktisch geen een.
Ik ben misschien té eerlijk.. dat is ook niet altijd fijnquote:Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt dodelijk saai.
Maar ik heb gewoon iets tegen kritiekloze mensen, dus dat ligt vast aan mij.
Nou, opzich is zo'n walging niet bepaald rationeel...quote:Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik walg van belgen, daarvoor hoef ik niet naar een psycholoog.
Dat is logisch.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken er praktisch geen een.
Liever dat dan iemand die alles wat ik doe geweldig vind. Directheid vind ik altijd een pluspunt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ben misschien té eerlijk.. dat is ook niet altijd fijn
Dat zou ik ook denken, maar toch wordt het niet altijd gewaardeerdquote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Liever dat dan iemand die alles wat ik doe geweldig vind. Directheid vind ik altijd een pluspunt.
Zoveel mensen, zoveel wensen he.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken, maar toch wordt het niet altijd gewaardeerd
Ja, daar houdt het een beetje mee op.quote:
Ze liggen je niet? Of is het uiterlijk?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Ik ben opgegroeid in de Bijlmer ik zag/zie er genoeg.
Dat klopt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel wensen he.
Ach ik zou willen dat ik voelde dat mensen mij waardeerde voor wie ik benquote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht hoor haha
Uiterlijk, ik vind er gewoon niks aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze liggen je niet? Of is het uiterlijk?
Is dat nu niet dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik zou willen dat ik voelde dat mensen mij waardeerde voor wie ik ben
Dat hoeft toch ook niet. Het belemmert mij niet, ik ben niet agressief tegenover belgen en ik heb zelfs nog vlaamse vriendinnen. Maar aantrekkelijk vinden of bewust opzoeken zal ik gewoon niet doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, opzich is zo'n walging niet bepaald rationeel...
Ik soms het gevoel dat dit niet zo is.quote:
Niet zo is met een vriendin? Of door niemand?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik soms het gevoel dat dit niet zo is.
Door niemandquote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef Sammers het volgende:
[..]
Niet zo is met een vriendin? Of door niemand?
Ik weet zeker dat er mensen zijn die je waarderen om wie je bent. Zo goed ken ik je niet, maar je lijkt me heel aardigquote:
Uiteraard doen mensen dat, familie, vrienden en collega's. Alleen dat voelt niet zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:21 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er mensen zijn die je waarderen om wie je bent. Zo goed ken ik je niet, maar je lijkt me heel aardig
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard doen mensen dat, familie, vrienden en collega's. Alleen dat voelt niet zo.
Lastig om uit te leggen.quote:
Het is goed om te weten dat ik niet de enige benquote:
Dat zekerquote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is goed om te weten dat ik niet de enige ben
Dat is ergquote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
Vriend van mij kreeg een berichtje van een klasgenote van ons dat ze hem wel zag zitten, las hij dat berichtje van 4 maanden later. En ze deed de hele tijd alsof er niks was gebeurd.
Ik heb nu weer genoeg materiaal om hem mee te pesten.
Maar hij kreeg wel een berichtjequote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
Vriend van mij kreeg een berichtje van een klasgenote van ons dat ze hem wel zag zitten, las hij dat berichtje pas 4 maanden later. En ze deed de hele tijd alsof er niks was gebeurd.
Hij moest haar toch niet, dus de schade valt mee.quote:
Dat wel natuurlijk.quote:
Wat subtielquote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij moest haar toch niet, dus de schade valt mee.
[..]
Dat wel natuurlijk.
In welke zin, vind jij newbie steeds aantrekkelijker of meer anderen?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Blijkbaar heb ik wel een bepaal soort uiterlijk waar ik op val. Dat besefte ik me eigenlijk een paar maanden geleden pas
Eerst was het lichtgetinte meisjes, toen blonde meisjes, toen roodharige meisjes, toen kwam ik tot de conclusie: ik heb echt geen flauw idee.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Blijkbaar heb ik wel een bepaal soort uiterlijk waar ik op val. Dat besefte ik me eigenlijk een paar maanden geleden pas
Ja, helaas man.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
Ik ben serieus maar een keer gevallen voor iemands karakter. Ben ik nu oppervlakkig?
Okee goed om te weten.quote:
De toner van een laserprinter past er ook helemaal niet in Loka. Dat zou je toch wel moeten weten.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik waardeer Tijn overigens wel omdat hij een bazenmuzieksmaak heeft en mij nog steeds aardig vond na een smerig incident waar zijn printer mee te maken had
Ik heb voormalig crushes vergeleken en trok de conclusie dat ze allemaal zwart haar hadden, lang waren en stevig gebouwd. Op het ene meisje na wat ik ooit leuk vond, dat was uitzondering.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In welke zin, vind jij newbie steeds aantrekkelijker of meer anderen?
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
De toner van een laserprinter past er ook helemaal niet in Loka. Dat zou je toch wel moeten weten.
Hahahquote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik waardeer Tijn overigens wel omdat hij een bazenmuzieksmaak heeft en mij nog steeds aardig vond na een smerig incident waar zijn printer mee te maken had
Zolang we maar niet in elkaars vaarwater gaan zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerst was het lichtgetinte meisjes, toen blonde meisjes, toen roodharige meisjes, toen kwam ik tot de conclusie: ik heb echt geen flauw idee.
Ik lachte als Winnieh de Pooh.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
De toner van een laserprinter past er ook helemaal niet in Loka. Dat zou je toch wel moeten weten.
Nou ja dat lijkt me wel eigenlijk, zo groot is die niet. Het was iets andersquote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Beetje standaard wel loka. Valt me wel een klein beetje tegen van je.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb voormalig crushes vergeleken en trok de conclusie dat ze allemaal zwart haar hadden, lang waren en stevig gebouwd. Op het ene meisje na wat ik ooit leuk vond, dat was uitzondering.
De drum?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja dat lijkt me wel eigenlijk, zo groot is die niet. Het was iets anders
Ik kan het niet helpen. Newb is wel een uitzondering op de regel van lang haar.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje standaard wel loka. Valt me wel een klein beetje tegen van je.
Heb je toch een type.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Type sulletje, heel verlegen maar onwijs mooie ogen en hij was aardig![]()
Weet je dat ik ooit heb gezegd tegen iemand "wij hebben dezelfde smaak, dit gaat problemen opleveren ooit". En twee maanden later zaten we inderdaad achter hetzelfde meisje aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang we maar niet in elkaars vaarwater gaan zitten.
Was ze wel stevig gebouwd? Dat heb je met veel lesbo's hè? En dan zit er dus toch een lijn in.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb voormalig crushes vergeleken en trok de conclusie dat ze allemaal zwart haar hadden, lang waren en stevig gebouwd. Op het ene meisje na wat ik ooit leuk vond, dat was uitzondering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang haar.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen. Newb is wel een uitzondering op de regel van lang haar.
Visionair, jij.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je dat ik ooit heb gezegd tegen iemand "wij hebben dezelfde smaak, dit gaat problemen opleveren ooit". En twee maanden later zaten we inderdaad achter hetzelfde meisje aan.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Was ze wel stevig gebouwd? Dat heb je met veel lesbo's hè? En dan zit er dus toch een lijn in.Ik keek al vol verwachting in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Was ze wel stevig gebouwd? Dat heb je met veel lesbo's hè? En dan zit er dus toch een lijn in.Nee, vrij dun met een beetje jongensachtig figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang het maar een man of vrouw is, niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
Ergens heb ik wel een type maar wat dat nu precies is geen idee
Net dat ene moment dat ik geen visionair had willen zijn.quote:
Vrouwquote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang het maar een man of vrouw is, niet?
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vrij dun met een beetje jongensachtig figuur.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Net dat ene moment dat ik geen visionair had willen zijn.
Eenmaal een Ariër, nooit meer een ander.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht altijd een type te hebben. Maar dan val je ineens op iemand die totaal anders is.
Ja doe maarquote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bi was. Dan doe ik mijn broek weer uit.
Mensen die niet op twi vallen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht altijd een type te hebben. Maar dan val je ineens op iemand die totaal anders is.
Nu probeer ik een muzikale visionair te zijn, maar dat gaat nog niet zo lekker.quote:
Ja en nu denk ik dat weer. Naïviteit, gotta love itquote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dat dacht jij een half jaar geleden ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu probeer ik een muzikale visionair te zijn, maar dat gaat nog niet zo lekker.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Ik snap mensen die nooit zeggen nooit.Ik zal nooit meer aan jouw pener zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zeg geen nooit, maar ik zie het nog een hele tijd ook eigenlijk niet gebeuren dat het uitgaat
Godverdomme, geloof je der nu al niet meer in?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht. Jullie gaan gewoon the distance.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zeg geen nooit, maar ik zie het nog een hele tijd ook eigenlijk niet gebeuren dat het uitgaat
Je hebt het veel over peners vandaag twi.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer aan jouw pener zitten.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, geloof je der nu al niet meer in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Samen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt Kaneel dat doet me goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jouw visie.
Jaja.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer aan jouw pener zitten.
Zoiets ja. Iets minder denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En terecht. Jullie gaan gewoon the distance.
[..]
Je hebt het veel over peners vandaag twi.
2 dagen geen seks gehad?
Hoe gingen we dat ook alweer regelen? Ik ben het vergeten. Maar het was wel romantisch.quote:
Onze eerste keer seks.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe gingen we dat ook alweer regelen? Ik ben het vergeten. Maar het was wel romantisch.
Ohja, ik weet het weer, door elkaar op hetzelfde moment aids te geven.
Vertel.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Eerste keer seks vind ik achteraf eigenlijk wel grappig
Wij houden dan ook van elkaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
wat een liefde in t topic allemaal
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Details gaarne.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Nou.. Eigenlijk.. Beviel dat lijstje hem wel..quote:Op donderdag 13 september 2012 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al seks met Bart? Kan hij van het maagdenlijstje?
Haha, echt? Dat is wel erg snel.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De duur zat ergens tussen 0 en heloefs prognose
Maar het was wel
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou.. Eigenlijk.. Beviel dat lijstje hem wel..
Dus wilde hij erop blijven..Noted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dus wilde hij erop blijven..Dit kun je op twee manier lezen hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het hoort erbij.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De duur zat ergens tussen 0 en heloefs prognose
Maar het was wel
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, echt? Dat is wel erg snel.
2 maar?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Dit kun je op twee manier lezen hè?
Was jouw eerste keer ook zo snel?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het hoort erbij.
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
Ik lees het uiteraard als dat ze keiharde porno hebben gehad.
Eerste keer echte seks? Was zeker 30 seconden.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was jouw eerste keer ook zo snel?
Neen dus.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Kwam jij ook tussen 0 en heloefs prognose?
oh dus je kan 4 maanden wachten voor reactie.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
Vriend van mij kreeg een berichtje van een klasgenote van ons dat ze hem wel zag zitten, las hij dat berichtje pas 4 maanden later. En ze deed de hele tijd alsof er niks was gebeurd.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste keer echte seks? Was zeker 30 seconden.
[..]
Neen dus.
Nee niet bepaald maar dan moet ik t wel snappenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, ja. Jij bent wel Truus Ontwijkend-Antwoord hè?
Ja, sorry.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]Zo snel.
Komen meisjes eigenlijk wel klaar bij de eerste keer seks?
Dat was zijn bedoeling niet, hij las het pas na 4 maanden. Kon hij niks aan doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dus je kan 4 maanden wachten voor reactie.
Ik wel voor die tijd.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]Zo snel.
Komen meisjes eigenlijk wel klaar bij de eerste keer seks?
Maakt griep jou dommer? Dat werkt zo niet bij de andere mensen hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee niet bepaald maar dan moet ik t wel snappenIets met griep enzo..
dat kan ik dus ook nadoen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was zijn bedoeling niet, hij las het pas na 4 maanden. Kon hij niks aan doen.
Loeihard pompen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Ik was kei opgewonden en ik dacht dat ik loeihard moest pompen.
Meisjes kunnen klaarkomen ja. Maar gebeurt zeker niet heel vaak.
Ik denk dat jij wel wat langer kan wachten.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dus je kan 4 maanden wachten voor reactie.
Ja want als hij weigert is hij geen maagd meer, dat kloptquote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Maakt griep jou dommer? Dat werkt zo niet bij de andere mensen hoor.
Hij mag er af kan betekenen dat jij je hebt aangeboden, maar hij niet wilde
Later ging het gelukkig beter. Maar toch, het was wel allemaal romantisch en lief.quote:
Als het net zo grappig word als mijn eerste keer zoenen heb ik er echt een mooi verhaal voor feesten en partijen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Even een analysequote:Op donderdag 13 september 2012 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja want als hij weigert is hij geen maagd meer, dat klopt
Ik zie hier nergens staan dat hij geen maagd meer is.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dus wilde hij erop blijven.
quote:.Ik zie hier staan dat hij er af mag, niet dat hij er af is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mvg.
Mierenneuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rozenblaadjes, kaarsen, muziek dit dat.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Romantisch en lief is toch ook veel belangrijker
Sowieso vind ik het emotionele nog altijd het beste aan seks.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Even een analyse
[..]
Ik zie hier nergens staan dat hij geen maagd meer is.
[..]
Ik zie hier staan dat hij er af mag, niet dat hij er af is.
mvg.
Mierenneuker.Godver twi. Iedere keer die spoiler die me het plezier ontneemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Waarom was dat grappig?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het net zo grappig word als mijn eerste keer zoenen heb ik er echt een mooi verhaal voor feesten en partijen.
Probeer maar eerst een berichtje te krijgen, dan praten we verder.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat kan ik dus ook nadoen.
huh wat?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer maar eerst een berichtje te krijgen, dan praten we verder.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het net zo grappig word als mijn eerste keer zoenen heb ik er echt een mooi verhaal voor feesten en partijen.
Succes er mee.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
huh wat?
ik heb vorige week dinsdag een berichtje gekregen hoor op relatieplanet profiel, van een meisje.
ze hoopt dat ik wat terugstuur.
Ja toch.quote:
Goedenavondquote:
We kregen spontaan zinquote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
Hallo, het ging over seks, waarom is het ineens stil.
Fappen of soppenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
Ik kan als lief en onschuldig maagdje daar niet over meepraten.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
Die liggen allemaal al op een oor, johquote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Iedereen is bang dat rival, STING, Huppelmuts en andere saaie dertigers volgen.
Dertigers
Same.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan als lief en onschuldig maagdje daar niet over meepraten.
Oude mensen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Iedereen is bang dat rival, STING, Huppelmuts en andere saaie dertigers volgen.
Dertigers
He das mijn tekst.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk mensen!quote:
Ik ook niet, ik heb alleen verstand van tentakelseks.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yeah fucking rightquote:
Wat een proportionele beschuldigingen!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Jij was toch die enorme player?
Telden die eerste 30 seconden niet dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
excuusnegerquote:Op donderdag 13 september 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een proportionele beschuldigingen!
Ik heb wel eens inktvissen seks bestudeerd. Best interessant.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb alleen verstand van tentakelseks.
Sorry. Ik neem alles terug.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een proportionele beschuldigingen!
Seks=penetratie. Zo ver rijkt mijn stokje niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Telden die eerste 30 seconden niet dan?
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb alleen verstand van tentakelseks.
Sinds de princesjes opmerking, stel ik je iedere keer voor als Princes Peach uit Mario.quote:
Er was ook zo'n octopussoort die zijn kwakje op mannetjes en vrouwtjes neerlegde omdat het te donker was om het verschil te zien las ik laatst.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens inktvissen seks bestudeerd. Best interessant.
Mannen met een micropenis kunnen erg gebaat zijn bij penetratie van de neusgaten.quote:[..]
Seks=penetratie. Zo ver rijkt mijn stokje niet.
princesjes opmerking?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds de princesjes opmerking, stel ik je iedere keer voor als Princes Peach uit Mario.
En dan: Sorry, but the Princess is in another Castle.
Ben je verkouden? Nee ik heb sex gehadquote:Op donderdag 13 september 2012 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Mannen met een micropenis kunnen erg gebaat zijn bij penetratie van de neusgaten.
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen met een micropenis kunnen erg gebaat zijn bij penetratie van de neusgaten.
Awwwwquote:
'Ja ik wilde 'm eigenlijk in m'n clit, maar dan had hij er niets aan."quote:Op donderdag 13 september 2012 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Dit geeft een hele andere dimensie aan neuspiercings.
We leven met je mee.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
'Ja ik wilde 'm eigenlijk in m'n clit, maar dan had hij er niets aan."
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
AwwwwJij hebt al een stokje tot je beschikkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat telt niet
![]()
Ja, nu kijk ik heel anders naar de partners van chicks met een neuspiercing.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
'Ja ik wilde 'm eigenlijk in m'n clit, maar dan had hij er niets aan."
Hoiquote:
Ja, maar het positieve is dat je geen aids kunt krijgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
Niemand wil mijn boom met twee kokosnoten. Is dit erg?
Ik kijk nu heel anders naar single chicks die een neuspiercing willen laten zetten.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, nu kijk ik heel anders naar de partners van chicks met een neuspiercing.
Ik heb nog nooit zo'n boom gezien.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met welke boom zou je twi vergelijken?
Een gekapte boom hihaho.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee okee dan is het goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar het positieve is dat je geen aids kunt krijgen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
Niemand wil mijn boom met twee kokosnoten. Is dit erg?
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:48 schreef SiIk het volgende:
Heloefje
Wanneer tref ik jou weer eens op een meet?
Silkquote:Op donderdag 13 september 2012 22:48 schreef SiIk het volgende:
Heloefje
Wanneer tref ik jou weer eens op een meet?
HIJ BESTAAT ECHTquote:
Neusgaten? Hmm, het proberen waard.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was ook zo'n octopussoort die zijn kwakje op mannetjes en vrouwtjes neerlegde omdat het te donker was om het verschil te zien las ik laatst.
[..]
Laat maar hangen.quote:
Dat je mijn prinsesje bent natuurlijkquote:
Als je een ding over mij kunt zeggen, is dat ik consistent ben.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat je mijn prinsesje bent natuurlijk
Vind het wel lief dat Kaneel consistent "princesje" blijft schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat moet de SGP zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb je op een partij gestemd die zetelwinst heeft geboekt?
Wat lief.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt je leuke zwarte kousjes ook aan?quote:
Ik ben weer net te laat zie ikquote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
Altijd.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt je leuke zwarte kousjes ook aan?
Komt dat vaker voor?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben weer net te laat zie ik
Mijn mama zei vroeger ook dat ik een prinsesje was, misschien is het echt zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Wooaaa heb jij seks?!?! Baaaaas.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, meestal kom ik op het tijdstip dat ik denk van; zo nu heb ik wel weer genoeg gehad
Hoi, wie ben jij?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wooaaa heb jij seks?!?! Baaaaas.![]()
Ik buig in nederigheid voor hem.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat een bad-ass!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Owjee! Moet je dan ook straks een training volgen omdat je stiekem troonopvolger bent?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama zei vroeger ook dat ik een prinsesje was, misschien is het echt zo.
Onschuldig he, hoe dat zoquote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een onschuldige omstander.
Wel een beetje een egoistische instelling.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, meestal kom ik op het tijdstip dat ik denk van; zo nu heb ik wel weer genoeg gehad
Naja niet als je een brandluchtje begint te ruikenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Wel een beetje een egoistische instelling.
Zo werkt dat hè, tot het tegendeel bewezen is.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onschuldig he, hoe dat zo
Trouwens drommel, 100x gesquat vandaag. Pijn aan mijn billetjes
Hm dan ben ik ook onschuldigquote:Op donderdag 13 september 2012 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo werkt dat hè, tot het tegendeel bewezen is.
Waarom, ik heb al kei nette maniertjes.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een bad-ass!![]()
Muhahaha is nu mijn held.
[..]
Owjee! Moet je dan ook straks een training volgen omdat je stiekem troonopvolger bent?
Wrijvingsproblemen? Misschien moet je je zaakje maar eens scheren dan.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja niet als je een brandluchtje begint te ruiken
Daarom blijf ik ook fappen, voorkomt teleurstelling.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Wel een beetje een egoistische instelling.
Dat zinnetje zit nog steeds in dat lied, hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
Wie was het trouwens opgevallen dat ze bij de opkomst van Rutte Viva la Vida draaiden en dat daar het zinnetje in zat "I used to rule the world"?
In Wolluk geleerd?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, ik heb al kei nette maniertjes.
Hm ik had een betere inkoppertje verwachtquote:Op donderdag 13 september 2012 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Wrijvingsproblemen? Misschien moet je je zaakje maar eens scheren dan.
Ja hehe, maar voor een net verkozen premier is dat wel een lullig liedje om mee op te komen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zinnetje zit nog steeds in dat lied, hoor.
Bodyweight zeker?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onschuldig he, hoe dat zo
Trouwens drommel, 100x gesquat vandaag. Pijn aan mijn billetjes
Hele zinnetje is lullig voor ons.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hehe, maar voor een net verkozen premier is dat wel een lullig liedje om mee op te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |