quote:Op zondag 24 maart 2013 20:03 schreef Marcoss het volgende:
1. Froome
2. Porte
3. Wiggins (na Girowinst) Contador
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:23 schreef Drebbelman het volgende:
Standaard avondgesprek in de avondetappe:
DeMart: 'Ik zeg Sky, wat denk jij dan?'
Gast: 'Eh ja, indrukwekkend.'
DeMart: 'Nee, maar wat denk je dan echt?'
Gast: 'Eh, goeie ploeg?'
DeMart: 'Kijk, hier zegt Porte, die kent u niet, ik zeg aju, en hij is er vandoor. Froome, met die grappige, guitige, opmerkelijke kop, geboren in Kenia, dat wist u niet, ik ga er achteraan. Wat denk jij dan?'
Gast: 'Sterk'
DeMart: 'Maar snap je dan dat mevrouw van Zetten uit Tiel het niet snapt, hoe één zo'n ploeg er zo bovenuit kan steken?
Gast: 'Tja'
DeMart: 'Oké, genoeg over Sky, met dat rare sterke ploegje. Laten we het eens over doping gaan hebben. Wat vind jij daarvan?'
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:23 schreef Drebbelman het volgende:
DeMart: 'Kijk, hier zegt Porte, die kent u niet, ik zeg aju, en hij is er vandoor. Froome, met die grappige, guitige, opmerkelijke kop, geboren in Kenia, dat wist u niet, ik ga er achteraan. Wat denk jij dan?'
DeMart: 'Maar snap je dan dat mevrouw van Zetten uit Tiel het niet snapt, hoe één zo'n ploeg er zo bovenuit kan steken?
DeMart: 'Oké, genoeg over Sky, met dat rare sterke ploegje. Laten we het eens over doping gaan hebben. Wat vind jij daarvan?'
Je hebt het script al mogen inzien?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:23 schreef Drebbelman het volgende:
Saint Malo/Mont Saint Michel zijn prima aan te rijdenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat het parcour dit jaar niet in de buurt komt van Noord Frankrijk
Parijs ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Saint Malo/Mont Saint Michel zijn prima aan te rijden.
quote:Nibali en Boonen niet naar Tour
Toegevoegd: dinsdag 21 mei 2013, 22:46
Update: dinsdag 21 mei 2013, 22:48
Vincenzo Nibali zal de Tour de France dit jaar links laten liggen. Dat heeft Astana-manager Martinelli laten weten. de Italiaan, drager van het roze in de Giro, werd vorig jaar derde in de Tour.
Ook Tom Boonen verschijnt op zaterdag 29 juni niet aan de start op Corsica. De Belg van Omega-Pharma Quick Step heeft geen zin. Ploegleider Lefevere had voor hem een rol als gangmaker voor sprinter Mark Cavendish voor ogen.
Nibali was al bekend. Boonen eigenlijk min of meer ook wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Geen Nibali en Boonen.
http://nos.nl/l/509335
[..]
Allebei nog niet genoemd in dit topic.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nibali was al bekend. Boonen eigenlijk min of meer ook wel.
Vorig jaar (Hansen). Sastre deed het ook wel eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar was den tijd dat renners zowel de Giro, Tour en de Vuelta rijden
Met alle respect maar dat zijn meer "knechten". Ik bedoel renners zoals Wiggins, Froome, Nibali, Evans, Broertjes Schlekquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vorig jaar (Hansen). Sastre deed het ook wel eens.
Vroeger waren de Giro en Vuelta gelijktijdig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar was den tijd dat renners zowel de Giro, Tour en de Vuelta rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |