Hekkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:37 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben trouwens niet zo weg van de etappe. Hoe ze daar het publiek in de hand willen houden...
Tasers aan de renners gevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:37 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben trouwens niet zo weg van de etappe. Hoe ze daar het publiek in de hand willen houden...
Is een idee, maar die schokkende lichamen van de toeschouwers liggen dan in weg voor de volgende rennersquote:
En die x-omgangen hebben ze geschrapt of leek dat zo in de video?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Wombcat het volgende:
In Parijs rondom de Arc de triomphe, dus niet meer die haarspeld bovenop.
Bovenop de Arc staan, dan heb je wel een eersterangsplaatsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Wombcat het volgende:
Ik mag toch aannemen dat ze die rondjes nog wel rijden. Anders gaat die etappe helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En die x-omgangen hebben ze geschrapt of leek dat zo in de video?
Vast welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze die rondjes nog wel rijden. Anders gaat die etappe helemaal nergens meer over.
Dat is wel tof zeg, ik dacht alleen dat dat niet kon omdat het een grote verkeersader is die rotondequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Wombcat het volgende:
Misschien is 't dat later op de avond minder een probleem.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is wel tof zeg, ik dacht alleen dat dat niet kon omdat het een grote verkeersader is die rotonde
Die etappe op Corsica is niet vlak hoor, en die PTT is daarna ook al in de eerste week. Kan wel verschillen opleveren ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zijn er grote verschillen te verwachten in de eerste week? Ik vind meteen een bergetappe in het eerste weekend wel eens een leuk experiment, om te kijken of het gestress in de vlakke etappes in de eerste week dan ook minder wordt...
Is helaas een maand of twee geleden komen te overlijden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of Armstrong nog start, met dit parcours moet hij toch z'n 1ste Tourzege kunnen pakken.
Zit alweer een tijdje op de fiets.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef TheArt het volgende:
Kiek eens aan wie er ook was:
[ afbeelding ]
Klopt, maar had niet verwacht dat ie bij de presentatie zou zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Zit alweer een tijdje op de fiets.
Komend weekend z'n fandag met een toertocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |