Peyresourde altijd goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:27 schreef Pino112 het volgende:
Een lange afdaling op het laatst.. Verder ziet die etappe er wel leuk uit.
Vergelijkbare etappe met die Ricco ooit won.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:27 schreef Pino112 het volgende:
Een lange afdaling op het laatst.. Verder ziet die etappe er wel leuk uit.
Het is eigenlijk ook alleen een voetgangersgebied hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef FredWielergek het volgende:
ach ik had gehoopt dat de tidjrit op de mont michel komt, maar eindigt er dus net er voor.
Gezien waar ze vandaan komen die dag, niet verrassend. Veel andere klimmen zijn er ook niet in die buurt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:31 schreef Szura het volgende:
Alleen de Ventoux, verder geen klimmetje te zien die dag
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook alleen een voetgangersgebied he
in de giro zouden ze dat wel gewoon doen denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef FredWielergek het volgende:
ach ik had gehoopt dat de tidjrit op de mont michel komt, maar eindigt er dus net er voor.
Zeker weten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
[..]
in de giro zouden ze dat wel gewoon doen denk ik
Hekkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:37 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben trouwens niet zo weg van de etappe. Hoe ze daar het publiek in de hand willen houden...
Tasers aan de renners gevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:37 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben trouwens niet zo weg van de etappe. Hoe ze daar het publiek in de hand willen houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |