quote:
owquote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar nou nee, ik ga niet verhuizen atm
Ik duim voor je mee!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb alleen iets op het oog in almere barb, maar geen idee of het wat wordt. Werkt met loting enz. en ik moet kijken of ik mijn restschuld meegefinancieerd wordt dus dat is afwachten.. Maar om nou eeuwig bij detroit te blijvenDus ik ga duimen
That 70s showquote:
Overal tochquote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
irl netwerkenGoed bezig drommetje! Trots op je!
Wat is dat voor programma?quote:
Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie, waarin verhalen worden nagespeeld van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Overspel, een kind aan de drugs, de vader in de gevangenis of zwanger van iemand anders dan je man: het komt allemaal vaker voor dan we denken. Veel van deze verhalen zijn wel anoniem opgetekend terug te vinden in tijdschriften en op internet, maar zelden halen ze de televisie. Net5 brengt ze nu op realistische en aangrijpende wijze op tv.quote:
waah dat is vet tof.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie, waarin verhalen worden nagespeeld van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Overspel, een kind aan de drugs, de vader in de gevangenis of zwanger van iemand anders dan je man: het komt allemaal vaker voor dan we denken. Veel van deze verhalen zijn wel anoniem opgetekend terug te vinden in tijdschriften en op internet, maar zelden halen ze de televisie. Net5 brengt ze nu op realistische en aangrijpende wijze op tv.
ja tof he, waargebeurd verhaal dus iemand anders heeft het echt gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie, waarin verhalen worden nagespeeld van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Overspel, een kind aan de drugs, de vader in de gevangenis of zwanger van iemand anders dan je man: het komt allemaal vaker voor dan we denken. Veel van deze verhalen zijn wel anoniem opgetekend terug te vinden in tijdschriften en op internet, maar zelden halen ze de televisie. Net5 brengt ze nu op realistische en aangrijpende wijze op tv.
mmm niets voor mijquote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
wat? Oooh dat stukjequote:Op donderdag 13 september 2012 19:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja tof he, waargebeurd verhaal dus iemand anders heeft het echt gedaan.
het kan echt
Tsja, wie weet.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
waah dat is vet tof.
ik zit er ook aan te denken om iets van een plan uit te voeren om op mijn relatieplanetprofiel te zetten dat ik een goede baan heb en een eigen huis.
en dan daarover liegen omdat ik ook een uitkering heb, netzoals haar, en ook geen eigen huis heb, zoals haar.
maar dat trekt dan misschien wel een leuk meisje aan, etcetc.!!!
en dan ben ik gered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |