quote:STOCKHOLM — Swedish police are searching for a thief who found an inebriated man unconscious on subway tracks, stole his valuables and then left him there to be hit by a train.
A surveillance camera captured the incident at a Stockholm subway station early Sunday.
A video clip broadcast Wednesday by Sweden’s SVT shows the middle-aged man falling down from the platform. Another man in a blue jacket sees him and jumps down on the tracks. But instead of helping the man, he robs him, climbs back on the platform and walks away. Moments later the man is struck by a train.
Police spokesman Dan Ostman told SVT one of the man’s feet was crushed and he was also injured in the face and shoulder, but survived.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef kwiwi het volgende:
ongelofelijk.... die klapjosti mogen ze van mij op het spoor leggen en er heel langzaam een trein overheen laten rijden
fixdquote:Op donderdag 13 september 2012 19:34 schreef Flurry het volgende:
Dat je 'm beroofd, als compleet mislukte mongool, dat snap ik nog. Maar redt 'm dan eerst ff
Maar laat je dan tenminste niet filmen als een mislukte mongool
Sarcasme?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is er al, iedereen heeft het erover hier.
Nee, helemaal niet zelfsquote:
Ahhh, je woont in zweden! Lijkt mij mooiquote:Op donderdag 13 september 2012 19:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet zelfsHier in Zweden hebben heel veel mensen het er over, uiteraard niet iedereen.
Dader ziet eruit als een Zweedse gehaktbal.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef erik666 het volgende:
De dader zier er niet erg Zweeds uit.
Pretty much ja.mquote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef tonyfaileronie het volgende:
- Incident
- Je mag ze niet allemaal over een kam scheren
- De goeden lijden onder de slechten
- Heeft niks met zijn afkomst te maken er zijn ook genoeg blanke klootzakken
- Het komt door zijn jeugd, hij heeft nooit een kans gekregen/gehad
- Dit is een cultureel fenomeen , dat moeten we respecteren
- De dronken man heeft het er zelf naar gemaakt.
- Het is de schuld van Wilders/Breivik/cartoons/oorlog in Irak/Westers imperialisme/Zionisme/Amerika/Bush/Blair/
Heb ik ze allemaal gehad?
Want mensen roepen in dit topic massaal op tot het uitzetten/vermoorden van joden en moslims? 50% van het tuig dat met hun pica in het nieuws komt heeft recente roots in de zandbak terwijl ze in westerse landen zo'n 5-10% uitmaken van de bevolking.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:23 schreef WH141 het volgende:
Sinds wanneer is dit stormfront geworden?
Geen taalnazi, maar op jouw leeftijd verwachtte ik een betere spelling.quote:Op vrijdag 14 september 2012 02:50 schreef Cherna het volgende:
Hoop dat die joker gesnapt word. Jammer dat hij niet door de derde rail geëlektrocuteerd is. Was dat meteen de doodstraf geweest.
Gelukkig heeft het slachtoffer het overleeft.
Nee hoor, dat mag jij vinden. Mijn kwaliteiten hebben mij nooit gehinderd als analfabeet. Gelukkig heeft mijn ruimtelijk inzicht en rekenkundig gebied incluis motoriek mij wel geholpen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 02:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen taalnazi, maar op jouw leeftijd verwachtte ik een betere spelling.
Als hij die vent had proberen te redden hadden ze het beiden waarschijnlijk niet overleefd want die had hij nooit het perron opgekregen. Overigens een walgelijke actie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 02:50 schreef Cherna het volgende:
Hoop dat die joker gesnapt word. Jammer dat hij niet door de derde rail geëlektrocuteerd is. Was dat meteen de doodstraf geweest.
Gelukkig heeft het slachtoffer het overleeft.
Ik mis nog: het is maar een klein groepje wat het verpest voor de restquote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef tonyfaileronie het volgende:
- Incident
- Je mag ze niet allemaal over een kam scheren
- De goeden lijden onder de slechten
- Heeft niks met zijn afkomst te maken er zijn ook genoeg blanke klootzakken
- Het komt door zijn jeugd, hij heeft nooit een kans gekregen/gehad
- Dit is een cultureel fenomeen , dat moeten we respecteren
- De dronken man heeft het er zelf naar gemaakt.
- Het is de schuld van Wilders/Breivik/cartoons/oorlog in Irak/Westers imperialisme/Zionisme/Amerika/Bush/Blair/
Heb ik ze allemaal gehad?
Ah. Dus eigenlijk probeerde hij te redden wat er te redden viel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als hij die vent had proberen te redden hadden ze het beiden waarschijnlijk niet overleefd want die had hij nooit het perron opgekregen. Overigens een walgelijke actie.
Ga ergens anders janken. Antifa forum iets voor jou?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:23 schreef WH141 het volgende:
Z'n voeten waren wel verpletterd en zullen dus geamputeerd moeten worden. De rest is redelijk ongedeerd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef Iwanius het volgende:
Los van de TT vind ik het nog verwonderlijk dat de man het nog overleeft heeft.
Bedoel iedereen kon zien hoe die metro? over hem heenreed.
Dat-ie dan zo nobel is dat hij ook even wil testen of er nog stroom op de derde rail staat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:15 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ah. Dus eigenlijk probeerde hij te redden wat er te redden viel.
Wat een nobele kerel.
Hij had toch tenminste de kleine, kleine, moeite kunnen nemen om die benen binnen de rails te leggen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Z'n voeten waren wel verpletterd en zullen dus geamputeerd moeten worden. De rest is redelijk ongedeerd.
Ja, want mensen moeten dit maar allemaal normaal vinden en mogen niet boos en verontwaardigd zijn? Ok, er wordt gewezen op de ethniciteit van de dader. Maar vind je het gek, het is nu ook niet precies de eerste keer dat zo'n hond een extreem laffe en laaghartige daad pleegt. Het is nummer 5000 in een lange serie. Op een gegeven moment gaat mensen dat opvallen, en dat heeft niets met SF te maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:23 schreef WH141 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |