Weet ik, maar je kunt wel users doorgeven aan de (F)A's. Maar niet alle Duitsers waren nazi, de joden bvquote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen
En ben altijd een nazi geweest, komt door mijn duitse voorouders denk ik
NEe manquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
NEe man![]()
ik heet toch Steven macachtung
steven is beidequote:Op donderdag 13 september 2012 19:25 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Weet ik, maar je kunt wel users doorgeven aan de (F)A's. Maar niet alle Duitsers waren nazi, de joden bv
niet eerder dan beertje?quote:
Hmm wij gingen breaking bad doen dus ik wil geen wijkpopo wordenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb je hier niet nodig, allemaal criminelen bij du pop fok dem cops
Zijn daar ook wel goed. Dus bereid je maar alvast voor op een lange ritquote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
In Frankrijk zijn de N-wegen weer heel mooi, van Spanje en Portugal weet ik dat niet.
Kan juist leuk zijn, maar ken je vader en zusje verder niet kan daar verder niet over oordelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is haar vaste plek, maarja wat is er erg aan..
Omdat ze zich moet schamen voor me vader?
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
NEe man![]()
ik heet toch Steven macachtung
Ik ging voor de gein vanochtend aan mijn docent vragen of het moeilijk was dat meth maken. Hij zei dat ik na dit jaar het makkelijk kon maken, ''maar je hebt het niet van mij'' voegde hij er snel aan toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm wij gingen breaking bad doen dus ik wil geen wijkpopo worden
Meth is ook zo gemaakt, alleen goede niet denk ikquote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging voor de gein vanochtend aan mijn docent vragen of het moeilijk was dat meth maken. Hij zei dat ik na dit jaar het makkelijk kon maken, ''maar je hebt het niet van mij'' voegde hij er snel aan toe.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging voor de gein vanochtend aan mijn docent vragen of het moeilijk was dat meth maken. Hij zei dat ik na dit jaar het makkelijk kon maken, ''maar je hebt het niet van mij'' voegde hij er snel aan toe.![]()
Morgen blijf ik thuis.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan morgen moe wakker worden en morgen avond ook moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |