Nu jij mod bent geworden ben je ook opeens een nazi geworden manquote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg eens heel snel sorry tegen Wietparkiet
Gaat ze toch naar een andere kroeg?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
Me zusje heeft ruzie met me vader
Omdat me zusje met haar vrienden morgen naar de kroeg gaat omdat ze jarig is, maar vannacht is me vaders laatste nacht dienst en de dag erna is die altijd in de kroeg
Mijn zusje vind dat hij dan niet naar de kroeg mag terwijl hij gewoon daar zit met anderen
Dat is me te vroeg manquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
12 uur ongeveer bij de burgerking
Nog steeds 1 te veel om jou te laten komen, prima dus.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
Zo te horen wordt die meet een grote orgie met 13 blije en 3 ongelukkige.
In Frankrijk zijn de N-wegen weer heel mooi, van Spanje en Portugal weet ik dat niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of kleiner. Gewoon beetje langs de kust rijden. Af en toe zandwegen en alles..
Excuses geaccepteerdquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Snowbells het volgende:
Sorry wp hier mijn oprechte excuses. Ik zal je nooit meer een doodsverwensing sturen en alleen nog maar lief doen.
Ik kan niet bannenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nu jij mod bent geworden ben je ook opeens een nazi geworden man(alsjeblieft ban me niet
![]()
![]()
)
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen
En ben altijd een nazi geweest, komt door mijn duitse voorouders denk ik
Klopt.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog steeds 1 te veel om jou te laten komen, prima dus.
staat hem wel dat blauw, straks in Rotterdam wordt hij ook wijkagent.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij is blauw, hij moet verantwoordelijk gedrag vertonen
Vaak wel, jaquote:
Dus hoe erg beledigd ben jij?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar dacht ik nu dus ook al aan
Mooiquote:
Al mee bezigquote:
Is haar vaste plek, maarja wat is er erg aan..quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gaat ze toch naar een andere kroeg?
Krijg geen VOGquote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
staat hem wel dat blauw, straks in Rotterdam wordt hij ook wijkagent.
wnr meetenquote:
Daar heb ik gewoon notes voor gehad ja bolle hondquote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wed dat steven mij nog steeds bolle hond noemt ofzo
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon notes voor gehad ja bolle hond
waarom zou hij dat aanpassen?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wed dat steven mij nog steeds bolle hond noemt ofzo
Ach hij probeert mij uit de tent te lokken. Maar ik moet blijkbaar volgens hem beledigd zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus hoe erg beledigd ben jij?
Jij was toch Iers?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen
En ben altijd een nazi geweest, komt door mijn duitse voorouders denk ik
Yeahquote:
We gaan je missen op de meet. We zullen 1 minuut stilte houden en aan je denken.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt.
Jouw hints waren duidelijk genoeg voor mij. Dus ik kom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |