Dan moeten we voor 12 uur al weg want geen nachtbussenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja geen slapen enz tenzij wp heel lief is en zijn huis beschikbaar stelt.
Zeg eens heel snel sorry tegen Wietparkietquote:
Of kleiner. Gewoon beetje langs de kust rijden. Af en toe zandwegen en alles..quote:
Hoe laat en waar?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga morgen naar utrecht als je mij wil meeten kan dat
Flips is meer man dan jij man hou opquote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
En ik bescherm Flips als een echte heer.
dat jij dit moet posten stevenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg eens heel snel sorry tegen Wietparkiet
Ik weet niet of dat nou een ergere belediging voor hem of voor mij isquote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flips is meer man dan jij man hou op
Scheelt dat jij mij niet kent dus laat ik dit niet serieus nemen hehe.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flips is meer man dan jij man hou op
Wat?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat jij dit moet posten steven
beide, zo rolt stevenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou een ergere belediging voor hem of voor mij is:')
Hij is blauw, hij moet verantwoordelijk gedrag vertonenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat jij dit moet posten steven
Daar dacht ik nu dus ook al aanquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou een ergere belediging voor hem of voor mij is
Hemquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Go figure it outquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu jij mod bent geworden ben je ook opeens een nazi geworden manquote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg eens heel snel sorry tegen Wietparkiet
Gaat ze toch naar een andere kroeg?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
Me zusje heeft ruzie met me vader
Omdat me zusje met haar vrienden morgen naar de kroeg gaat omdat ze jarig is, maar vannacht is me vaders laatste nacht dienst en de dag erna is die altijd in de kroeg
Mijn zusje vind dat hij dan niet naar de kroeg mag terwijl hij gewoon daar zit met anderen
Dat is me te vroeg manquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
12 uur ongeveer bij de burgerking
Nog steeds 1 te veel om jou te laten komen, prima dus.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
Zo te horen wordt die meet een grote orgie met 13 blije en 3 ongelukkige.
In Frankrijk zijn de N-wegen weer heel mooi, van Spanje en Portugal weet ik dat niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of kleiner. Gewoon beetje langs de kust rijden. Af en toe zandwegen en alles..
Excuses geaccepteerdquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Snowbells het volgende:
Sorry wp hier mijn oprechte excuses. Ik zal je nooit meer een doodsverwensing sturen en alleen nog maar lief doen.
Ik kan niet bannenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nu jij mod bent geworden ben je ook opeens een nazi geworden man(alsjeblieft ban me niet
![]()
![]()
)
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen
En ben altijd een nazi geweest, komt door mijn duitse voorouders denk ik
Klopt.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog steeds 1 te veel om jou te laten komen, prima dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |