Jullie nemen de N wegen?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Snelwegen zijn prima, maar wij gaan meestal niet over de snelwegen.
Ik ken iemand die daar naartoe wilt gaan verhuizen.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja geen slapen enz tenzij wp heel lief is en zijn huis beschikbaar stelt.
Snowie is het waard om voor te sterven, dus waard om een kogel voor te vangen.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou je een kogel voor haar vangen?
Dan moeten we voor 12 uur al weg want geen nachtbussenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja geen slapen enz tenzij wp heel lief is en zijn huis beschikbaar stelt.
Zeg eens heel snel sorry tegen Wietparkietquote:
Of kleiner. Gewoon beetje langs de kust rijden. Af en toe zandwegen en alles..quote:
Hoe laat en waar?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga morgen naar utrecht als je mij wil meeten kan dat
Flips is meer man dan jij man hou opquote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
En ik bescherm Flips als een echte heer.
dat jij dit moet posten stevenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg eens heel snel sorry tegen Wietparkiet
Ik weet niet of dat nou een ergere belediging voor hem of voor mij isquote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flips is meer man dan jij man hou op
Scheelt dat jij mij niet kent dus laat ik dit niet serieus nemen hehe.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flips is meer man dan jij man hou op
Wat?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat jij dit moet posten steven
beide, zo rolt stevenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou een ergere belediging voor hem of voor mij is:')
Hij is blauw, hij moet verantwoordelijk gedrag vertonenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat jij dit moet posten steven
Daar dacht ik nu dus ook al aanquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou een ergere belediging voor hem of voor mij is
Hemquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Go figure it outquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |