Zou je een kogel voor haar vangen?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles om haar veilig te houden zelfs als dat betekent dat ik niet aan haar mag zitten.
Lekker met vrienden in het buitenland keihard losgaanquote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan hoor je met familie en/of vrienden te chillen, niet met random FOK!'ertjes. Dat is mijn mening althans.
Ja, maar die heb ik niet, alleen me ouders die zitten dan altijd thuis met de buurvrouw en buurman, en me zusje met haar vrienden..quote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan hoor je met familie en/of vrienden te chillen, niet met random FOK!'ertjes. Dat is mijn mening althans.
Hoezo prima?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je over de snelwegen rijdt is het allemaal wel prima
Uiting van liefdequote:Op donderdag 13 september 2012 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
Eerste Doodsverwensingen al gespot
even TR'en
Snelwegen zijn prima, maar wij gaan meestal niet over de snelwegen.quote:
Eens met deze man.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef Dimens het volgende:
Meet in Utrecht is wel het beste. Lekker centraal.
Mja geen slapen enz tenzij wp heel lief is en zijn huis beschikbaar stelt.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef Dimens het volgende:
Meet in Utrecht is wel het beste. Lekker centraal.
Dan hoop ik dat je zo lam bent dat we een paar vuurpijlen in je reet af kunnen steken.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
LeukRotjes afsteken en naar flips gooien
Jullie nemen de N wegen?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Snelwegen zijn prima, maar wij gaan meestal niet over de snelwegen.
Ik ken iemand die daar naartoe wilt gaan verhuizen.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja geen slapen enz tenzij wp heel lief is en zijn huis beschikbaar stelt.
Snowie is het waard om voor te sterven, dus waard om een kogel voor te vangen.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou je een kogel voor haar vangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |