Ik ging voor de gein vanochtend aan mijn docent vragen of het moeilijk was dat meth maken. Hij zei dat ik na dit jaar het makkelijk kon maken, ''maar je hebt het niet van mij'' voegde hij er snel aan toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm wij gingen breaking bad doen dus ik wil geen wijkpopo worden
Meth is ook zo gemaakt, alleen goede niet denk ikquote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging voor de gein vanochtend aan mijn docent vragen of het moeilijk was dat meth maken. Hij zei dat ik na dit jaar het makkelijk kon maken, ''maar je hebt het niet van mij'' voegde hij er snel aan toe.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging voor de gein vanochtend aan mijn docent vragen of het moeilijk was dat meth maken. Hij zei dat ik na dit jaar het makkelijk kon maken, ''maar je hebt het niet van mij'' voegde hij er snel aan toe.![]()
Morgen blijf ik thuis.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan morgen moe wakker worden en morgen avond ook moe.
Ghb is makkelijk goed te maken, goede meth is fucking moeilijk door de verschillende processen die exact moeten worden uitgevoerd.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meth is ook zo gemaakt, alleen goede niet denk ik
Zelfde als ghb man, eerste keer dat ik dat ging maken kwam alles uit de gamma vandaan
Tokkie.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meth is ook zo gemaakt, alleen goede niet denk ik
Zelfde als ghb man, eerste keer dat ik dat ging maken kwam alles uit de gamma vandaan
Makkelijk goed te makenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ghb is makkelijk goed te maken, goede meth is fucking moeilijk door de verschillende processen die exact moeten worden uitgevoerd.
ze liegen al jaren tegen jequote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef Dientje12 het volgende:
me moeder liegt nu tegen me vader LOOL
Houdt ons op de hoogte, spannend dit.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef Dientje12 het volgende:
Ik luister No more lies van Iron Maiden,quote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef Dientje12 het volgende:
Voor een chemist bedoel ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Makkelijk goed te maken
Weet je hoevaak het fout is gegaan omdat de ph waardes niet goed waren
Dan nogquote:
De eerste 2 kan ik overeens zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ze liegen al jaren tegen je
Ja, je bent geadopteerd
En ja je bent homo
pH metertje erin en het is een makkie hoor. Althans, zo stond het in mijn scriptie waar ik een 8 voor had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |