Is Siri er nu in het Nederlands dan? Ik heb nog geen tijd gehad om alle nieuwe features van iOS 6 door te kijkenquote:
Nog niet dacht ikquote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is Siri er nu in het Nederlands dan? Ik heb nog geen tijd gehad om alle nieuwe features van iOS 6 door te kijken
Nee, maar wel op de iPad, en dus is Siri nieuw voor mij want m'n iPhone is een 4.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is Siri er nu in het Nederlands dan? Ik heb nog geen tijd gehad om alle nieuwe features van iOS 6 door te kijken
Geen SMS gehad, wel een mail, geloof ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:19 schreef RvLaak het volgende:
Oh btw... Andere mensen hier ook een SMS'je gehad van t-mobile met dat er een mailtje vandaag zou komen over het bestellen van de iPhone5?
SMS'je gisteren wel gehad, mailtje vandaag nog niet... Typisch t-mobile
Moet dat kreng kosten? Weet je dat al? (met abo natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen SMS gehad, wel een mail, geloof ik.
Zou je hun aanbod met ons willen delen?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:36 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat weet T-Mobile zelf ook nog niet. Of althans, ze melden nog niets.
Ongetwijfeld, maar ik zit al jaren bij t-mobile... Bekende provider, etc.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Mickeys het volgende:
Hij gaat toch ook wel bij andere providers komen? (de iPhone5 dat is)
Die vind je vast wel online als het er is.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou je hun aanbod met ons willen delen?
Ik heb nog niets ontvangen en de site van t-mobile vermeldt ook nog nietquote:Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die vind je vast wel online als het er is.
http://www.t-mobile.nl/iphonequote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb nog niets ontvangen en de site van t-mobile vermeldt ook nog niet. Wachten dus
Rare stap.twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 13-09-2012 om 20:26:34Juist: als je als developer iOS 6-features in je app stopt, verlies je elke ondersteuning voor iOS 4.2. Zeg maar dag tegen je iPhone 3G... reageer retweet
Lumiaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb al een Lumia aangeschaft.
Dat de 3G überhaupt nog ondersteund werd door nieuwe apps.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Devvers aanwezig met een iPhone 3G?Rare stap.twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 13-09-2012 om 20:26:34Juist: als je als developer iOS 6-features in je app stopt, verlies je elke ondersteuning voor iOS 4.2. Zeg maar dag tegen je iPhone 3G... reageer retweet
Ja, heb iOS6 al gedraaid op een 4, werkte naar mijn weten gewoonquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Werkt Apple maps ook op de 4? Iemand die dat al weet?
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Werkt Apple maps ook op de 4? Iemand die dat al weet?
Er is of komt toch neem ik aan gewoon een app van Google in de App Store met de functionaliteit van Maps?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Merkie het volgende:
Google Maps is wel veel beter dan Apple Maps.
Dat is wel te hopen jaquote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is of komt toch neem ik aan gewoon een app van Google in de App Store met de functionaliteit van Maps?
Zo heel raar is het niet hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Devvers aanwezig met een iPhone 3G?Rare stap.twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 13-09-2012 om 20:26:34Juist: als je als developer iOS 6-features in je app stopt, verlies je elke ondersteuning voor iOS 4.2. Zeg maar dag tegen je iPhone 3G... reageer retweet
http://appleinsider.com/a(...)_prices_in_us_canadaquote:On Apple's iPhone comparison page, the company lists the prices of unlocked 16GB, 32GB and 64GB iPhone 5 models at $649, $749 and $849, respectively for the U.S. Pricing will be similar in Canada, where all iPhones are sold unlocked, at CAD $699, CAD $799, and CAD $899 for the same 16GB, 32GB and 62GB lineup, respectively.
Is ook alleen update om iTunes voor nieuwe apparaten geschikt te maken. Grote update met nieuwe layout is iTunes 11. Komt pas in oktober.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij mij ziet itunes 10.7 er precies hetzelfde uit als 10.6
Ah... dat verklaard wat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ook alleen update om iTunes voor nieuwe apparaten geschikt te maken. Grote update met nieuwe layout is iTunes 11. Komt pas in oktober.
De iPod mini vind ik nog steeds tof. Die had precies het goede formaat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:25 schreef Breuls het volgende:
Toch zijn die Nano's leuke dingetjes. Als ik niet al een iPhone had (en de iPod Touch zou niet bestaan) had ik nog aan de Nano gezeten.
Ik had een iPod Mini voordat de Touch uitkwam. Dat was ook een mooie lichtblauwe.
Is dat voor alle 1e gen nano's of alleen sommige? Anders weet ik wel een leuk projectjequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb mijn nano 1st gen recentelijk nog mogen omruilen bij apple voor de vorige generatie
Mooi, overigens had het mij niet verbaasd als dit niet zo was.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, heb iOS6 al gedraaid op een 4, werkte naar mijn weten gewoon
Zie Dockquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:42 schreef no1uknow het volgende:
Ik houd niet van die "als Steve nog geleefd had.." uitspraken maar kom op, dat menu had hij nooit zo laten worden, met die ronde iconen
Ik dacht ik kijk even naar de prijs van de 4s, met de meeste capaciteit, maar op dit moment is alleen de 16Gig nog te bestellen in de nl store.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:52 schreef Svyatagor het volgende:
Ik had mijn zinnen gezet op de 64gb nieuwe iPhone, maar hij gaat naar schatting 8-900 euro kosten. Vind ik eigenlijk wel érg veel geld voor een gadget waar je hooguit een jaar of twee mee doet. Ik heb toch het gevoel dat je met een iPad / MacBook naar verhouding langer doet. 't Is toch alsof je elke maand 30 - 40 euro opmaakt aan een telefoon.
Nu hoef ik natuurlijk geen 64gb te kopen, maar 16 is sowieso te weinig. En de 32 zal ook algauw 700 euro zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |