Is Siri er nu in het Nederlands dan? Ik heb nog geen tijd gehad om alle nieuwe features van iOS 6 door te kijkenquote:
Nog niet dacht ikquote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is Siri er nu in het Nederlands dan? Ik heb nog geen tijd gehad om alle nieuwe features van iOS 6 door te kijken
Nee, maar wel op de iPad, en dus is Siri nieuw voor mij want m'n iPhone is een 4.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is Siri er nu in het Nederlands dan? Ik heb nog geen tijd gehad om alle nieuwe features van iOS 6 door te kijken
Geen SMS gehad, wel een mail, geloof ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:19 schreef RvLaak het volgende:
Oh btw... Andere mensen hier ook een SMS'je gehad van t-mobile met dat er een mailtje vandaag zou komen over het bestellen van de iPhone5?
SMS'je gisteren wel gehad, mailtje vandaag nog niet... Typisch t-mobile
Moet dat kreng kosten? Weet je dat al? (met abo natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen SMS gehad, wel een mail, geloof ik.
Zou je hun aanbod met ons willen delen?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:36 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat weet T-Mobile zelf ook nog niet. Of althans, ze melden nog niets.
Ongetwijfeld, maar ik zit al jaren bij t-mobile... Bekende provider, etc.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Mickeys het volgende:
Hij gaat toch ook wel bij andere providers komen? (de iPhone5 dat is)
Die vind je vast wel online als het er is.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou je hun aanbod met ons willen delen?
Ik heb nog niets ontvangen en de site van t-mobile vermeldt ook nog nietquote:Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die vind je vast wel online als het er is.
http://www.t-mobile.nl/iphonequote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb nog niets ontvangen en de site van t-mobile vermeldt ook nog niet. Wachten dus
Rare stap.twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 13-09-2012 om 20:26:34Juist: als je als developer iOS 6-features in je app stopt, verlies je elke ondersteuning voor iOS 4.2. Zeg maar dag tegen je iPhone 3G... reageer retweet
Lumiaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb al een Lumia aangeschaft.
Dat de 3G überhaupt nog ondersteund werd door nieuwe apps.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Devvers aanwezig met een iPhone 3G?Rare stap.twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 13-09-2012 om 20:26:34Juist: als je als developer iOS 6-features in je app stopt, verlies je elke ondersteuning voor iOS 4.2. Zeg maar dag tegen je iPhone 3G... reageer retweet
Ja, heb iOS6 al gedraaid op een 4, werkte naar mijn weten gewoonquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Werkt Apple maps ook op de 4? Iemand die dat al weet?
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Werkt Apple maps ook op de 4? Iemand die dat al weet?
Er is of komt toch neem ik aan gewoon een app van Google in de App Store met de functionaliteit van Maps?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Merkie het volgende:
Google Maps is wel veel beter dan Apple Maps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |