Is Siri er nu in het Nederlands dan? Ik heb nog geen tijd gehad om alle nieuwe features van iOS 6 door te kijkenquote:
Nog niet dacht ikquote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is Siri er nu in het Nederlands dan? Ik heb nog geen tijd gehad om alle nieuwe features van iOS 6 door te kijken
Nee, maar wel op de iPad, en dus is Siri nieuw voor mij want m'n iPhone is een 4.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is Siri er nu in het Nederlands dan? Ik heb nog geen tijd gehad om alle nieuwe features van iOS 6 door te kijken
Geen SMS gehad, wel een mail, geloof ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:19 schreef RvLaak het volgende:
Oh btw... Andere mensen hier ook een SMS'je gehad van t-mobile met dat er een mailtje vandaag zou komen over het bestellen van de iPhone5?
SMS'je gisteren wel gehad, mailtje vandaag nog niet... Typisch t-mobile
Moet dat kreng kosten? Weet je dat al? (met abo natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen SMS gehad, wel een mail, geloof ik.
Zou je hun aanbod met ons willen delen?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:36 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat weet T-Mobile zelf ook nog niet. Of althans, ze melden nog niets.
Ongetwijfeld, maar ik zit al jaren bij t-mobile... Bekende provider, etc.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Mickeys het volgende:
Hij gaat toch ook wel bij andere providers komen? (de iPhone5 dat is)
Die vind je vast wel online als het er is.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou je hun aanbod met ons willen delen?
Ik heb nog niets ontvangen en de site van t-mobile vermeldt ook nog nietquote:Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die vind je vast wel online als het er is.
http://www.t-mobile.nl/iphonequote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb nog niets ontvangen en de site van t-mobile vermeldt ook nog niet. Wachten dus
Rare stap.twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 13-09-2012 om 20:26:34Juist: als je als developer iOS 6-features in je app stopt, verlies je elke ondersteuning voor iOS 4.2. Zeg maar dag tegen je iPhone 3G... reageer retweet
Lumiaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb al een Lumia aangeschaft.
Dat de 3G überhaupt nog ondersteund werd door nieuwe apps.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Devvers aanwezig met een iPhone 3G?Rare stap.twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 13-09-2012 om 20:26:34Juist: als je als developer iOS 6-features in je app stopt, verlies je elke ondersteuning voor iOS 4.2. Zeg maar dag tegen je iPhone 3G... reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |